quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:16 schreef Peekaboo het volgende:
even schopje omhoog doen
[afbeelding]
zometeen om 22:10 !!! ned 3
Ze hebben mischien maar de helft van de dvd laten zienquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:23 schreef kevin85 het volgende:
ADHD was leuker.
Desalniettemin wel vermakelijk
quote:http://www.bertvisscher.nl/jochem%20myjer.htm
leverbaar vanaf 25 januari
reserveer nu!
Yeehaa
met als extra's:
-25 minuten Jochem Offstage
-Jochem op Curaçao
-Jochem en Bert Visscher met hun unieke programma:
De wereld is verrot
DVD 19,95 euro
Nu samen met t-shirt 'Yeehaa' voor maar 29,95 euro ex verzendkosten
kuch kuch nieuwsgroepenquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:58 schreef shiNinG_staR het volgende:
Op de FRS-site staat als releasedatum 28 december..
Da's een TV rip inderdaad. De helft van de originele show.quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:12 schreef Gelderland het volgende:
hoelang duurde de show op TVIk heb de DVD gedownload en die duurt 50 minuten. BEn ook naar zijn echte show en had het gevoel dat ik dingen op die DVD (=tv uitzending) miste.... de grappen van hoe mensen vroeger aan SM deden.... en nog iets een paar....
Oh vandaar dat het zo kort was ... na 45 minuten was de koek al weer op....quote:Op woensdag 27 december 2006 22:10 schreef __Saviour__ het volgende:
jammer dat ze zo knippen in de tv-uitzending.
Dacht dat hijzelf heeft verteld bij de Wereld draait door dat het op 18 januari te koop is op DVD.quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:40 schreef Gelderland het volgende:
wanneer is de échte DVD te koopof nog niet bekend
Gisteravond gezien op Google....quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:45 schreef ViVe het volgende:
Wat nog erger is hij staat gewoon op video.google.nlBlij dat ik hem nog niet gekocht had
Hier staat de show op Google Video: http://video.google.nl/videoplay?docid=-5850768819866963718&q=jochem+meijer+yeehaa&total=215&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=0quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:51 schreef Carlijn87 het volgende:
Brandende vraag over deze show:
Waar kan ik de tekst/het fragment vinden van het nummer dat hij in deze show speelt voor/over zijn ware liefde, (die nog eventjes mag wachten). Deze tekst spreekt mij ontzettend aan maar is redelijk onvindbaar.
Als je een link hebt naar youtube waar dit stukje in voorkomt ben ik ook al ontzettend geholpen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |