quote:Op zondag 4 februari 2007 11:00 schreef scrub_nurse het volgende:
haj
die harde plek en gevoeligheid kan nog maaanden duren, dat is heel normaal. mijn huid was 2 jaar ongevoelig en ik had 2 jaar last van een dikke streep onder mn huid, dit is onvermijdelijk omdat je huidzenuwen doorsnijdt. en die harde plek is gewoon je lichaam die aan hard aan het genezen is om je lichaam weer 'heel' te maken. Maar dat hadden ze je wel mogen vertellen!
de andere dingen zoals verwisselen van links en rechts ed dat had niet mogen gebeuren absoluut! en daar zijn nou idd die klachtenformulieren voor, maar veel te weinig mensen vullen die in. Veel mensen redeneren achteraf, ach ik ben nu gelukkig geopereerd alles is goed verder,laat maar zitten,helaas. zo kan er nooit wat verbeteren!
Hoe lang kon dat bij jou duren die klachten?quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:20 schreef SlaggY het volgende:
Klote voor je.Bij mij lijkt alles goed te gaan. Wel nog af en toe pijn bij tillen, maar dat scheen normaal te zijn.
quote:Op woensdag 14 november 2007 11:10 schreef ForumGek het volgende:
Daar gaan we weer...
Lees de OP is, hij zou 29 januari eraan geholpen wordenquote:
Gast, die hij, is candygirl zelf, en dit topic is aangemaakt in 2006, dus je loopt een beetje achterquote:Op woensdag 14 november 2007 21:28 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Lees de OP is, hij zou 29 januari eraan geholpen worden
oowhquote:Op woensdag 14 november 2007 23:39 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Gast, die hij, is candygirl zelf, en dit topic is aangemaakt in 2006, dus je loopt een beetje achter![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |