abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45689464
Hoi Candygirl,

Ik voel met je mee en boosheid ! Hoe is het nu met je ?
Welk ziekenhuis was dat? Weet iemand niet waar we dit ook kunnen publiceren, Consumentenbond of zo?
pi_45945667
haai,

Plrek en wond blijft nog gevoelig en gedeelte stijf
De harde plak zit er ook nog steeds.
Heb klachten formulier ingevuld bij het atrium,
It takes years to built trust,
And a few seconds to destroy it...
  zondag 4 februari 2007 @ 11:00:37 #78
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_45964801
haj
die harde plek en gevoeligheid kan nog maaanden duren, dat is heel normaal. mijn huid was 2 jaar ongevoelig en ik had 2 jaar last van een dikke streep onder mn huid, dit is onvermijdelijk omdat je huidzenuwen doorsnijdt. en die harde plek is gewoon je lichaam die aan hard aan het genezen is om je lichaam weer 'heel' te maken. Maar dat hadden ze je wel mogen vertellen!
de andere dingen zoals verwisselen van links en rechts ed dat had niet mogen gebeuren absoluut! en daar zijn nou idd die klachtenformulieren voor, maar veel te weinig mensen vullen die in. Veel mensen redeneren achteraf, ach ik ben nu gelukkig geopereerd alles is goed verder,laat maar zitten,helaas. zo kan er nooit wat verbeteren!
pi_45965976
quote:
Op zondag 4 februari 2007 11:00 schreef scrub_nurse het volgende:
haj
die harde plek en gevoeligheid kan nog maaanden duren, dat is heel normaal. mijn huid was 2 jaar ongevoelig en ik had 2 jaar last van een dikke streep onder mn huid, dit is onvermijdelijk omdat je huidzenuwen doorsnijdt. en die harde plek is gewoon je lichaam die aan hard aan het genezen is om je lichaam weer 'heel' te maken. Maar dat hadden ze je wel mogen vertellen!
de andere dingen zoals verwisselen van links en rechts ed dat had niet mogen gebeuren absoluut! en daar zijn nou idd die klachtenformulieren voor, maar veel te weinig mensen vullen die in. Veel mensen redeneren achteraf, ach ik ben nu gelukkig geopereerd alles is goed verder,laat maar zitten,helaas. zo kan er nooit wat verbeteren!

Fijn dat je er ook zo over denkt!
En idd met doe harde plak enz, denk ook wel dat ik alles te snel wil, ik denk even een weekje rust en weer alles normaal maar helaas!
pi_48259029
Nou heb ondertussen mijn operatie achter de rug, maar ook niet echt blij met het resultaat. Voor de operatie was eigenlijk alleen een dagopname ingepland, maar toen ik wakker werd uit de narcose had ik nog erg veel last van de pijn en misselijkheid. Omdat ik niet uit bed kon komen hebben ze me een dagje daar gehouden. Volgende ochtend kon ik gelukkig wel direct naar huis.

De week na de operatie heb ik me vrij goed gevoeld en kon ook al na 4 dagen stoppen met de pijnstillers. De wond geneesde snel en alles zag goed uit. Tot een paar dagen terug . Alles is ineens rood en opgezet, en er komt erg veel vocht uit de wond. Heb vandaag van de arts gehoord dat het een ontsteking is en ze het weer moeten opensnijden als het zo doorgaat. Maargoed, heb nu eerst wat antibiotica gekregen, hoop dat dat helpt. Woensdag moet ik terug en krijg ik te horen wat er verder gaat gebeuren!
Last.FM. The Funk Might Fracture Your Nose
Summer 2008: Pinkpop (Landgraaf), Hard Rock Calling (London), Sziget (Budapest)
  donderdag 12 april 2007 @ 18:46:42 #81
131066 scrub_nurse
pi_48263412
oei das niet mooi ik hoop voor je dat die antibiotica aanslaat
  donderdag 12 april 2007 @ 21:43:18 #82
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_48270782
ik heb ook iets vreemd aan me lrechter lies. Soms als ik even op een stoel zit of op bed/bank leg, en ik ga opstaan, kan ik er gewoon geen buiging meer mee maken. Ik heb dan een beetje het gevoel van: 'Al ga ik nu recht staan, breekt er wat'. Dan moet ik een bepaalde beweging maken zodat hij weer goed komt(dat duurt meestal wel een tijdje). Ik heb het ook wel eens met voetbal, alsof er dan iets tussen gaat zitten dat je er moeilijk mee gaat lopen.

Weet iemand misschien hoe dat komt?
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  vrijdag 13 april 2007 @ 08:59:43 #83
131066 scrub_nurse
pi_48281400
ik heb eerder het idee dat dat wat met je spieren te maken heeft dan met n liesbreuk. dat lijkt me iets voor de huisarts/fysiotherapeut (daar kun je tegenwoordig naar toe zonder verwijzing van je huisarts! gewoon n keer n afspraak maken )
pi_48281588
Zou dit van mij niet ook een liesbreuk kunnen zijn bedenk ik me net?

Wat zit aan de linkerkant van je buik?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  vrijdag 13 april 2007 @ 09:25:10 #85
131066 scrub_nurse
pi_48281988
vertel eens wat meer over je klachten? als het goed is zit je blindedarmlitteken wat hoger dan waar n liesbreuk zit,maar t kan zeker wel.
wanneer heb je klachten? hoe voelen de klachten? waar precies? heb je n voelbare bult? of alleen als je druk zet? (tillen lachen drukken )
pi_48282081
Als ik hoest doet het zeer, bij lachen en ineens opstaan ook. Zware dingen tillen zal ik zo even proberen

Het is iig aan de linkerkant, ongeveer op dezelfde hoogte als waar aan de rechterkant het litteken zit van mn blindedarmoperatie. Misschien iets lager.
De klachten heb ik de hele dag door, al heb ik er 's avonds wat meer last van dan 's ochtends.
Ik heb geen voelbare bult, maar wel een bierrbuikje
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_54569847
Haai,

Daar ben ik weer
Ik heb begin van het jaar een liesbreuk operatie gehad.
Nu echter sinds een paar maanden heb ik weer pijn, gewoon zeurende pijn.
Echter met onlasting doet dit wel zeer.
Een vriendin zei dat dit wel enige tijd kon aanhouden.
Vanmorgen was ik toevallig bij de dokter voor iets anders en vertelde hem dit.
Hij voelde toch waarschijnlijk een nieuw breukje maar dat was niet zker.
Donderdag krijg ik en echo,het zla mij benieuwen
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 13 november 2007 @ 10:42:22 #88
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_54570172
Da's balen zeg... Ik neem aan dat je nu naar een ander ziekenhuis gaat gezien je vorige ervaringen?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_54571026
Klote voor je. Bij mij lijkt alles goed te gaan. Wel nog af en toe pijn bij tillen, maar dat scheen normaal te zijn.
pi_54571604
Misschien toch maar naar Belgie gaan? Mocht het nodig zijn.
Women fart just as much as men. It's just that most men take more pride in it than most women.
FART FAQ:
http://www.heptune.com/farts.html
pi_54595283
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 11:20 schreef SlaggY het volgende:
Klote voor je. Bij mij lijkt alles goed te gaan. Wel nog af en toe pijn bij tillen, maar dat scheen normaal te zijn.
Hoe lang kon dat bij jou duren die klachten?
En is die onsteking goed weggegaan toen?

Ben echt benieuwd morgen, hoop toch zo dat het niet weer een breuk is,ik dacht sowiso at dat eigenlijk onwaarschijnlijk was en dat het matje levenslang stevig genoeg was.
Hebben jullie wel eens andere ervaringen gehoord waarbij er ook weer een breukje is onstaan?
pi_54595922
De dokter heeft me toen verteld dat de klachten nog wel een half jaar konden duren. Ik ben in maart geopereerd, dus dat klopt wel ongeveer. De ontsteking is na ongeveer twee weken weer weggegaan. Ben daarna nog een keer op controle geweest voor de zekerheid, daar werd verteld dat alles prima uitzag.
pi_54596145
Daar gaan we weer...
Fingerspitzgefühl
pi_54596200
quote:
Op woensdag 14 november 2007 11:10 schreef ForumGek het volgende:
Daar gaan we weer...

Hoop van niet ,na morgen
pi_54596811
Succes en sterkte iig !
Fingerspitzgefühl
  woensdag 14 november 2007 @ 14:32:45 #96
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_54600977
29 januari, mijn verjaardag
Most people only expose themselves to information that matches their own worldview.
pi_54610383
quote:
Op woensdag 14 november 2007 14:32 schreef Biefstuk het volgende:
29 januari, mijn verjaardag
  woensdag 14 november 2007 @ 21:28:43 #98
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_54611787
quote:
Op woensdag 14 november 2007 20:41 schreef candygirl het volgende:

[..]

Lees de OP is, hij zou 29 januari eraan geholpen worden
Most people only expose themselves to information that matches their own worldview.
pi_54615726
quote:
Op woensdag 14 november 2007 21:28 schreef Biefstuk het volgende:

[..]

Lees de OP is, hij zou 29 januari eraan geholpen worden
Gast, die hij, is candygirl zelf, en dit topic is aangemaakt in 2006, dus je loopt een beetje achter
Fingerspitzgefühl
  donderdag 15 november 2007 @ 00:30:06 #100
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_54616782
quote:
Op woensdag 14 november 2007 23:39 schreef ForumGek het volgende:

[..]

Gast, die hij, is candygirl zelf, en dit topic is aangemaakt in 2006, dus je loopt een beetje achter
oowh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')