abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44599134
waarom volgen op rotnachten altijd rotdagen ?
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  woensdag 20 december 2006 @ 14:59:06 #77
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_44599157
quote:
Op woensdag 20 december 2006 14:58 schreef Mirage het volgende:
Waarom heb je een rotdag MIr?
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_44599321
quote:
Op woensdag 20 december 2006 14:58 schreef Mirage het volgende:
Omdat het 1 geheel is.

De nacht volgt de dag op en de dag gaat over op de nacht.

Als het dromen dus niet in orde is en je nachtrust niet, dan heb je gewoon een klote dag. Je staat dan al op met een klote gevoel en stemming.

Het is een aaneenschakeling dus.

Secondes, minuten, uren, dagen, weken, maanden, jaren, decennia, eeuw en millenia.

Het gaat oneindig lang door.

In vorige levens kun je ook zwaar leven hebben gehad, heb je in een vorig leven een zwaar leven gehad dan ga je vervolgens verder met verwerken in dit leven. Over vorige levens even, je hebt volgens mij een standaard ziel en uiterlijk, alleen gaat het uiterlijk veranderen als de tijd vordert. Je wordt moderner als mens en je gaat door met ontwikkeling. Ik kan nog verder gaan over overleden mensen waar ze nu zijn, maar ze zijn dus weer opnieuw geboren en wie weet wel op een moderne planeet. Dat ze een tijdperk afsluiten en een nieuw tijdperk ingaan. En dat wij ooit samen komen in de tijdperken of dimensies. Tijdperk of dimensie? Wat is het nu. We zijn nu in het digitale tijdperk, straks komt het binaire tijdperk volgens mij.

Ik wil in 2006 nogmaals afronden van spanning, stress en jagen.

Het kan nog ff duren maar ik ben bijna klaar met temperen.

Een versnellings-bak installeren dus.

6 versnellingen. En dan de vrije versnelling om even niets te doen. Op commando snel gaan en rustiger gaan. Versnellen en vertragen dus. Wil ik gaan hardlopen dan zet ik de 6e versnelling in net als bij een auto, en wil ik snel typen en denken dan zet ik de 6e versnelling in. Wil ik buiten met een biertje op het terras zitten dan ga ik in de vrije versnelling

De 1e en de 2e en de 3e en de 4e en de 5e versnelling heb je ook nog. Spelen met knopjes zoals een formule 1 coureur. En zo ga ik dus mijn denken aanpakken nog. Als je gewoon goed weet hoe het werkt zul je nooit meer een rotdag hebben maar dan ben je nog afhankelijk van externe factoren maar de omgeving kun je ook enige invloed op uitoefenen. Mensen die jou fout behandelen die wijs je op de plek en vertel je de waarheid, je gaat naar kroegen en winkels waar je graag komt. En zo deel je dus ook je leven in. Ook de vakanties die je kiest. Strand vakantie op te zonnen of vakantie om te bezichtigen of een vakantie op wintersport

Even naar buiten weer.

Lekker bakkie koffie

En ik drink iedere dag drink-ontbijt vanaf nu. Goede morgen! staat erop. Compleet zuivel-ontbijt met extra vitaminen. Mandarijn- kiwi smaak

[ Bericht 18% gewijzigd door Sight_key op 20-12-2006 15:11:16 ]
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
pi_44599459
quote:
Op woensdag 20 december 2006 14:59 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Waarom heb je een rotdag MIr?
alles loopt stroef en scheef en lichamelijk voel ik mij beroerd.
De nachten geven mij al een tijdje bijna geen slaap.
en vanacht was helemaal het toppunt, was niet alleen ik wakker maar de jongste ook.
Krijsen... ongelooflijk wat een kreten en ik ben best wel wat lawaai en geschreeuw gewend, maar hij was echt overstuur vanacht.

Ik voel me vandaag
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_44599590
quote:
Op woensdag 20 december 2006 15:09 schreef Mirage het volgende:

[..]

en vanacht was helemaal het toppunt, was niet alleen ik wakker maar de jongste ook.
Krijsen... ongelooflijk wat een kreten en ik ben best wel wat lawaai en geschreeuw gewend, maar hij was echt overstuur vanacht.

Ik voel me vandaag
Ik heb hier power generation staan als drank, gekocht bij lidl. De fles is alleen leeg anders zou ik even overstralen

Dat spul werkt goed, 6 halve liters tegen lage prijs. Er zit geen alcohol in dus. En het werkt tegen kater en je krijgt er energie van.

Even instralen dat ding en vullen, en vervolgens doorstralen op jou desk

Over slecht slapen, je voelt je echt beroerd inderdaad.

Honds-beroerd is het dan. Honden slapen ook slecht, een hond is altijd moe omdat honden gewoon niet uit kunnen rusten omdat honden ook wat hebben.

Sterkte ermee

Komt vanzelf goed moet je maar denken.

Ik heb last van mijn keel van het roken, ik moet keel pastilles kopen. En sowieso nog een keer stoppen.

Een kriebel-hoest

Stoppen met roken gebeurt in 2007. 2008 rook ik niet meer.

2007 ga ik het roken aanpakken.

Biertjes blijf ik nog drinken

Omdat ik ervan kan genieten.
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
pi_44599764

je bent lief Sight_key
Sir Winston Churchill
  woensdag 20 december 2006 @ 15:29:51 #82
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_44600038
quote:

[..]

Ik voel me vandaag
ach pupske

maar als je niet genoeg slaap krijgt dan kan ik me voorstellen dat je lichamelijk en geestelijk nogal brak bent. Ik ken dat uit eigen ervaring. Kan je niet 's middags ergens een powernapje doen samen met je kiddies ofzo? Of snel even een verwendagje voor jezelf inplannen, da;s ook goed voor een meisje

Maar kus van mij erop
pi_44600088
quote:

[..]

Ik voel me vandaag
sterkte mir.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  woensdag 20 december 2006 @ 15:33:10 #84
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_44600120
Ik loop hier intussen zo hard rond te rennen dat ik vind dat ik opslag verdien
  woensdag 20 december 2006 @ 15:34:07 #85
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_44600143
quote:
Op woensdag 20 december 2006 15:19 schreef Mirage het volgende:

je bent lief Sight_key
sorry dat ik niet gelijk reageerde, maar als Baas achter me staat moet ik Fok wegklikken
pi_44600374
quote:
Op woensdag 20 december 2006 15:19 schreef Mirage het volgende:

je bent lief Sight_key
Ik ga ook nog wel eens power drankjes maken

Power drankjes waar je lichaam en bloed gezond van wordt en waar je longen schoon van worden.

Schoonmaak-middel voor het lichaam ga ik nog maken ooit

Ik stond in de c1000 en was even met mensen aan het praten daar, doe ik altijd als ik bij de zuivel-producten sta. Over yakult dat weg is omdat het je tanden laat weg rotten en nog meer. Yakult is dus uit het assortiment gehaald bij c1000.

Ik pakte actimel omdat ik dat trouw doe innemen om weerstand te verhogen.

En die ene oudere man die had wat anders, om de organen op te schonen zei hij. Zal zometeen even het merk geven ervan. Extreme fitness staat erop of iets dergelijks.

Maar ik wil ook zulke producten maken. Je drinkt blue crystal power drink of platina power drink of diamant power drink, en je drinkt even en je bent van al je ziektes verlost.

Je bloed wordt blauw of oranje en alles is in orde.

Ik wil geen rood bloed, ik wil groen bloed, blauw bloed, oranje bloed, geel bloed of wit bloed. Of zwart bloed

Paint it black van the rolling stones. Het bloed een andere kleur geven. Maar je hoeft niet alles zwart te verven, je kunt rood ook blauw verven of een andere kleur.

Rolling stones luister ik iedere dag.

Sympathy for the devil zet ik op en dan ga ik richting de stad hier. Dan voel ik me in mijn nopjes en ruby tuesday en paint it black en nog meer.

Zodra ik genoeg geld heb koop ik alles van the rolling stones.

Maar goed, ik jaag mezelf weer op. Ik wil een bericht als deze binnen 10 seconde afschrijven. Ik schrijf op zo'n hoog tempo ook, misschien moet ik eens wat minder snel typen

16:00 neem ik biertje.

Morgen laatste gesprek van 2006 bij mondriaan en dan is het binnenkort in hoensbroek allemaal. Van Heerlen ga ik richting Hoensbroek en dan kom ik in een ander gebouw met een andere gesprekspartner.

Heb mijn huidige gesprekspartner op de mondriaan dus een fles koffie liquer gegeven, de mooiste fles gezocht geen Tia Maria want dat is te standaard vind ik.

Etiketten erop geplakt met kerstman en erbij gezet.

" Bedankt voor het trappen op de rem "

Ze hebben me vanaf 2000 constant op de rem moeten trappen en dat is wel een fles drank waard.

De psychiater geef ik nog een fles zodra ik directeur ben van mondriaan zorg.

Ik wil de directeur worden van die instelling. Ik zeg daar vaker dat ik steenrijk ga worden en dan bouw ik een rust-oord inplaats van gekkenhuis.

Ik noem het een gekkenhuis omdat je daar nog gekker wordt dan je al bent.

Ik ga geld verdienen en sloop alles daar, en ik bouw er een mooi complex van.

De mensen die daar opgenomen zijn die moet je in ere houden want dat zijn dus echt niet de domste mensen.

Het barst daar van intelligente mensen en ze worden behandeld als grof vuil. Een serie moordenaar krijgt nog meer luxe.

En de beste mensen die geven ze het slechtste dat er is.

Maar daar ga ik verandering aan brengen, zodra ik de eigenaar van mondriaan zorggroep ben.

Dan zal ik iets bouwen waar je U tegen zegt.

Ook al staat het op de John F kennedylaan.

Dan nog mag daar een mooi complex staan. Met alle luxe voor die mensen dus. Als er 1 instelling als eerste verbouwd gaat worden door mij straks dan is het wel het oude welterhof.

Ik maak daar dus een paleis van waar zelfs soestdijk niet aan kan tippen. Maar ik ga dat zelf ontwerpen nog. Ik wil ook architect worden en interieur-inrichter en nog meer.

Het heeft me nooit aangestaan hoe het welterhof is. Ik geef dus ook grote blaam aan de overheid die foute prioriteiten stelt.

Maar daar kom ik later op terug.

Ze bouwen dure gevangenissen waar ze criminelen en pedofielen instoppen. De mensen die het beste verdienen krijgen een krot.

Dat zit me dwars en daar kan ik dus kwaad om worden.

Haal die playstation bij die moordenaar weg en geef het aan een schizofreen of borderliner of wat dan ook. Die verdienen het des te meer.

Soms snap ik het niet. Het is totaal geen gerechtigheid dus. Justice for all. Maar Nederland heeft de zaakjes totaal niet op orde.

Ook daar ga ik verder op in.

Ik kan het in politiek schrijven op fok!, maar hier is mijn vaste stek waar ik schrijf. Zolang ik maar mijn ei kwijt kan.

Over mijn afkomst even, volgens mij ben ik Egyptenaar

Ik voel me Egyptenaar dus. Ik zie er ook niet uit als iemand die wat met Christus te maken heeft, ik heb geen grijze baard en grijze haren.

Schwarzkopf gebruik ik nu als gel en schuim voor in de haren, en mijn grijze haren trekken weg. Pas geleden zei een tante of ik altijd zo donkere haren had, stond ze versteld ervan. Maar dat komt dus door Schwarzkopf, mijn haren worden meer donker ervan.

Die ene foto in mijn fotoboek is dus achterhaald, daar heb ik bijna blonde haren met grijs erin.

Nu ben ik donker

De zwarte duivel

[ Bericht 10% gewijzigd door Sight_key op 20-12-2006 15:48:35 ]
pi_44600471
quote:
Op woensdag 20 december 2006 15:34 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

sorry dat ik niet gelijk reageerde, maar als Baas achter me staat moet ik Fok wegklikken
Stiekemerd

Zeg gewoon tegen je baas dat fok! een onderneming is. Dat je op fok! aan het ondernemen bent.
  woensdag 20 december 2006 @ 15:47:30 #88
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_44600507
quote:
Op woensdag 20 december 2006 15:45 schreef Sight_key het volgende:

[..]

Stiekemerd

Zeg gewoon tegen je baas dat fok! een onderneming is. Dat je op fok! aan het ondernemen bent.
neuh, Fok! hou ik lekker voor mezelf
  woensdag 20 december 2006 @ 15:55:15 #89
8372 Bastard
Persona non grata
pi_44600725
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 22:18 schreef Mirage het volgende:
oke... er moet me iets van het hart...

ik heb een triootje gehad...gedaan... hoe zeg je dat ?
Een trio gehad gewoon denk ik
The truth was in here.
pi_44600761
quote:
Op woensdag 20 december 2006 15:47 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

neuh, Fok! hou ik lekker voor mezelf
Okey

Ik zou gewoon op mijn werk af en toe fokken en laten zien dat ik even geen werk heb. Als ik straks ga werken op een accountantskantoor en ik zit even zonder werk, dan zal ik er geen geheim van maken dat ik even een bericht schrijf.

Sowieso zou ik daar aankaarten dat ik niet constant bezig kan zijn met cijferen, dat ik eisen ga stellen dus voordat ik in dienst ga treden. En wie weet open ik een eigen accountantskantoor, dat is nog het beste om te doen, dan kan ik 100 procent zelf beslissen wat ik doe. Waarom zou ik in dienst treden bij een 2e partij of 3e partij, als ik zelf ook wat op poten kan zetten?

30 minuten cijferen, 10 minuten fokken, 20 minuten cijferen, 5 minuten fokken, 40 minuten cijferen, 20 minuten fokken.

En dan cijfer ik beter dan wanneer ik constant aan het cijferen ben.

Als je constant bezig bent met cijferen dan ga je de cijfers niet meer zien. Tijdens mijn studie had ik dat vaker, je bent dan bezig met kost-prijs berekeningen en contante waardes en eind waardes en dan zie je op een gegeven moment niets meer, je staart je dan blind op de cijfers.

Financiële rekenkunde was een zwaar vak. 2 uur lang tentamen en dan constant cijferen met de tijdlijn erbij en nog meer. Het ging duizelen door de concentratie.

En als je dan ff stopt met cijferen dan is het even boem paff knall back on earth

Opleiding op heao ga ik denk ik in 2008 hervatten. Eerst in 2008 voor AA accountant studeren en ben ik daarmee klaar dan ga ik voor RA.

Ondernemers-recht is ook een leuk vak en belastingrecht ook.

Heb zin om weer economie te doen

Misschien alle opleidingen daar, maar dat heb ik al eens gezegd. Management & Organisatie erbij nemen, Economie & recht en tevens met computers is er iets dat je kunt doen daar. Iets met IT maar hoe dat zit weet ik niet, wat voor vorm van IT het is.

Word ik weer student. Maar dan zonder studie-financiering, dan betaal ik de studie zelf

Die studie-financiering mogen ze houden, geven ze die aan een arme student die op kamers woont.

Ik wil genoeg geld hebben dus.

Zwemmen in het geld hoeft niet nu, maar ik wil wel stap voor stap verder gaan.

Het is 15:55

Tijd voor bier

[ Bericht 2% gewijzigd door Sight_key op 20-12-2006 16:21:07 (e=ë en nog wat details) ]
pi_44601487
16:00 zit mijn werkdag erop dus, dan is het miller-time en soms om 15:55 maar die 5 minuten maken niet uit. Die overtreding is toegestaan Mijn werkdag zonder bier zit er om 1600 dus op, na 1600 begint de werkdag met bier. En 's avonds in het dromen programmeer ik van alles volgens mij, maar dat werken in dromen komt later naar voren.

Even rtl-z op gezet op rtl-7. Ging over stork, stork is een bedrijf dat bezig is met een bepaalde constructie om zich te beschermen tegen overnames. Een machts-strijd voeren.

Als ik straks 10000000 miljard heb en ik wil stork overkopen dan doe ik dat

Lekker fuseren en overnemen.

Maar goed, er zijn al instellingen bezig om stork aan te pakken dus dat is goed.

Aandeel stork is meteen gezakt dus de beleggers dumpen het aandeel. In principe is de daling van stork te weinig voor de berichtgeving die ze doen. Ik geloof dat het iets van 1,9 % daling was.

13 procent daling was meer op zijn recht geweest.

Even Stork laten voelen dat ze als bedrijf fout bezig zijn

Tis lekker warm in huis, ik voel me net alsof ik op kantoor zit hier

Ik zit al op kantoor. Maar ik wil een groter kantoor. Ik wil een hoog gebouw als kantoor hebben. En dan ga ik in de bovenste etage zitten te gamen en te fokken te cijferen.

Naam van het cijfer-bedrijf

10

En dan een slogan maken over tot 10 tellen.

Wie tot 10 kan tellen kan de hele wereld bellen had je, maar je kunt meer met 10. Kun je tot 10 tellen dan kun je ook je geduld bewaren maar er is meer.

Er is veel meer.

This means something this is important

woensdag 20 december 2006 @ 16:25:05 #92
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_44601656
quote:
Op woensdag 20 december 2006 15:55 schreef Sight_key het volgende:

[..]

Okey

Ik zou gewoon op mijn werk af en toe fokken en laten zien dat ik even geen werk heb. Als ik straks ga werken op een accountantskantoor en ik zit even zonder werk, dan zal ik er geen geheim van maken dat ik even een bericht schrijf.

Sowieso zou ik daar aankaarten dat ik niet constant bezig kan zijn met cijferen, dat ik eisen ga stellen dus voordat ik in dienst ga treden. En wie weet open ik een eigen accountantskantoor, dat is nog het beste om te doen, dan kan ik 100 procent zelf beslissen wat ik doe. Waarom zou ik in dienst treden bij een 2e partij of 3e partij, als ik zelf ook wat op poten kan zetten?

30 minuten cijferen, 10 minuten fokken, 20 minuten cijferen, 5 minuten fokken, 40 minuten cijferen, 20 minuten fokken.

En dan cijfer ik beter dan wanneer ik constant aan het cijferen ben.

Als je constant bezig bent met cijferen dan ga je de cijfers niet meer zien. Tijdens mijn studie had ik dat vaker, je bent dan bezig met kost-prijs berekeningen en contante waardes en eind waardes en dan zie je op een gegeven moment niets meer, je staart je dan blind op de cijfers.

Financiële rekenkunde was een zwaar vak. 2 uur lang tentamen en dan constant cijferen met de tijdlijn erbij en nog meer. Het ging duizelen door de concentratie.

En als je dan ff stopt met cijferen dan is het even boem paff knall back on earth

Opleiding op heao ga ik denk ik in 2008 hervatten. Eerst in 2008 voor AA accountant studeren en ben ik daarmee klaar dan ga ik voor RA.

Ondernemers-recht is ook een leuk vak en belastingrecht ook.

Heb zin om weer economie te doen

Misschien alle opleidingen daar, maar dat heb ik al eens gezegd. Management & Organisatie erbij nemen, Economie & recht en tevens met computers is er iets dat je kunt doen daar. Iets met IT maar hoe dat zit weet ik niet, wat voor vorm van IT het is.

Word ik weer student. Maar dan zonder studie-financiering, dan betaal ik de studie zelf

Die studie-financiering mogen ze houden, geven ze die aan een arme student die op kamers woont.

Ik wil genoeg geld hebben dus.

Zwemmen in het geld hoeft niet nu, maar ik wil wel stap voor stap verder gaan.

Het is 15:55

Tijd voor bier
Proost dan maar

Over fokken onder werktijd; ach, ik ben gewend om veel dingen tegelijkertijd te doen, Fok! staat dan meestal gewoon open en af en toe lurk/post ik even. Moet kunnen vind ik
pi_44602372
quote:
Op woensdag 20 december 2006 16:25 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Proost dan maar

Over fokken onder werktijd; ach, ik ben gewend om veel dingen tegelijkertijd te doen, Fok! staat dan meestal gewoon open en af en toe lurk/post ik even. Moet kunnen vind ik
Danke

Een proost op het goede leven

Maar een leven is altijd klote.

Dus ik proost op een goede dood

Een beetje fokken onder werktijd moet zeker kunnen, een beetje plezier op het werk hebben dus ook.

Zalm heeft een flipperkast op zijn kantoor staan wat ik toen gezien heb, de flipperkast van Indiana Jones waar hij zich God noemt

En dan mag hij zich ook God noemen, Zalm is ook een rekenwonder en ben je een rekenwonder dan mag je de naam God gebruiken. Iedereen die goed kan rekenen mag de naam God hanteren. Maar je bent dan een andere God, niet de God van de Islam en het katholieke.

Je bent dan een moderne God.

Een architect en Neo ben je dan.

Als je als mens het systeem kunt verbeteren en aanpassen dan ben je God omdat je voor God kunt spelen. Straks komt een tijd dan gaan we massaal aan het systeem sleutelen.

Maar dan is het wel nodig dat iedereen juist gaat sleutelen. Dan moet je dus de hackers aanpakken en de spy-ware en ook de virussen en wormen.

De vespreiders van virussen en wormen en nog meer moeten uit het systeem.

Dat moet nog gedaan worden en er zijn talloze software ontwikkelaars mee bezig.

Het systeem moet waterdicht zijn en dan is waterdicht niet eens genoeg. Hermetisch afgesloten voor vijanden en intruders.

Dat is een kwestie van tijd.

De intruders en verspreiders van wormen spelen nog een beetje met de lego nu, straks gaan ze of meehelpen aan het systeem, anders worden ze gebanned uit het systeem. Bevriezen dus. Ze worden in de gevangenis bevroren en worden daar gemarteld met codes in het hoofd, en zijn ze omgeprogrammeerd tot meehelpers dan mogen ze meehelpen.

Hackers die tegenwerken kunnen straks wel beter meehelpen omdat ze ook verstand hebben van het systeem, je ziet vaker hackers dus die opgepakt worden en daarna krijgen ze een baan in de beveiliging.

Daarom zijn hackers nodig nog. Ze zijn nu nodig om gevaren te verspreiden, en de andere zijde is bezig met verdedigen.

Een leuk spel, zolang het niet compleet gaat crashen is er niets aan de hand.

Op symantic staat nu de level van gevaren op 2 geloof ik. Er zijn gevaren maar het is niet kritisch.

Er is geen red alert die zwart gemaakt moet worden nu

Een tijd geleden heb ik een red alert meegemaakt, maar dat had iedereen meegemaakt. Niet op fok! toen fok aangepakt werd maar een keer lag alles plat.

Dan ligt alles plat en dan moet je het weer gaan laten draaien, even een zwengel geven en laten draaien die hap.

Nu even rust.

Mijn pa is klaar in het ziekenhuis, 40 procent kans op slagen, ik schat de kans 100 procent in dat de operatie geslaagd is

Is hij in 2007 verlost van het abces.

Net werd een fles wijn bezorgd, volgens mij van binck bank.

Beleggen doe ik dus straks ook via Binck Bank. Maar dan wil ik wel een muismat krijgen van een bijzonder aandeel van 10 cent. Dat normale aandeel mag wel eens vervangen worden.

Bijzondere aandelen zijn leuker Speciale aandelen. Speciale effecten.

Ik zit in mijn nopjes. Ik ga 2006 afsluiten

Ik koop ook een fles champagne die ik ga ontkurken.

Verlost van het kwade en de ellende maar het is niet over voordat de dikke dame de blues zingt.

Ik wil ander bloed en ik wil andere organen. En tot 2012 gaat het door en daarna ook.

Het is niet afgelopen, er komt wel een einde aan een bepaald verhaal waar klote zaken en ellende inzit, daarna komen de mooie verhalen

De olifant

Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

De olifant blaast alle ellende weg straks als het verhaal uit is. En dan heeft iedereen meegeschreven die mee schreef in welke vorm dan ook

Daarna kun je verder schrijven

Fantasie tot leven roepen

Fantasia Land in Duitsland zal er niets bij zijn

En dan mogen de Katholieken tegen Harry Potter zijn, als ze straks IT van Stephen King in de kerk hebben zitten dan is dat zo

Freddy Cruger die naar de kerk komt. Alle horror figuren die naar de kerk gaan en daar een feest bouwen
pi_44603228
quote:
Op woensdag 20 december 2006 16:25 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Proost dan maar

vrouwen en multi-tasking
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_44603279
quote:
Op woensdag 20 december 2006 15:34 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Kwam er vandaag achter dat een collega van me ook fokt
Geen idee wat zijn username is maar ik heb de mijne wel verteld. Dus voor het geval dat.....

haaaai
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_44603475
quote:
Op woensdag 20 december 2006 17:17 schreef nokwanda het volgende:

[..]

vrouwen en multi-tasking
Vrouwen zijn duizendpoten

Emancipatie is dat nog nodig erg?

Je hebt ook vrouwen die teveel willen emanciperen zodat ze het vrouwelijke verliezen. Op de heao kwam ik vaker vrouwen tegen die het emanciperen te ver doortrokken. Er was een meid die wilde zover door emanciperen dat ze op een man begon te lijken qua gedrag

Vrouwelijke aspect erbij is wel prettig anders verlies je je vrouwelijke identiteit.

Ik zit buiten met black&white whisky. Mijn hoofd gaat gloeien van dat spul

Lekker spul, ik ga dat vaker halen daar. 6,95 per fles en uitstekende whiskey. Het is een fles die in de binnenzak van mijn zwarte jas past, dus daar stop ik hem steeds in.

Ik ga 12 januari 2007 zo'n zilveren metalen ding kopen om de whisky in te schudden, uit de fles drinken bevalt me niet. Drink ik uit zo'n mooi metalen ding dan is het meteen meer luxe.

Whisky uit de fles drinken is lekker, uit het glas drink ik het liever niet. Whisky uit de fles is lekkerder dan uit het glas dus. Sommigen drinken ook liever bier uit de fles maar bier drink ik liever uit een bitburger glas.

Daarom dat metalen ding. De fles is te ordinair dus ik ga een mooie koker halen om de whisky in te schudden. Een koker die precies in mijn binnen jas past.

Ik koop dus ook geen liter whisky omdat het moeilijk drinken is uit zo'n grote fles en de opening van de fles is te groot. Ik wil kleine slokjes drinken van whisky.

Ik denk dat ik 6 goed heb ingevuld en 10 miljoen ga winnen op eindcijfer 4 half lot.

Mijn vader heb ik eindcijfer 1 gegeven een heel lot. En dan nog een lot voor mijn broer

Ik wil geld

Kan ik alle soorten whisky inslaan en opslaan in de kelder.

Mijn overleden oom heeft onze kelder verbouwd maar heeft de vloer rode geverfd. Dus ik ga de kelder nog veranderen, zwarte kelder gaat het zijn. Geen witte muren en wit plafond en witte vloer maar zwarte muren.

En daar ga ik alles in opslaan van alcohol. Whisky en wijn Bier komt in de garage te staan

Ik zit buiten nu, die whisky zorgt dat de kou niet te koud is. Dan zit ik buiten met muziek en ben ik naar de disco verlichting aan het kijken van kerst licht.

Kerstboom staat recht, mijn broer heeft dat geregeld, die standaard komt uit Duitsland Dat ding is een mega ding met alarm als het water op is en nog meer fratsen. Ook een pendelaar om ijzeren pinnen in de stam van de boom te stampen.

Stampen van een stam

Ik ga naar buiten weer.

Zo meteen mijn pa weer thuis gelukkig. Kan hij weer gaan pokeren Ik miste zijn aanwezigheid toch wel. Het pokeren en het opstaan van rtl-z de hele dag

Stamper de stamper het konijn stampt een stam in de stam

Stamboom

Fire-fox

Die spellingcontrole is super handig. Spellingscontrole is oranje met fouten. Spellingcontrole is wel goed.

Zo kan ik alle fouten uit mijn teksten halen als ik een oranje balk zie onder het woord.

Makkelijker schrijven.

Je kunt die controle van alle talen downloaden en in fire-fox zetten.

Op dat gebied heeft firefox een streepje voor op explorer.

En google heeft ook een streepje voor op hotmail en live.nl

En google talk zal ook wel een streepje voor hebben.

Heb ik wederom teveel inschattingsfouten gemaakt door microsoft teveel in de hemel te prijzen

Zo goed is het niet, en microsoft neigt teveel naar monopolie positie. Ze sharen te weinig.
pi_44603786
hello

ben ik weer
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_44603886
Ik heb ook zeer mannelijke karaktertrekjes vinden veel mannen. Ik ben grof in de mond en maak seksgrappen en ben dubbelzinnig en scherp en doe alles waar ik eigenlijk bang voor ben.
Maar de humorloosheid van veel aardsfeministen vind ik ronduit storend.

Emancipatie is wel nog steeds nodig op bijvoorbeeld de arbeidsmarkt.
En omgekeerde emancipatie ook.
Het lijkt wel alsof je als vrouw tegenwoordig alles moet zijn. En een carriere en voornamelijk de kids opvoeden en een goede vrouw zijn in alle opzichten. En dat terwijl je in dezelfde functie als een man gemiddeld 15% minder verdient. Dat is nou waarom emanci[patie nodig is.
Als het je eigen keus is om te werken moet je er tenminste evenveel voor betaald worden.

Dat is wel de reden dat veel mannen blijven werken ipv de zorgtaken te verdelen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_44603986
ik was vroeger een kwajongen. ik ben wel een meisje maar heb jongensstreken

speelde meestal met jongens

ik heb vandaag geprobeerd m'n grote liefde te pakken te krijgen maar die was nog niet thuis

en dat op een woensdag

rommeldebom, het jaar is bijna om
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_44604611
quote:
Op woensdag 20 december 2006 17:40 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb ook zeer mannelijke karaktertrekjes vinden veel mannen. Ik ben grof in de mond en maak seksgrappen en ben dubbelzinnig en scherp en doe alles waar ik eigenlijk bang voor ben.
Maar de humorloosheid van veel aardsfeministen vind ik ronduit storend.

Emancipatie is wel nog steeds nodig op bijvoorbeeld de arbeidsmarkt.
En omgekeerde emancipatie ook.
Het lijkt wel alsof je als vrouw tegenwoordig alles moet zijn. En een carriere en voornamelijk de kids opvoeden en een goede vrouw zijn in alle opzichten. En dat terwijl je in dezelfde functie als een man gemiddeld 15% minder verdient. Dat is nou waarom emanci[patie nodig is.
Als het je eigen keus is om te werken moet je er tenminste evenveel voor betaald worden.

Dat is wel de reden dat veel mannen blijven werken ipv de zorgtaken te verdelen
Je legt precies uit wat ik bedoel. Ze had geen humor meer, ze verstarde helemaal. Ze werd een nog wat iets. Verdonk is ook verstard en heeft staar. Xebrozius heeft grijze staar en is een seniele botte boer, welke staar Verdonk heeft dat is maar de vraag

Daar heb ik college mee gehad. Totaal geen humor, compleet zakelijk ingesteld en ze wilde de top bereiken maar verloor haar eigen persoonlijkheid.

Als vrouw alles moeten zijn is onzin, net zoals je als man niet alles moet zijn. Zelfde geldt voor Jezus, die wilde te goed zijn, gewoon een loser dus. Te goed zijn, terwijl hij geen ruk deed. Daarom werd hij aan het kruis gehangen door de Joden en daarom was ik aan het kijken hoeveel pijn hij had Dat Jezus in mij gekropen is dat is pech hebben, maar ik heb hem bijna uitgevoerd, een andere manier van exorcisme. Lang leve de Joden

Jezelf zijn is voldoende en lekker op eigen tempo doorgaan. Niet jagen en haasten en stressen.

Lekker werken en hobby, werken kan leuk zijn

Werken kan zelfs hobby zijn, als je resultaten ziet van je inspanning.

Een vrouw die minder verdiend dan een man in dezelfde functie is belachelijk.

Inkomen naar prestatie is het beste.

Je krijgt betaald naar je inspanningen en anders krijg je gewoon minder.

Stuk-loon en uur-loon hebben ze mij bijgebracht op de heao, ik vind stuk-loon beter.

Maar prestatie-loon is nog beter.

Mijn broer is ook zo iemand, die slooft zich uit, doet 10 keer meer dan de rest en krijgt hetzelfde betaald. Ik zeg tegen mijn broer van " Ga gewoon luieren op de belasting-dienst, jij gaat je niet uitsloven meer, belachelijk, doe jij in 1 uur tijd meer verwerken in het systeem dan moet je meer verdienen, zelfs al werk je voor vedior of randstad".

Als mijn broer 1200 euro verdiend en hij doet 10 keer meer invoeren dan iemand die 1200 euro verdiend en 10 keer minder invoert in het systeem.

Dan zou mijn broer 12,000 euro moeten verdienen.

Zo werkt een eerlijk systeem.

Dus ook geen vrouwen achterstellen omdat ze vrouw zijn. Ik ken genoeg vrouwen die slimmer zijn dan menig man. Ook de vrouwen achter de kassa van C1000 of Albert Heyn.

Supermarkt werkt wordt ook vaak zo minderwaardig over gedaan

Geloof maar dat je verantwoordelijkheden hebt als vakkenvuller of kassa-medewerker.

Ieder werk is belangrijk.

Toen ik zei dat Balkenende teveel krijgt had ik gelijk, ondanks dat kiteless mij een lui varken noemde. Balkenende krijgt 200,000 euro Ik voer 10000 keer meer uit per dag. Geef mij dan ook eens 300,000 euro voor mijn inspanning.

Beatrix krijgt 4 miljoen euro, en wat voert ze uit?

Dat bedoel ik dus met oneerlijk systeem.

Geld over de balk.

De mensen die het meest doen krijgen het minst en de mensen die het meest doen krijgen het weinigst als weinigst een woord is dat bestaat.

Balkenende is geen prestatie leverancier.

Kiteless haar belangen van balkenende weet ik niet, en haar belangen van het koningshuis ook niet.

Ik zeg 1 ding.

Het kongingshuis krijgt belachelijke bedragen en verdienen geld met luieren en worden rijk zonder inspanning en het kabinet ook.

[ Bericht 4% gewijzigd door Sight_key op 20-12-2006 18:12:30 (Lang leve de Joden en Christus als anti-held.) ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')