abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44604849
ik weet wat me te doen staat maar wil toch even goed raad

moet ik you know who vertellen dat ik verliefd op haar ben of kan ik beter m'n bakkes houden

ik denk dat ze allang vergeten is dat ik het haar ooit gezegd heb

maar goed, daar kom ik nog wel achter

ik heb allang gegeten, reed vanuit Brasschaat recht naar de frituur (kan het echt niet laten)

*mompel*

de telefoon van M-P is stuk dus kon haar niet bereiken als ik haar nodig had

volgens mij gaat heel dat netwerk nog eens platliggen
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_44605061
Ik eet wokschotel.

Eerlijkheid duurt het langst, dus ik zou vertellen wat je wilt vertellen.

Ik ga even winamp installeren en carnaval muziek luisteren.

Microsoft kan me ff gestolen worden.
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
pi_44605094
Windows irriteert me dus ook vaak genoeg, Microsoft kan mij het bloed onder de nagels vandaan halen.

Toen ik gisteren agressief 1010010101010101 deed met het aanmaken van een live adres deed ik dat goed, van mijn part werkt live.nl nooit meer. Van mijn part werkt MSN Nooit meer en de site www.microsoft.com nooit meer, van mijn part werkt de XBox360 nooit meer. Als microsoft zich niet aan mijn regels houdt dan schakel ik alles van microsoft uit. Met qwerty en 10 vingers en een biertje. En dan zullen ze mij niet oppakken, ik ben voor gerechtigheid. En windows met microsoft en de rest van de zooi verpest de sfeer. Microsoft is een sfeer verpester en zieltjes-winnaar. Ze proberen constant zieltjes te winnen en dat je bij iedere pc microsoft geleverd krijgt is ook niet goed. De meest consumenten zitten opgescheept met microsoft, gebrek aan beter of is microsoft degeen die illegaal handeld?

Ze hebben zich aan te passen.

Als ik winamp wil installeren dan moet windows vriendelijk zijn tegen winamp.

Bill Gates heeft het te hoog in zijn bolletje. Teveel monopolie in zijn kop.

Richting de toekomst zal het ook zeker geen windows zijn of blijven.

Het voordeel van winamp is dat je binnen 1 seconde je zoekopdracht verwerkt hebt op je pc.

Zoek je via windows media player 11 dan zoek je 20 minuten en ben je nog aan het zoeken.

Na 11 versies nog steeds niet optimaal

Under achievers

Als live.nl straks weer draait dan open ik van mijn part nog een keer een 101010010101010 adres.

Gooi ik windows nog eens plat.

Ze hebben ook hun bron-code vrij te geven, anders blijf ik bombarderen

Windows daagde hackers uit om Vista te hacken.

Ik ga alles veranderen in Vista en ik lanceer wereld-wijd een Vista dat niemand kan opstarten. Het complete register gooi ik overhoop.

En dan doe ik dat in 1 minuut of 10 seconde.

Zullen ze zien met wie ze te maken hebben

Ik wil eerlijk internet zien, en geen achterbakse praktijken en zeker geen opgedrongen software en systemen zoals microsoft doet.

[ Bericht 28% gewijzigd door Sight_key op 20-12-2006 18:45:16 (Microsoft is een illegale handelaar?) ]
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
  woensdag 20 december 2006 @ 18:59:47 #104
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_44605424
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 22:18 schreef Mirage het volgende:
oke... er moet me iets van het hart...

ik heb een triootje gehad...gedaan... hoe zeg je dat ?
waarom sta ik er niet tussen?
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  woensdag 20 december 2006 @ 19:01:57 #105
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_44605477
quote:
Op woensdag 20 december 2006 18:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

Dan was het een kwartetje?
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_44605623
quote:

[..]

omdat ik jou liever 1 op 1 heb ?

ja ja... ik begeef mij inmiddels ook in de wondere wereld van de msn... alhoewel.. mercury

met dank aan Ashavan
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_44605692
Ashavan heeft een ban.

Dat rijmt ook. Goede user maar hij is te fel volgens mij, ashavan is te fel omdat hij bedreigd met dood en wapens en dat is ontactisch, Ashavan is niet de grootste tactloze lul, want dat is Xebrozius, Ashavan kan ik het goed mee vinden. De grenzen weet Ashavan niet een te geven en dat is op fok! een ban waard en dat is misschien goed.

Borderliners heb je nog zoals Xebrozius, Xeborius zie ik dus als borderliner in. Hij heeft wel in zijn fotoboek commentaar op ziektes uit DSM IV en kraakt alles af, Xebrozius is de grootste borderliner van fok!, en de grootste anti held, held op sokken achter zijn naam past ook bij hem, ik hoor niets meer van hem gelukkig, een grote loser met grote bek is het, net zoals kiteless en kiteless hoor ik gelukkig ook niets meer over. Grote mond en niets daar. Xebrozius kan beter naar geenstijl gaan, ook vol met anti helden. Kunnen ze meteen kiteless importeren naar geenstijl. Maak je van geenstijl een gevangenis zoals dat ene eiland met gevangenis. Geen stijl moet geisoleerd worden van internet en dat ga ik doen nog, ik ga geenstijl hacken en kraken nog. Ik sluit ze uit van deelname. Omdat ik agent ben. Poltie-agent op internet en dan is een van mijn taken zeker om geenstijl op zwart te zetten voor eens en voor altijd. Nooit meer geenstijl, geenstijl onbereikbaar en dat lukt me met gemak Let op mijn woorden, binnenkort krijg je een error als je geenstijl intikt, een error die ik samen ga stellen, een error met een bepaalde code. Geenstijl is het niet waardig om op internet te zijn, daarom ga ik die site eraf smijten Terminaten van geenstijl dus, dat hoeft niet in 2006 dat kan ook in 2007. Maar ik garandeer je nu dat geenstjil van internet verdwijnt nog.

Trio met 2 mannen MIrage of met 3 vrouwen of 2 vrouwen en 1 man?

Megadeth staat op nu.

[ Bericht 16% gewijzigd door Sight_key op 20-12-2006 19:15:42 (Xebrozius grootste loser en geenstijl van internet) ]
  woensdag 20 december 2006 @ 19:13:36 #108
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_44605771
quote:
Op woensdag 20 december 2006 19:07 schreef Mirage het volgende:

[..]

ja ja... ik begeef mij inmiddels ook in de wondere wereld van de msn... alhoewel.. mercury

met dank aan Ashavan
Ben jij tegenwoordig op vrijersvoeten ofzo of zijn je hormonen gewoon op hol geslagen

In beide gevallen, je weet dat ik vlakbij woon he
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  woensdag 20 december 2006 @ 19:16:46 #109
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_44605866
waarom heeft ashavan een ban??
pi_44605909
Misschien dat ik morgen geenstijl ga kraken en hacken.

Geenstijl op zwart.

Dat lukt me met gemak Ik weet precies wat ik moet doen omdat ik de informatie binnen kan halen, ik kan de wachtwoorden binnen halen en inbreken in het hoofd van geenstijl die de site beheren. Op die manier maak ik geenstijl kapot Ze mogen ook zelf de stekker eruit trekken, besparen ze een ondergang. Maken ze hun eigen ondergang. Hoef ik ze niet te verzuipen in de diepste rivier met steen om het been.

Is ook een doelstelling. Geenstijl eraf en de telegraaf ook uit het systeem.

Geenstijl kraak ik in 10 seconde. Nooit meer bereikbaar van geenstijl

Zullen ze zien met welke fokker ze te maken hebben.

Klote mensen daar, ze moeten ze alle mensen van geenstijl een nekschot geven, net zoals geenstijl graag nekschoten uitdeelt.
pi_44606018
ff pissen en roken en black&white whisky.

Ik pak alles aan dus. Alles dat mij niet bevalt gaat op zwart. Daarna neem ik het over.

Hoort iets op zwart te blijven dan krijgt zoiets geen projectie meer, maar het wordt straks moderne projectie op het zwartse scherm dat bestaat.

Xebrozius zet ik ook op zwart en kiteless ook. Mensen op zwart en instellingen op zwart.

Uitschakelen die hap

Heeft microsoft witte poorten omdat Billy teveel katholiek is dan zet ik ook de poorten van Bill Poort op zwart

Omdat ik een zwarte duivel ben.

Ik ben degeen waar the rolling stones over zingen. Geloven mensen het niet dan zal ik het nog meer bewijzen dat ik lucifer ben of the devil.

http://www.lyricsfreak.co(...)+devil_20117881.html

Please allow me to introduce myself
Im a man of wealth and taste
Ive been around for a long, long year
Stole many a mans soul and faith
And I was round when jesus christ
Had his moment of doubt and pain
Made damn sure that pilate
Washed his hands and sealed his fate
Pleased to meet you
Hope you guess my name
But whats puzzling you
Is the nature of my game
I stuck around st. petersburg
When I saw it was a time for a change
Killed the czar and his ministers
Anastasia screamed in vain
I rode a tank
Held a generals rank
When the blitzkrieg raged
And the bodies stank
Pleased to meet you
Hope you guess my name, oh yeah
Ah, whats puzzling you
Is the nature of my game, oh yeah
I watched with glee
While your kings and queens
Fought for ten decades
For the gods they made
I shouted out,
Who killed the kennedys?
When after all
It was you and me
Let me please introduce myself
Im a man of wealth and taste
And I laid traps for troubadours
Who get killed before they reached bombay
Pleased to meet you
Hope you guessed my name, oh yeah
But whats puzzling you
Is the nature of my game, oh yeah, get down, baby
Pleased to meet you
Hope you guessed my name, oh yeah
But whats confusing you
Is just the nature of my game
Just as every cop is a criminal
And all the sinners saints
As heads is tails
Just call me lucifer
cause Im in need of some restraint
So if you meet me
Have some courtesy
Have some sympathy, and some taste
Use all your well-learned politesse
Or Ill lay your soul to waste, um yeah
Pleased to meet you
Hope you guessed my name, um yeah
But whats puzzling you
Is the nature of my game, um mean it, get down
Woo, who
Oh yeah, get on down
Oh yeah
Oh yeah!
Tell me baby, whats my name
Tell me honey, can ya guess my name
Tell me baby, whats my name
I tell you one time, youre to blame
Ooo, who
Ooo, who
Ooo, who
Ooo, who, who
Ooo, who, who
Ooo, who, who
Ooo, who, who
Oh, yeah
Whats me name
Tell me, baby, whats my name
Tell me, sweetie, whats my name
Ooo, who, who
Ooo, who, who
Ooo, who, who
Ooo, who, who
Ooo, who, who
Ooo, who, who
Ooo, who, who
Oh, yeah

[ Bericht 75% gewijzigd door Sight_key op 20-12-2006 19:23:35 (Sympathy for the devil) ]
pi_44606096
quote:
Op woensdag 20 december 2006 19:16 schreef Metro2005 het volgende:
waarom heeft ashavan een ban??
Heeeel erg vaag.
Opeens komt met erachter dat ie een kloon van een gebande was. maar dat was algemeen bekend.
Dus waarom NU opeens een ban... het is me een raadsel. Maar ja.... bans mogen niet op het forum besproken worden, he.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_44606142
quote:

[..]

Omdat het een vrouwentriootje was
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  woensdag 20 december 2006 @ 19:31:59 #114
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_44606367
quote:
Op woensdag 20 december 2006 19:23 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Heeeel erg vaag.
Opeens komt met erachter dat ie een kloon van een gebande was. maar dat was algemeen bekend.
Dus waarom NU opeens een ban... het is me een raadsel. Maar ja.... bans mogen niet op het forum besproken worden, he.
ah zo, okee wel stom inderdaad. TIs ook pas een half jaar ofzo
pi_44606461
Ik zal dit niet in het 2012 topic plaatsen, moet de 2 interviews eigenlijk nog knippen, maar ik verneuk iedere keer het geluid, en anders wel het beeld, beetje codec-gezeik. in ieder geval wat ik wou zeggen, bij The Colbert Report - 2006.12.14, was Daniel Pinchbeck aanwezig en die vertelde daar over zijn nieuwe boek waarin hij zijn bevindingen schrijft over halucigene drugs, heeft o.a. een gesprek gehad met Quetzalcoatl over 2012. En gisteren* was Deepak Chopra aanwezig, deze vertelde dat alles een illusie en een reflectie van jezelf is e.d. (*kan nu gestreamed worden).

Goed dat dit soort zaken onderhand eens op mainstrean tv komen.
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
  woensdag 20 december 2006 @ 19:48:33 #116
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_44606854
quote:
Op woensdag 20 december 2006 19:07 schreef Mirage het volgende:

[..]

met dank aan Ashavan
mail me ff je msn dan
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_44606887
De ban van ashavan begrijp ik ook niet. Kiteless krijgt vrij baan en nog meer users krijgen vrij baan en Ashavan krijgt een ban? Yvonne werkt daar ook aan mee, Yvonne is ook geen goede admin op dat gebied en de rest van de admins zijn ook niet ideaal, maar ze lopen de kont van Danny Roodbol achterna, ze zijn meelopers de admins en modjes, ze lopen Roodbol zijn hol in. Ze voeren hun taak niet goed uit als admin. Slechte admins maar dat kun je veranderen door wel juist te handelen. Het hele fok! forum moet anders zijn, een andere leiding. Danny Roodbol als leider hier klopt ook niet. Je kunt beter Danny Szlanina hebben. Roodbol weet niets van ondernemen af.

Bans mogen dan wel niet besproken worden hier, ik vind het een recht van de users om een ban te bespreken.

Kiteless verdiend een ban en Xebrozius en nog meer users.

Bonke verdiend ook een ban.

Bonke mag wel zeggen eat my dust, ik luister Queen met another one bites the dust dus ik laat Bonke zoveel stof eten totdat hij astma heeft.

Bonke is ook een user die je maar beter kunt bannen.

En dan laat je Ashavan vrij hier.

Ik vind het normaal dat je hier bans moet mogen bespreken.

Dan moet Danny Roodbol maar zijn beleid aanpassen.

Was fok! van mij dan wist ik het wel.

Fok! overnemen hoort ook nog tot mijn doelstellingen.

Dan ga ik eens bannen hier. Met exacte tijden en exacte users.

Ik ban iedere user en kloon die gebanned moet worden en geef een generaal pardon aan de users die hier thuis horen.

Insomaniac mis ik en nog meer.

Danny Roodbol is een slechte admin.

En dan mag hij me bannen, maar dat doet hij niet. Hij weet dat hij mij nodig heeft om fok! uit te breiden. Zonder mij stelt Roodbol niets voor.

2 Danny's.

Maar het ban beleid is echt klote hier.

Kiteless had allang 2 jaar gebanned moeten zijn geworden en bonke verdiend ook een ban.

[ Bericht 7% gewijzigd door Sight_key op 20-12-2006 19:51:59 (Admins en mods lopen roodbol zijn hol in) ]
pi_44607032
Danny Roodbol is dus echt een slechte ondernemer, ik zit dan wel op fok! maar mijn doel is om fok! over te kopen.

Ik koop Roodbol over en ik word eigenaar hier.

Al moet ik hem 100 miljoen bieden.

Neem ik meteen de naam Danny over. Mag roodbol de naam roodbol hanteren. Ik ben Danny dus, dat Roodbol Danny heet is niet juist, ik wil Danny heten op fok!. Op user nummer 0.

Als ik miljarden heb dan koop ik fok! over.

Wilt Roodbol fok! niet verkopen dan open ik een forum dat 6,6 miljard users heeft. Een forum met de hele wereldbevolking erop. En dan is fok! history Die tijd komt nog wel. Ik kan ook van Fok! een forum maken met 6,6 miljard gebruikers. De naam Fok! is niet slecht verzonnen maar die naam kan iedere gek verzinnen, hoef je niet geniaal of held voor te zijn. Fokker en fok. Fokken en bouwen. Niets geniaals aan Iedere debiel is daartoe in staat.

Lopen alle users van fok! over op mijn forum

Het rechtse karakter van fok! bevalt me ook niet, ook daar faalt fok!. Roodbol neemt te weinig verantwoordelijkheden.

Slechte admin dus.

Maar ik schrijf hier door totdat ik mijn systeem tot bezit heb. En het hele systeem is mijn systeem.

Ik ben al eigenaar van fok!. Omdat ik eigenaar van Roodbol ben

Fok! is al van mij.

Dus ze hebben al te luisteren naar mij.

Anders voer ik 1010010110010101 in en leg ik het plat hier.

Het systeem is eigendom van mij, altijd geweest.

En nu lekker eten van de friture

[ Bericht 18% gewijzigd door Sight_key op 20-12-2006 20:00:32 ]
pi_44607184
Ik wil ook Mirage op MSN

Een keer haar gek maken met praatjes
pi_44607290
ik zit nooit op MSN

heb m'n eigen zorgen en kwaaltjes

ik word er gek van

gek van verlangen, gek van gekte

gekte staat in m'n woordenboek
Werewolf
pi_44607513
ik ben nu m'n geheugen aan het formatteren

wil alle slechte dingen uit m'n geheugen zetten

wil alleen nog met AVdV en piano's in m'n gedachten rondlopen

ik hoop dat ze er nog zo mooi uitziet zoals ik me haar herinner

wil haar meisje zijn, wil haar grapjasje zijn

ik ben smoorverliefd op haar
Werewolf
  woensdag 20 december 2006 @ 20:23:28 #122
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_44607839
zo ff op laptoppie nu, ding heeft al 2 oorlogen meegemaakt volgens mij maar hij werkt nog min of meer wel.

Twijfel of ik linux op mijn pctje zal zetten of niet.
pi_44607954
ik heb ook een laptop maar dan wel een hele oude

Windows 95 en GEEN internet

op de kop getikt in Zuid-Afrika
Werewolf
  woensdag 20 december 2006 @ 20:33:00 #124
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_44608161
quote:
Op woensdag 20 december 2006 20:26 schreef sararaats het volgende:
ik heb ook een laptop maar dan wel een hele oude

Windows 95 en GEEN internet

op de kop getikt in Zuid-Afrika
Dat is zelfs daar verouderd volgens mij haha.

Nee deze is denk ik ook al een jaartje of tien oud inmiddels. Denk ook in het windows 95 tijdperk uitgekomen.
pi_44608259
ik gebruik die vooral voor Patience en documenten te maken

ik ga een boek schrijven met al m'n dromen (op deze pc)

eens kijken of ik er tijd voor kan maken
Werewolf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')