ik vind het ook wel een beetje spannend hoorquote:Op woensdag 20 december 2006 12:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hey wat grappig
Normaal gesproken hebben die gasten daar helemaal geen zin an
Ik moet streng zijn Roofingburner. Er is een enorme campagne geweest waarin de naamswijziging behandeld isquote:Op woensdag 20 december 2006 12:56 schreef cafca het volgende:
och, verrek, ja.
TNT Post dan dus tegenwoordig....
quote:Op woensdag 20 december 2006 12:53 schreef RoofingBurner het volgende:
Da's toch die 'streepjescode' die op de enveloppen wordt geprint?
Jawel joh, ze zijn al lang blij dat iemand serieuze interesse heeft in wat ze dagelijks doen. Op verjaardagen wil niemand naar ze luisteren, en nu krijgen ze zomaar mail van een leuk meisje, die nog echt interesse heeft ookquote:Op woensdag 20 december 2006 12:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hey wat grappig
Normaal gesproken hebben die gasten daar helemaal geen zin an
quote:Op woensdag 20 december 2006 13:08 schreef macondo het volgende:
[..]
Jawel joh, ze zijn al lang blij dat iemand serieuze interesse heeft in wat ze dagelijks doen. Op verjaardagen wil niemand naar ze luisteren, en nu krijgen ze zomaar mail van een leuk meisje.![]()
Van WIE moet dat dan?quote:Op woensdag 20 december 2006 13:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik moet streng zijn Roofingburner.
Mijn idee, ik heb hier ook al eens een ploeg van de HTS gehad en vond dat heel leuk en leerzaam. Hield ik nog een fles rode wijn aan over ook.quote:Op woensdag 20 december 2006 13:08 schreef macondo het volgende:
[..]
Jawel joh, ze zijn al lang blij dat iemand serieuze interesse heeft in wat ze dagelijks doen. Op verjaardagen wil niemand naar ze luisteren, en nu krijgen ze zomaar mail van een leuk meisje.![]()
Wij danken u alsnog hartelijk.quote:Op woensdag 20 december 2006 13:21 schreef cafca het volgende:het was niet mijn bedoeling om het puntje van roofingburner af te snoepen.
de Ruud van Velzen vervolgvraag heb ik zelf al verknald, dus ik bedenk ff een nieuwe, momentje
You're welcomequote:Op woensdag 20 december 2006 13:23 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Wij danken u alsnog hartelijk.Als ik ooit iets terug kan doen kan je op me rekenen.
![]()
Juist. Directeur van KIXradioquote:Op woensdag 20 december 2006 13:25 schreef RoofingBurner het volgende:
Rob Stenders natuurlijk.
eerste foto op google met niet herkenbare filenaamquote:Op woensdag 20 december 2006 13:28 schreef Nembrionic het volgende:
volgens mij is deze vraag al eens geweest met PRECIES dezelfde foto
Vorige keer ging het echter om Cornald Maas, vandaar mijn toevoeging.quote:Op woensdag 20 december 2006 13:30 schreef cafca het volgende:
[..]
eerste foto op google met niet herkenbare filenaam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |