Ja hoe dat allemaal werkt dat snap ik niet hoorquote:Op dinsdag 19 december 2006 23:20 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik iets minder dan 30k, maar eh die ¤24 moet je van de bruto bijtelling aftrekken, niet van de netto. Anders gaat de belasting toch echt klagen.
We hijacken het topic nuquote:Op dinsdag 19 december 2006 23:23 schreef thaduck het volgende:
[..]
Ja hoe dat allemaal werkt dat snap ik niet hoorBen systeembeheerder, geen financiële man. Wat ik wel weet is dat onze leaseregeling relaxed is, baas eist metallic lac/airco/abs/airbags/radio op de auto en deze betaal je dan ook niet in je eigen bijdrage (wel bij de bijtelling natuurlijk, waarde auto wordt hoger). Kortweg komt het erop neer dat je met een max van 20.000 (die ik heb) een kale auto kan halen en dat je dan een behoorlijke uitrusting er van de zaak bijkrijgt
Als je zoals ik ook cruise control, electrische spiegels en climat control ipv airco wil dan moet je wel iets bijbetalen dus.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:27 schreef existenz het volgende:
[..]
We hijacken het topic nu. Maar ik heb er ook geen verstand van, totdat ik op mijn salarisstrook ineens bedragen zag verschijnen die er niet hoorde te staan. Die ze nu moeten corrigeren
Wat hij zegt (dat laatste dusquote:Op dinsdag 19 december 2006 23:30 schreef thaduck het volgende:
[..]Wel sneu, dat we het zodanig hijacken dat je je als TS nog rotter moet voelen
Maar weer ontopic: TS, plz praat FORMEEL met je baas en anders trek aan je stutten!
Je werkt parttime en 36 uurquote:Op dinsdag 19 december 2006 22:24 schreef Sietske het volgende:
Ja is duurder maar ik zou een lager lease budget krijgen, 2 van de collega's werken 32 uur met een lease auto, ikzelf werk 36 uur dus moet kunnen.
Weetniet of ie zomaar pech heeft, zoals gezegd is 'rechtsongelijkheid' oid gewoon niet toegestaan.quote:Op donderdag 21 december 2006 12:49 schreef Chinless het volgende:
Eerlijk gezegd heb je gewoon pech... volgens het contracr / cao zijn ze je niets meer veplicht dan wat je nu krijgt. Het feit dat je collega's dan wel een auto hebben hebben en jij niet is wel jammer, maar het bedrif is je nergens toe verplcht.
En daarnaast denk iedereen wel dat leaseauto veel goedkoper is, maar helaas.
Je brutploon gaat daardoor op vooruit, waardoor je minder belatingteruggaaf heb minder kans op zorg en huurtoeslag ect.
Ik zou ook meteen de Telegraaf bellen, en Hart van Nederland, schrijf een brief naar een Tweede Kamerlid, span een kort geding aan tegen je werkgever, heb je binnen de kortste keren een vette lease Mercedes onder je kont. Gegarandeerdquote:Op donderdag 21 december 2006 16:26 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Weetniet of ie zomaar pech heeft, zoals gezegd is 'rechtsongelijkheid' oid gewoon niet toegestaan.
* NiGeLaToR zou op dit moment z'n rechtsbijstand bellen.
Als je dat niet hebt, probeer de rechtswinkel.
En die lachen je hard uitquote:Op donderdag 21 december 2006 16:26 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Weetniet of ie zomaar pech heeft, zoals gezegd is 'rechtsongelijkheid' oid gewoon niet toegestaan.
* NiGeLaToR zou op dit moment z'n rechtsbijstand bellen.
Als je dat niet hebt, probeer de rechtswinkel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |