Het is een Groene Boompython, dus dit antwoord reken ik goed. Etcetera +1quote:Op woensdag 20 december 2006 13:46 schreef Etcetera het volgende:
python?
Maar jij had dan ook gewoon een fout antwoord en begon alsnog te zeurenquote:Op woensdag 20 december 2006 13:49 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Het is een Groene Boompython, dus dit antwoord reken ik goed.
Kijk, ik mag dat gewoon zonder Laffer erbij te betrekken.
Dat ook natuurlijk.quote:Op woensdag 20 december 2006 13:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar jij had dan ook gewoon een fout antwoord en begon alsnog te zeuren
Bovendien heeft hij al punten genoegquote:Op woensdag 20 december 2006 13:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar jij had dan ook gewoon een fout antwoord en begon alsnog te zeuren
Bestaan er ook giftige wurgslangen dan?quote:Op woensdag 20 december 2006 13:47 schreef RoofingBurner het volgende:
HINT: Het is de Morelia Viridis en het is een niet-giftige wurgslang uit de familie boa's (Boidae)
Gaat je niet lukkenquote:Op woensdag 20 december 2006 13:51 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Dat ook natuurlijk.![]()
Ik MOET het laatste woord hebben in deze kwestie.![]()
hij wil er niet 1 ontwikkelenquote:Op woensdag 20 december 2006 14:04 schreef cafca het volgende:
Hij wil een viool ontwikkelen die klinkt als een Stradivarius?
ja, helemaal correct en tevens juistquote:Op woensdag 20 december 2006 14:08 schreef Nembrionic het volgende:
Hij wil uitvinden waarom een Strad zo klinkt?
Punten deel 512quote:De precieze reden waarom de Stradivarius zo'n subliem geluid produceert, wordt nog altijd als een mysterie beschouwd. De Amerikaanse chemicus Joseph Nagyvvary, werkzaam aan de Texas A&M University, heeft er zijn levenswerk van gemaakt om te onderzoeken wat de ware toedracht van de klank is.
quote:Op woensdag 20 december 2006 14:15 schreef RoofingBurner het volgende:
Een Hobo?
Roofingburner +1quote:a hobo is an itinerant worker, a career which sprang up during the depression. A hobo, unlike a bum or a tramp, is more than willing to work, but mostly for a short duration, as their main impetus is travel, the love of the journey above the actual destination. A bum is stationary, feeding off of those unfortunate enough to cross his path; a hobo merely travels from town to town, finding work when he can, but only for the sake of financing his next adventure. NEVER call a hobo a bum...they'll kick your sorry no-bo ass!
"When I first started hobo'in,
I took a freight train to be my friend
-John Lee Hooker
Ja, inderdaad een straatmuzikant.quote:Op woensdag 20 december 2006 14:23 schreef cafca het volgende:
Een straatmuzikant?
Geinig.quote:Op woensdag 20 december 2006 14:29 schreef cafca het volgende:
Ik heb nog een paar van die boeken: [afbeelding]
Nieuwe vraag komt eraan, moment
quote:Op woensdag 20 december 2006 14:32 schreef Neleos het volgende:
Hobo?
Ook nietquote:Op woensdag 20 december 2006 14:33 schreef RoofingBurner het volgende:
Da's een slangenbezweerdersfluitje volgens mij.
Balen hé als je het niet weet.quote:Op woensdag 20 december 2006 14:41 schreef Nembrionic het volgende:
volgens mij wordt dit een ohja-er
Neequote:Op woensdag 20 december 2006 14:47 schreef Nembrionic het volgende:
herdersfluit?
quote:'t Is geboren, het god'lijk kind,
Komt herders speelt op uw feest-
Dit is een trompet:quote:Op woensdag 20 december 2006 14:49 schreef mp-menace het volgende:
feesttrompet
quote:Op woensdag 20 december 2006 14:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
is het een schalmei?
Ik de volgende keer nog een paar kerstliedjes vragenquote:Op woensdag 20 december 2006 14:53 schreef RoofingBurner het volgende:
Je hebt hetzelfde met kerstliedjes als Saskia met Sinterklaasliedjes.![]()
Dat weet je zeker dat niemand het weet.quote:Op woensdag 20 december 2006 14:57 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik de volgende keer nog een paar kerstliedjes vragen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |