abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44589247
quote:
Op woensdag 20 december 2006 02:21 schreef Beaudillard het volgende:

[..]

En Darfur telt niet? Maandelijks meer slachtoffers dan in Irak .....

Nokwanda, deze opmerking stelt me teleur!

Edit: het onderscheid bevalt me niet. ZUID Afrika als land niet nee ........
Beaudillard... lees eens even terug... ik heb het over het land Zuid Afrika. Niet over heel Afrika onder de Sahara. Een aantal posts hiervoor een duidelijk verschil aangegeven. Bovendie dacht ik dat je dat als apart land ook wel zou kennen. Ik had gedacht dat je slimmer was. Je stelt me teleur
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_44589255
quote:
Op woensdag 20 december 2006 06:39 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh
haai, Waar ben je toch deze dagen?
Ik zie je alleen heel vroeg even om de hoek piepen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_44589636
quote:
Op woensdag 20 december 2006 07:46 schreef nokwanda het volgende:

[..]

haai, Waar ben je toch deze dagen?
Ik zie je alleen heel vroeg even om de hoek piepen.
Druk, druk, druk....Met van alles en niets.....
Zo druk dat ik vorige week ben vergeten te vragen of je afgelopen zaterdag iets te doen had!!!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_44589676
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 23:01 schreef sararaats het volgende:
even een foto van mezelf in Zuid-Afrika (KwaZulu-Natal)

[afbeelding]

november 2001

wij hebben die kindjes boterhammen gegeven

echt erg, die zitten de hele dag op straat beeldjes uit klei te maken

voelde me toen beroerd door wat ik daar zag
En die dikke bmw 525i op de voorgrond is van jou?
Toch aardig dat je ze boterhammen gegeven hebt dan
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_44589733
Ohja mogge allemaal ben nog een beetje brakjes vandaag
zal blij zijn als deze week over is eindelijk even een week uitslapen.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_44589920
quote:
Op woensdag 20 december 2006 08:40 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Druk, druk, druk....Met van alles en niets.....
Zo druk dat ik vorige week ben vergeten te vragen of je afgelopen zaterdag iets te doen had!!!
Kan het me voorstellen. Maar snel eens online dan?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_44589964
quote:
Op woensdag 20 december 2006 08:43 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

die hoeft niet van familie van die kinderen te zijn hoor. Kijk eens verder dan je neus lang is.
A) een auto kun je huren
B) er zijn mensen die zo'n auto hebben om toeristen rond te rijden en zo aan een informeel inkomen te komen.
C) als je daar ergens bent vinden wildvreemde kinderen het vaak leuk om met je op de foto te gaan. en nee, niet voor geld.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_44589973
quote:
Op woensdag 20 december 2006 08:49 schreef Metro2005 het volgende:
Ohja mogge allemaal ben nog een beetje brakjes vandaag
zal blij zijn als deze week over is eindelijk even een week uitslapen.
TWEE weken
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_44590019
quote:
Op woensdag 20 december 2006 09:08 schreef nokwanda het volgende:

[..]

die hoeft niet van familie van die kinderen te zijn hoor. Kijk eens verder dan je neus lang is.
A) een auto kun je huren
B) er zijn mensen die zo'n auto hebben om toeristen rond te rijden en zo aan een informeel inkomen te komen.
C) als je daar ergens bent vinden wildvreemde kinderen het vaak leuk om met je op de foto te gaan. en nee, niet voor geld.
sagootje

Ik maakte maar een grapje hoor
pi_44590121
quote:
Op woensdag 20 december 2006 09:12 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

sagootje

Ik maakte maar een grapje hoor
Niet eens
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Moderator woensdag 20 december 2006 @ 09:28:31 #61
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_44590306
Goedemorgen allemaal,

Werkt msn bij jullie ook niet?
Ik was gisteren weer naar school, jongens wat een leuke les.
Ik was gisteren niet zo lekker en heb mezelf naar school moeten slepen, bij de trein aangekomen bleek het kaartjesapperaat mijn pas niet te willen slikken (en ja er stond genoeg op), mijn man met zijn pas nog geprobeert, creditcard geprobeert, ook niets.
Toen besloten de conducteur maar meteen aan te schieten in de trein en te vragen of ik (net als voorgaande keren) een kaartje in heerhugowaard mocht kopen.
Toen ik haar aansprak en vertelde dat ik niet had kunnen pinnen bij het apperaat beet ze me toe dat dat betekende dat ik een boete kreeg van 35 euro, vervolgens stampte ze verder zonder me een blik waardig te gunnen.
Toen ik haar weer aansprak was ze blijkbaar iets bekoeld en vertelde mij dat ik dan in schagen maar een kaartje moest kopen omdat daar ook een loket is.
In schagen ben ik uitgestapt en toen ik binnen een kaartje aan het kopen was en naar buiten keek zag ik mijn trein voor mijn neus weg rijden.
De vrouw aan het loket vertelde mij dat die %$U!#U^conductrice me ook in de trein een kaartje had kunnen verkopen maar dat ik haar blijkbaar gewoon in een hele slechte bui had getroffen.
Uiteindelijk heb ik het allemaal wel gered maar heb dus niet normaal kunnen eten voor school.
Wat een trut zeg!!!
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_44590392
quote:
Op woensdag 20 december 2006 09:28 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen allemaal,

Werkt msn bij jullie ook niet?
Hier wel hoor

en ja.. lullig he, dat het van de willekeur van iemand moet afhangen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Moderator woensdag 20 december 2006 @ 09:37:43 #63
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_44590467
quote:
Op woensdag 20 december 2006 09:33 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Hier wel hoor

en ja.. lullig he, dat het van de willekeur van iemand moet afhangen
Tja maar ze behandelde me ook als een stuk vuil zeg.
Ik heb de klachtenlijn van NS net opgezocht, ga nog wel even spuien vandaag
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_44590735
ai lullig zeg senesta
pi_44591731
live.nl ligt plat en msn ligt plat.

Ik wilde een 1010101010 adres aanmaken en toen begon de ellende bij mij.

Heb weer moeten mailen naar forum@fok.nl en nu dus weer aanwezig hier.

Even bijkomen want ik raak gestoord van de kerst. Kerstmis is dus echt niet mijn feest. Je moet meer werken dan wat anders met kerst. Kerstinkopen doen, kerstboom opzetten, overdreven koken en dan ook nog eens jezelf volmesten

Ik was me aan het storen tijdens de kerstboom opzetten. Ik zeg tegen mijn moeder.

Christus is een hondenlul en Jezus moeten ze aan de hoogste kerstboom ophangen en dan ritueel die boom verbranden.

Ik raak dus echt gestoord van kerst.

Ik heb al stress in mijn leven en dan heb je dan die klote kerstdagen erbij. Als ik meer geld heb ga ik toch op mezelf wonen, ik denk in Utrecht. En dan ga ik kerst overslaan. Geen kerst voor mij zodra ik op mezelf woon. Ik koop straks een huis in Limburg om te rusten en een huis in Amsterdam of Rotterdam of Utrecht. Ik denk Utrecht of Amsterdam maar liever Amsterdam. 1 huis op de berg hier en dan een mooi huis in het centrum van Amsterdam. Je hele leven in Limburg wonen is niet alles Limburgers kunnen je ook gestoord maken. Maar zo kan van alles je gestoord maken. Ik heb rust nodig aan mijn hoofd, ontspannende en diepe rust.

Ik hou best van een feest iedere dag, maar dan even geen kerstfeest want dat feest is sowieso onzin. Ik leg later uit waarom.

Zometeen even 1 pak koffie kopen, vandaag drink ik niets, anders maar beperkt. Mijn pa wordt geopereerd nu aan zijn abces. 40 % kans op slagen en 60 % kans op falen.

Bij falen ga je niet dood, alleen loop je dan nog rond met iets vervelends.
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
pi_44592042
www.iloveim.com

Hoihoi, beetje kort berichtje, kheb het druk..
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
pi_44592390
Ik ben aan het kalmeren nu.

Ik was compleet opgefokt van die klote kerstboom. Het liefst smeet ik dat ding in de vijver. Moet me dan echt inhouden en dan neem ik even rivotril.

Ik kan gewoon compleet doordraaien van een kerstboom die opgezet moet worden, je moet dan beginnen om dat ding in een standaard te zetten, dat is al een gigantische vloek om te doen. Lukt het niet meteen dan wil ik met de kerstboom gooien Maar ik weet mijn grenzen en ik stop ermee.

Ik laat de kerstboom dus lekker links liggen, van mijn part zet niemand die boom op.

Mijn pa is eigenwijs, ik vertel hem bij hornback 100 keer dat een kunstboom makkelijker en goedkoper over de jaren heen en een kunstoom zet je in 10 tellen op. Maar nee, hij wilt zo'n vieze echte boom, kerstbomen zijn geen mooie bomen.

Wordt tijd dat ik geld ga verdienen. Vitea stuurt me vaker kaarten of ik daar wil gaan werken, op mijn verjaardag een super persoonlijke verjaardagskaart gekregen. Ze bieden me allerlei financiele en technische banen aan.

Toch maar eens langs gaan daar. Wie weet kijkt uitzendbuerau Vitea niet na een CV. Een CV zegt niet alles. Het gaat om je ervaring en inzicht en je koppie koppie.

Randstad en vedior die kijken naar je CV en vervolgens vellen ze een fout oordeel over jou.

Maar randstad en vedior zul je mij dus nooit zien.

Vitea komt veel beter over.

Vraag me wel af hoe Vitea aan mijn adres is gekomen, misschien heb ik me ooit onbewust aangemeld daar.

Zal zometeen even de website van Vitea linken hier.

Eerst even firefox installeren, microsoft dringt zich teveel op. Ik wil mijn startpagina veranderen naar google en ze maken het zo moeilijk dat je uren moet zoeken

Dat bedoel ik met oneerlijk monopoly spelen. Ze gunnen elkaar het licht in de ogen niet. Ze vechten constant om meer klanten. En dan zeg ik wederom, monopoly speel je als team.

Even kijken of ik firefox erop krijg gezet, vorige keer begon windows te zeuren over instellingen en dll-bestanden geloof ik.

Ik wil kijken wat beter is van de 2. Internet explorer 7 of firefox. Firefox werkte ik graag mee. Dus dan zet ik firefox erop.

Irfanview zet ik ook erop.

En google ga ik zeker verder mee speuren op het web, met live.nl vind je niet alles. Vaak zoek ik op msn en dan krijg ik niet de sites die ik wil vinden.

Dus dan zeg ik nu 1-0 voor google.
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
  woensdag 20 december 2006 @ 10:59:46 #68
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_44592404
Goeiemorgen van mij ook
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_44592588
Goeiemorgen inderdaad

Ik moet bijkomen van het slapen. Fles whisky is nog vol helemaal. Amper van gedronken. 1 kleine fles kan ik 1 week mee doen. Kleine slokken en niet in 1 keer grote slokken.

Pa ligt in ziekenhuis nu, hopelijk is hij in 2006 van zijn gezeik af en kan hij in 2007 met een schone lei beginnen.

Ik wil dus echt in 2007 stabiel zijn. Geen wisselingen meer in zomer. Geen manie van het geweld van het daglicht. Geen depressie na de manie. Geen gekke uitspattingen en helemaal niets.

2007 wil ik gaan werken of studeren. Ik wil eindeiljk eens 4000 euro verdienen om mee te beginnen. 10,000 euro per maand liever. 100,000 euro kan later.

Ik heb geld nodig omdat ik graag spullen koop, ik wil dus ook een mooi huis ergens kopen in Brunssum. Misschien op de hemelder. Daar staat een huis met blauw dak maar dat is niet te koop maar daar staan genoeg kastelen.

Ik wil op mezelf wonen en dus is geld nodig. 30 jaar word ik op 1 juni en dan is de tijd daar.

