quote:
Ik ga ook nog wel eens power drankjes maken
![]()
Power drankjes waar je lichaam en bloed gezond van wordt en waar je longen schoon van worden.
Schoonmaak-middel voor het lichaam ga ik nog maken ooit
![]()
Ik stond in de c1000 en was even met mensen aan het praten daar, doe ik altijd als ik bij de zuivel-producten sta. Over yakult dat weg is omdat het je tanden laat weg rotten en nog meer. Yakult is dus uit het assortiment gehaald bij c1000.
Ik pakte actimel omdat ik dat trouw doe innemen om weerstand te verhogen.
En die ene oudere man die had wat anders, om de organen op te schonen zei hij. Zal zometeen even het merk geven ervan. Extreme fitness staat erop of iets dergelijks.
Maar ik wil ook zulke producten maken. Je drinkt blue crystal power drink of platina power drink of diamant power drink, en je drinkt even en je bent van al je ziektes verlost.
Je bloed wordt blauw of oranje en alles is in orde.
Ik wil geen rood bloed, ik wil groen bloed, blauw bloed, oranje bloed, geel bloed of wit bloed. Of zwart bloed
Paint it black van the rolling stones. Het bloed een andere kleur geven. Maar je hoeft niet alles zwart te verven, je kunt rood ook blauw verven of een andere kleur.
Rolling stones luister ik iedere dag.
Sympathy for the devil zet ik op en dan ga ik richting de stad hier. Dan voel ik me in mijn nopjes en ruby tuesday en paint it black en nog meer.
Zodra ik genoeg geld heb koop ik alles van the rolling stones.
Maar goed, ik jaag mezelf weer op. Ik wil een bericht als deze binnen 10 seconde afschrijven. Ik schrijf op zo'n hoog tempo ook, misschien moet ik eens wat minder snel typen
![]()
16:00 neem ik biertje.
Morgen laatste gesprek van 2006 bij mondriaan en dan is het binnenkort in hoensbroek allemaal. Van Heerlen ga ik richting Hoensbroek en dan kom ik in een ander gebouw met een andere gesprekspartner.
Heb mijn huidige gesprekspartner op de mondriaan dus een fles koffie liquer gegeven, de mooiste fles gezocht geen Tia Maria want dat is te standaard vind ik.
Etiketten erop geplakt met kerstman en erbij gezet.
" Bedankt voor het trappen op de rem "
![]()
Ze hebben me vanaf 2000 constant op de rem moeten trappen en dat is wel een fles drank waard.
De psychiater geef ik nog een fles zodra ik directeur ben van mondriaan zorg.
Ik wil de directeur worden van die instelling. Ik zeg daar vaker dat ik steenrijk ga worden en dan bouw ik een rust-oord inplaats van gekkenhuis.
Ik noem het een gekkenhuis omdat je daar nog gekker wordt dan je al bent.
Ik ga geld verdienen en sloop alles daar, en ik bouw er een mooi complex van.
De mensen die daar opgenomen zijn die moet je in ere houden want dat zijn dus echt niet de domste mensen.
Het barst daar van intelligente mensen en ze worden behandeld als grof vuil. Een serie moordenaar krijgt nog meer luxe.
En de beste mensen die geven ze het slechtste dat er is.
Maar daar ga ik verandering aan brengen, zodra ik de eigenaar van mondriaan zorggroep ben.
Dan zal ik iets bouwen waar je U tegen zegt.
Ook al staat het op de John F kennedylaan.
Dan nog mag daar een mooi complex staan. Met alle luxe voor die mensen dus. Als er 1 instelling als eerste verbouwd gaat worden door mij straks dan is het wel het oude welterhof.
Ik maak daar dus een paleis van waar zelfs soestdijk niet aan kan tippen. Maar ik ga dat zelf ontwerpen nog. Ik wil ook architect worden en interieur-inrichter en nog meer.
Het heeft me nooit aangestaan hoe het welterhof is. Ik geef dus ook grote blaam aan de overheid die foute prioriteiten stelt.
Maar daar kom ik later op terug.
Ze bouwen dure gevangenissen waar ze criminelen en pedofielen instoppen. De mensen die het beste verdienen krijgen een krot.
Dat zit me dwars en daar kan ik dus kwaad om worden.
Haal die playstation bij die moordenaar weg en geef het aan een schizofreen of borderliner of wat dan ook. Die verdienen het des te meer.
Soms snap ik het niet. Het is totaal geen gerechtigheid dus. Justice for all. Maar Nederland heeft de zaakjes totaal niet op orde.
Ook daar ga ik verder op in.
Ik kan het in politiek schrijven op fok!, maar hier is mijn vaste stek waar ik schrijf. Zolang ik maar mijn ei kwijt kan.
Over mijn afkomst even, volgens mij ben ik Egyptenaar
![]()
![]()
Ik voel me Egyptenaar dus. Ik zie er ook niet uit als iemand die wat met Christus te maken heeft, ik heb geen grijze baard en grijze haren.
Schwarzkopf gebruik ik nu als gel en schuim voor in de haren, en mijn grijze haren trekken weg. Pas geleden zei een tante of ik altijd zo donkere haren had, stond ze versteld ervan. Maar dat komt dus door Schwarzkopf, mijn haren worden meer donker ervan.
Die ene foto in mijn fotoboek is dus achterhaald, daar heb ik bijna blonde haren met grijs erin.
Nu ben ik donker
De zwarte duivel
[ Bericht 10% gewijzigd door Sight_key op 20-12-2006 15:48:35 ]
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.