Volgens mij heb ik de lotto juist ingevuld.
Ik heb de 3 weten weg te strepen via de lotto.
Rest van getallen zeg ik niet omdat ik zelf het geld wil winnen.
Ik ga wel investeren in fok! als Danny dat wilt en sowieso bouw ik kubus glazen complex of piramide.
Een nieuwe manier van bouwen wil ik gaan doen. Nieuwe vorm van wonen in het leven roepen.
Mijn oma vertelde ik gisteren dat ik nog miljardair ga worden en overal ter wereld ga bouwen. Ik ga straks bouwen en blijf bouwen.
Mijn oma woont in een te klein appartement en er is geen lift, en ook geen mogelijkheid tot lift. Slecht appartement dus. Oudere mensen hebben een lift nodig dus mijn oma woont niet goed. Of ze moet begane grond gaan wonen daar.
Maar goed, een appartementen-complex heeft altijd een lift nodig voor mensen die slecht te been zijn anders donderen ze de trap af.
Ik heb het idee dat ik op 7 rijtjes lotto gewonnen heb en op de 3 rijtjes met 2 weken en super zaterdag die 9 euro kost ook.
Ben dan straks benieuwd als ik op 3,4 of 5 januari de formulieren door de machine laat gaan.
Heb ik niets gewonnen dan maakt dat niet uit, dan wist ik niet goed in te schatten wat ik moest invullen. Bij het invullen van lotto moet je precies weten welke getallen nodig zijn. Dus ik zal zeker van alle lotto-systemen ter wereld de complete geschiedenis van de gevallen getallen moet bestuderen en de reeksen bekijken.
Zonder die reeksen is het mogelijk om 6 goed in te vullen met jackpot kleur. Maar de geschiedenis van alle lotto maakt het makkelijker.
Dan ga ik dus lotto spelen wereldwijd en ook toto met sport-uitslagen
![]()
Daarna beleggen in aandelen en opties en speculeren nog en ook nog obligaties kopen voor dat ene wereld-wonder wat ze aan het maken zijn in dat ene welvarende land met die super hotels van een paar miljard.
Ze zijn daar bezig om een eiland aan te leggen in de vorm van een palmboom en op dat eiland gaan ze van alles bouwen.
Schumacher kreeg een eigen eiland om een grote kart-baan op te zetten
Dan wil ik dus echt een keer op dat eiland gaan karten en kijken hoe schumacher de kart-baan heeft gemaakt als eigenaar van zijn kart-baan en eiland. Kijken hoe hij de bochten heeft gemaakt en de rechte stukken en hoe de karts zijn.
Ik wil dus zoals ik vroeger beweerde ook een eigen eiland ergens in het caribisch gebied of elders.
Het fok! eiland waar de goede fokkers komen te wonen.
Ik bouw dan een eiland waar 42 miljoen mensen op passen als het even kan, of ik koop Amerika over straks.
En dan ga ik discotheken, clubs, coffeeshops en nog meer bouwen. En multi-media winkels en alles.
Ik wil eindelijk eens gaan doen wat me te doen staat.
Cashen en investeren.
Een geweldig mooie cash-flow krijgen en dan lekker bouwen. 3e wereld landen bouwen tot een 1e wereld land. Nergens armoede, overal welvaart.
En dan wat nokwanda toen zei over die kinderen die geen behoefte hebben aan hoge welvaart en luxe producten.
Dan krijgen die mensen waar ze nu wonen gewoon wat ze willen.
Je gaat ze interviewen maar dan moeten ze wel leren praten en denken en dan moeten ze hun wensen kenbaar kunnen maken.
Je gaat dan over de hele wereld op zo'n manier bouwen dat ieder land krijgt wat het wilt en verdiend.
Nergens meer achterstands-buurten. Nergens meer armoede.
Ik heb nu dus weinig geld en dat hangt me ondertussen zo de kont uit dat ik actief ga worden met geld verdienen.
900 euro wajong uitkering, en dan geld afstaan aan ouders voor water, stroom en licht en nog meer.
Dan hou je zo weinig over dat je niet eens je koffie, bier en sigaretten kunt kopen. Wil je een keer nieuwe kleding dan moet je elders bezuinigen op producten die je nodig hebt.
Ik heb dan wel kleding genoeg, maar ik wil nieuwe kleding. Ik wil moderne kleding en mooie kleding en schoenen en ook mooie auto's en vliegtuigen en alles.
Dus ik ga gewoon nu bezig zijn met big business
Dat ik straks kan zeggen dat Caesar een under-achiever was. Sowieso stelde het Romeinse rijk niet veel voor met de gladiatoren en de gevechten. Veel doen alsof het geweldige tijden waren, ondertussen was het waardeloos te noemen.
Ik wil een wereld zien die barst van de techniek en welvaart. Alle mensen kopen wat ze willen en hebben geen centen meer om te draaien.
Gelijke welvaart dus. En dan is gelijke welvaart hoge welvaart. De meest hoge welvaart die te krijgen is, en dan gaat de bovengrens steeds omhoog, er komt steeds nieuwe welvaar bij.
A man of wealth and taste. Ik heb smaak vind ik van mezelf, nu nog zorgen voor welvaar
![]()
Als ik het heb over de koempelcub onder de grond dan meen ik dat dus ook en dan ben ik ervan overtuigd dat het mogelijk is in de toekomst.
Ook andere bedrijven helpen dus. Niet alleen aan je eigen bedrijf werken maar bedrijven die in de problemen zitten helpen.
Zo speel je monopoly, je gaat niet alleen voor je eigen winst zoals Amerika maar je gaat samen werken.
Ieder bedrijf ga je optimaliseren zodat alle producten beter zijn dan goed.
Goed is niet goed genoeg.
Het moet ultiem zijn. En daarna heb je iets boven ultiem. Ultiem als woord vind ik mooi. Maar ik wil altijd een schepje erboven op doen.
Als ik de lotto niet win dan ga ik in 2007 of 2008 werken voor bedrijven. Een accountant verdiend ook 8000 euro als hij goed is, ga je richting de top van het bedrijf dan verdien je nog meer.
Ik wil best werken voor geld, het hoeft niet alleen via de lotto maar ik wil dus zelf ondernemingen opzetten en dan is het wel zo handig als je even een paar maanden of paar jaar de lotto juist weet in te vullen en de juiste staatsloten kunt krijgen.
Mijn droombaan is ondernemer zijn dus.
Ik wil eigen baas zijn over eigen bedrijf.
Ik wil geen baas boven mij. Als een baas mij opdrachten geeft dan denk ik altijd bij mezelf. " Waarom zadel je mij met jou rotzooi op, doe het zelf".
Daarom is het voor mij onmogelijk om onder een baas te werken, de eerste dag zal ik al ontslagen worden wegens hevige conflicten of maak ik de baas overspannen.
Straks even koffie kopen, caffeine-vrije smaakt niet. En senseo is te zacht en te mild.
Ik wil het echte spul, het zwarte goud dat koffie is. Sterke koffie
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.