Thuis wonen was nodig omdat ik te wild was, nu kan ik op mezelf en ga ik een eigen stulp bouwen met netwerk en nog meer.

KPN zal ik nemen als vaste telefonie, en XS4all als internet abonnement of demon.nl vanwege de naam, eerst kijken welke het beste is. Tele 2 is ook een optie. Maar dan ga ik eerst alles langs en vergelijk ik alles van snelheid en prijs. Een lage prijs zegt niet alles, mijn pa kijkt altijd naar de laagste prijs en als ik dan zeg dat je ook naar kwaliteit moet kijken dan word ik vreemd aangekeken. Ik heb liever iets duurders dat wel goed functioneert dan iets dat goedkoop is waarmee je niet bereikbaar bent en nog meer ellende. Al kost het 20 euro of 30 of 40 euro meer per maand, je hebt dan wel wat meer dat je in de aanbieding krijgt. Kwaliteit-prijs verhouding dus.

X-Box360, commodore 64 en amiga 500 plus mac en nog meer. Grote bioscoop in huis om te gamen en films en ga zo door.

Daarom heb ik dus ook zolang gewacht met op mezelf te gaan wonen. Ik wilde het meteen goed doen. Ik wil een mooie inboedel die modern is en ik wil dus niet in een hok van 2 vierkante meter zoals in studentenhuizen.

En dan is dat zeker niet bedoeld om mensen met kleine woningen af te kraken, deze sight_key heeft ruimte nodig om zich heen in huis, staan de meubels te dicht op mijn dan raak ik gestressed.

Ruimte in huis en hoog plafond dus ook. Ik wil een super hoog plafond, hoge plafonds bieden meer ruimte en in een ruim huis heb je meer ruimte in je hoofd

Zometeen even koffie kopen bij C1000.

Wel geweldig dat ze open gaan op zondag. Nu nog de rest van de echte ondernemers die open gaan op zondag zoals kledingzaken en nog meer en dan is het nooit meer rustdag op zondag. Mogen ze meteen stoppen met het luiden van de klokken in de kerk.

Ik heb dus echt stabiliteit nodig, de zondag zorgt voor onregelmatigheid omdat ik niet de stad in kan gaan wat ik graag doe en gewend ben van maandag tot zaterdag. De zondag maakt mij instabiel. En zoals ik zei, kerstmis doet dat ook.

Nieuw jaar is wat anders. Een goede party bijwonen met nieuw jaar sla ik niet af. Een party met lasers en licht en geluid en trance en techno en nog meer.

Mystery land op nieuwjaar vieren lijkt me wel wat
pi_44592731
Sight_key wordt trouwens mijn nieuwe naam de komende tijd. Dromenvanger staat op non-actief.

Zodra ik via XS4ALL een abonnement heb kan ik weer een verse kloon aanmaken en dan ga ik eens een paar dagen kijken welke naam of welke term het beste is.

Het liefst heb ik een abonnement waarmee je klonen kunt blijven aanmaken. Dromenvanger en sight_key heb ik niet genoeg aan.

h4 wil ik erbij als die nog aanwezig is om te pakken, anders voeg ik meer toe.

Nu word ik moe van mezelf

Dus ik ga even naar buiten

Even frisse lucht op de kop, kou op het hoofd werkt verfrissend.
pi_44594110
quote:
Op woensdag 20 december 2006 08:43 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

nee van m'n tante
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_44595086
Volgens mij heb ik de lotto juist ingevuld.

Ik heb de 3 weten weg te strepen via de lotto.

Rest van getallen zeg ik niet omdat ik zelf het geld wil winnen.

Ik ga wel investeren in fok! als Danny dat wilt en sowieso bouw ik kubus glazen complex of piramide.

Een nieuwe manier van bouwen wil ik gaan doen. Nieuwe vorm van wonen in het leven roepen.

Mijn oma vertelde ik gisteren dat ik nog miljardair ga worden en overal ter wereld ga bouwen. Ik ga straks bouwen en blijf bouwen.

Mijn oma woont in een te klein appartement en er is geen lift, en ook geen mogelijkheid tot lift. Slecht appartement dus. Oudere mensen hebben een lift nodig dus mijn oma woont niet goed. Of ze moet begane grond gaan wonen daar.

Maar goed, een appartementen-complex heeft altijd een lift nodig voor mensen die slecht te been zijn anders donderen ze de trap af.

Ik heb het idee dat ik op 7 rijtjes lotto gewonnen heb en op de 3 rijtjes met 2 weken en super zaterdag die 9 euro kost ook.

Ben dan straks benieuwd als ik op 3,4 of 5 januari de formulieren door de machine laat gaan.

Heb ik niets gewonnen dan maakt dat niet uit, dan wist ik niet goed in te schatten wat ik moest invullen. Bij het invullen van lotto moet je precies weten welke getallen nodig zijn. Dus ik zal zeker van alle lotto-systemen ter wereld de complete geschiedenis van de gevallen getallen moet bestuderen en de reeksen bekijken.

Zonder die reeksen is het mogelijk om 6 goed in te vullen met jackpot kleur. Maar de geschiedenis van alle lotto maakt het makkelijker.

Dan ga ik dus lotto spelen wereldwijd en ook toto met sport-uitslagen

Daarna beleggen in aandelen en opties en speculeren nog en ook nog obligaties kopen voor dat ene wereld-wonder wat ze aan het maken zijn in dat ene welvarende land met die super hotels van een paar miljard.

Ze zijn daar bezig om een eiland aan te leggen in de vorm van een palmboom en op dat eiland gaan ze van alles bouwen.

Schumacher kreeg een eigen eiland om een grote kart-baan op te zetten

Dan wil ik dus echt een keer op dat eiland gaan karten en kijken hoe schumacher de kart-baan heeft gemaakt als eigenaar van zijn kart-baan en eiland. Kijken hoe hij de bochten heeft gemaakt en de rechte stukken en hoe de karts zijn.

Ik wil dus zoals ik vroeger beweerde ook een eigen eiland ergens in het caribisch gebied of elders.

Het fok! eiland waar de goede fokkers komen te wonen.

Ik bouw dan een eiland waar 42 miljoen mensen op passen als het even kan, of ik koop Amerika over straks.

En dan ga ik discotheken, clubs, coffeeshops en nog meer bouwen. En multi-media winkels en alles.

Ik wil eindelijk eens gaan doen wat me te doen staat.

Cashen en investeren.

Een geweldig mooie cash-flow krijgen en dan lekker bouwen. 3e wereld landen bouwen tot een 1e wereld land. Nergens armoede, overal welvaart.

En dan wat nokwanda toen zei over die kinderen die geen behoefte hebben aan hoge welvaart en luxe producten.

Dan krijgen die mensen waar ze nu wonen gewoon wat ze willen.

Je gaat ze interviewen maar dan moeten ze wel leren praten en denken en dan moeten ze hun wensen kenbaar kunnen maken.

Je gaat dan over de hele wereld op zo'n manier bouwen dat ieder land krijgt wat het wilt en verdiend.

Nergens meer achterstands-buurten. Nergens meer armoede.

Ik heb nu dus weinig geld en dat hangt me ondertussen zo de kont uit dat ik actief ga worden met geld verdienen.

900 euro wajong uitkering, en dan geld afstaan aan ouders voor water, stroom en licht en nog meer.

Dan hou je zo weinig over dat je niet eens je koffie, bier en sigaretten kunt kopen. Wil je een keer nieuwe kleding dan moet je elders bezuinigen op producten die je nodig hebt.

Ik heb dan wel kleding genoeg, maar ik wil nieuwe kleding. Ik wil moderne kleding en mooie kleding en schoenen en ook mooie auto's en vliegtuigen en alles.

Dus ik ga gewoon nu bezig zijn met big business

Dat ik straks kan zeggen dat Caesar een under-achiever was. Sowieso stelde het Romeinse rijk niet veel voor met de gladiatoren en de gevechten. Veel doen alsof het geweldige tijden waren, ondertussen was het waardeloos te noemen.

Ik wil een wereld zien die barst van de techniek en welvaart. Alle mensen kopen wat ze willen en hebben geen centen meer om te draaien.

Gelijke welvaart dus. En dan is gelijke welvaart hoge welvaart. De meest hoge welvaart die te krijgen is, en dan gaat de bovengrens steeds omhoog, er komt steeds nieuwe welvaar bij.

A man of wealth and taste. Ik heb smaak vind ik van mezelf, nu nog zorgen voor welvaar

Als ik het heb over de koempelcub onder de grond dan meen ik dat dus ook en dan ben ik ervan overtuigd dat het mogelijk is in de toekomst.

Ook andere bedrijven helpen dus. Niet alleen aan je eigen bedrijf werken maar bedrijven die in de problemen zitten helpen.

Zo speel je monopoly, je gaat niet alleen voor je eigen winst zoals Amerika maar je gaat samen werken.

Ieder bedrijf ga je optimaliseren zodat alle producten beter zijn dan goed.

Goed is niet goed genoeg.

Het moet ultiem zijn. En daarna heb je iets boven ultiem. Ultiem als woord vind ik mooi. Maar ik wil altijd een schepje erboven op doen.

Als ik de lotto niet win dan ga ik in 2007 of 2008 werken voor bedrijven. Een accountant verdiend ook 8000 euro als hij goed is, ga je richting de top van het bedrijf dan verdien je nog meer.

Ik wil best werken voor geld, het hoeft niet alleen via de lotto maar ik wil dus zelf ondernemingen opzetten en dan is het wel zo handig als je even een paar maanden of paar jaar de lotto juist weet in te vullen en de juiste staatsloten kunt krijgen.

Mijn droombaan is ondernemer zijn dus.

Ik wil eigen baas zijn over eigen bedrijf.

Ik wil geen baas boven mij. Als een baas mij opdrachten geeft dan denk ik altijd bij mezelf. " Waarom zadel je mij met jou rotzooi op, doe het zelf".

Daarom is het voor mij onmogelijk om onder een baas te werken, de eerste dag zal ik al ontslagen worden wegens hevige conflicten of maak ik de baas overspannen.

Straks even koffie kopen, caffeine-vrije smaakt niet. En senseo is te zacht en te mild.

Ik wil het echte spul, het zwarte goud dat koffie is. Sterke koffie
pi_44595123
quote:
Op woensdag 20 december 2006 12:01 schreef sararaats het volgende:

[..]

nee van m'n tante
Toe maar duur

Ik let altijd op aúto's op de weg, soms kom je echt fantastische auto's tegen. BMW is okey en dan heb je Audi nog. Audi is ook okey Geweldig merk. Een keer in een audi garage geweest en ik wilde zo een paar meenemen zonder in te laten pakken. Maar dan was dat niet de beste audi garage. Je hebt verschillende garages zoals ik gisteren schreef. Die ene opel garage heeft de middenklasse auto, ik wil dan een top auto van opel. Zo zwart als koffie en dan met vlammen erop. En dan eens als het rustig is op de weg het gas vol intrappen

Mercedes vind ik een taxi auto. Hij mag dan wel spinnen als een poes maar ik vind het geen sportieve auto. Mercedes zou ik best willen rijden voor lange afstanden maar voor korte afstanden wil ik wat pittigs.
pi_44595153
quote:
Op woensdag 20 december 2006 12:01 schreef sararaats het volgende:

[..]

nee van m'n tante
had foto's klaarliggen maar heb ze op de tafel laten liggen thuis. Moet maar tot morgen wachten.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_44599004
quote:
Op woensdag 20 december 2006 12:41 schreef nokwanda het volgende:

[..]

had foto's klaarliggen maar heb ze op de tafel laten liggen thuis. Moet maar tot morgen wachten.
Alles op de tijd Nooit haasten en jagen, ik ben nu echt aan het afleren van het jagen en haasten, ik maak soms mezelf gek door al dat gejaag. Ik ben de jager die mezelf opjaagt vaker, dan ben ik de prooi en de jager tegelijk, maar dat is dus ook de ziel die constant op hoog tempo vooruit wilt.

Ik heb nu fire-fox draaien en spelling-controle. Ik zie overal een oranje balk onder de foute spelling. Maar ik moet die spellingscontrole even anders instellen want namen van users krijgen ook een oranje balk en users krijgt een oranje balk omdat het alleen maar de Nederlandse controle is. Engelse woorden geeft firefox als fout aan, firefox geeft zelfs Firefox fout aan met oranje stippel=balk.

Op de frontpage staan user interviews, leuk om te lezen

SCH had het over geen stijl en dan reageer ik even verder over de site geenstijl dat het prutsers zijn en losers. Ziele-pieten van geenstijl. Ze denken dat ze heel wat zijn. Ze hebben de illusie in het hoofd zitten dat ze een goed lopende partij gaan oprichten in de politiek. Ze denken dat ze de wereld gaan overnemen.

Tik je op www.ilse.nl geen stijl in dan zie je dat ze bezig zijn me schrijven dat fok! leeg loopt, ze zien dan even minder gebruikers en springen al in de lucht dat het einde van fok! eraan is gekomen.

Ik voorspel het einde van geenstijl dus.

Ik zie in de toekomst geen geenstijl meer op internet, het publiek dat daar komt is gewoon fouter dan fout.

Geenstijl is een foute site gerunned door kneuzen.

Amateuren ook. Amateur journalisten. Op dat gebied past de telegraaf goed bij geenstijl. De telegraaf is ook een amateuren krant. Telegraaf vind ik de meest lelijke krant die bestaat. Heb ook nog nooit een telegraaf gekocht.

Alleen al de letters van telegraaf, hoe telegraaf in grote letters geschreven staat maar ook de inhoud.

Geenstijl is een bende kneuzen, en als ze dit lezen dan moeten ze maar eens achter de oren krabben of ik niet misschien gelijk heb.

Ze mogen mij best gaan bashen daar, zal mij een worst wezen.

Ik bash ze eens zo hard terug. Die hele site stelt niets voor.

Ik ga er niet verder op in, heb mijn energie beter te besteden. Ik vind het alleen lachwekkend hoe geenstijl zich profileert maar het is eerder om te janken zo triest zijn ze.

Geen stijl beweert dat ze in pearl dromen als programmeertaal. Ik droom in betere taal.

Mijn programmeertaal waar ik in droom daar kan pearl niet tegenop.

Ik programmeer dus echt in mijn dromen, ik ben bezig met invoeren en codes en nog meer. Tijdens het dromen voel ik gewoon dat ik codes invoer de hele tijd. En als ik dan wakker wordt dan voer ik de laatste codes in en dan weet ik welke codes het zijn. Alleen zal ik die codes moeten opschrijven net voordat ik wakker wordt.

Even inzicht krijgen in de taal die ik droom, het is een taal dus, een programmeertaal. Daarom ga ik dus ook dat bed kopen dat gaat draaien tijdens het slapen. Ik ga een bed bouwen dat langzaam draait soms en dan weer sneller, ook gaat het bed omhoog en omlaag.

Geenstijl ga ik niet aanpakken dus, die site bloedt vanzelf dood nog.

Dat is mijn voorspelling voor 2008.

Het einde van de telegraaf als krant is voor later. De telegraaf vind ik slecht dus dan heeft in mijn ogen de telegraaf geen bestaansrecht, zeker niet als ze een agressieve site als geenstijl overnemen en dan durft geenstijl bij Ajax reclame te maken langs het veld?

Geenstijl is te slecht voor ajax, ze mogen niet eens naar ajax kijken. Hoe graag ze het ook willen.

Ze houden zich op geenstijl niet aan gedragscodes en etiquette.

Op internet is ook een bepaalde etiquette en geenstijl overtreedt alle regels op dat gebied.

Politie-agent hier

[ Bericht 21% gewijzigd door Sight_key op 20-12-2006 15:00:16 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')