Dat kan ik me voorstellen ja, heb je dr veel last van?quote:Op woensdag 20 december 2006 20:36 schreef senesta het volgende:
Ik heb mijn laptop gekocht voor mijn opleiding gelijk met mijn astrologieprogramma.
Ik heb een schadevergoeding gekregen omdat ik na een aanrijding een whiplash had opgelopen, van dat geld heb ik het gekocht, in de wetenschap dat ik het anders nooit meer zo kon doen.
Ben er echt zoooooo blij mee.
Hoewel als ik nog kon kiezen zou ik het allemaal weer inleveren om van die whiplash af te komen hoor.
Ja best wel, heb me ook nooit gerealiseert dat het zo pijnlijk was een whiplash.quote:Op woensdag 20 december 2006 20:37 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen ja, heb je dr veel last van?
Hey.quote:
quote:Op woensdag 20 december 2006 22:54 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Zit ik opeens in een hele zware dip![]()
![]()
Waarom? Weet ik niet![]()
Zal de verhuizing wel doen denk ik, altijd moeite met afscheid nemen![]()
Heb je er lang gewoont L_W?quote:Op woensdag 20 december 2006 22:54 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Zit ik opeens in een hele zware dip![]()
![]()
Waarom? Weet ik niet![]()
Zal de verhuizing wel doen denk ik, altijd moeite met afscheid nemen![]()
quote:Op woensdag 20 december 2006 23:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
![]()
Is ook niet makkelijk. Je hebt al die dingen van een heel leven daar in dozen en alles moet in het nieuwe huis weer opgebouwd worden
Yep, in dit huis zitten voor mij nog heel veel herinneringen aan mijn "gezonde" tijd.quote:Op woensdag 20 december 2006 23:12 schreef nokwanda het volgende:
Dat is ook een ander deel vaarwel zeggen ja.
Nieuwe dingen hoeven niet altijd slecht te zijn.quote:Op woensdag 20 december 2006 23:19 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Yep, in dit huis zitten voor mij nog heel veel herinneringen aan mijn "gezonde" tijd.
Was ik altijd heel blij.
Ik had altijd zoiets van: kijk dat heb ik gedaan.
Nu ga ik die (met mijn stomme kop) ook weg doen![]()
Nee, daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op woensdag 20 december 2006 23:24 schreef senesta het volgende:
[..]
Nieuwe dingen hoeven niet altijd slecht te zijn.
Je zal het niet zonder reden hebben gedaan.
Dat kan ik me goed voorstellenquote:Op woensdag 20 december 2006 23:28 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Nee, daar heb je helemaal gelijk in.
Dit huis is gewoon te groot, de kinderen zijn de deur uit, en met z'n tweeen heb je geen vier slaapkamers en twee badkamers nodig.
En daarbij is het voor mijn onafhankelijkheid veel beter om in een stad te wonen dan in een dorp.
En die onafhankelijkheid is voor mij heel belangrijk.
Ik ben in de stad geboren maar woon hier alweer 44 jaar, zal dus een hele omschakeling zijn ja.quote:Op woensdag 20 december 2006 23:30 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat kan ik me goed voorstellen![]()
Het zal wel wennen zijn in een stad, heb je altijd in een dorp gewoont?
Ik ben in een dorp geboren en toen ik zeven was naar de stad verhuist, was wel een hele omschakeling.
Ja dat geloof ikquote:Op woensdag 20 december 2006 23:33 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ik ben in de stad geboren maar woon hier alweer 44 jaar, zal dus een hele omschakeling zijn ja.
Welterusten Sara!quote:Op woensdag 20 december 2006 23:36 schreef sararaats het volgende:
goede nacht beste fokkertjes,
sararaats gaat bijna slapen, moet morgenvroeg werken
prettige feestdagen en tot volgend jaar (grappie, ik zal in de tussentijd fokken hoor)
ik ga een kerstkaartje naar AVdV sturen hahaha
Ja, ik heb een praktijk aan huis.quote:Op woensdag 20 december 2006 23:37 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik![]()
Maar dat zal wel goed komen als je de voordelen ervan ondervind.
Heb je ook praktijk aan huis?
Heb je trouwens je windroos nog gemaakt?
Ligt je nieuwe huis nog op een planeetlijn?
Ben ik helemaal van overtuigdquote:Op woensdag 20 december 2006 23:43 schreef nokwanda het volgende:
ik ga ook. Trusten allemaal.
En Lillith... morgen laat ik je vast wel weer een keer huilen van het lachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |