abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44633006
quote:
Op donderdag 21 december 2006 17:17 schreef sararaats het volgende:
ik dacht dat poezen niet bevallen in de winter

maar dan ben ik dom

anyway, ik kruip zo in bed, ben zoooooooo moe

het ligt er maar net aan wanneer ze gedekt is.

Je hebt wel gelijk dat het niet erg gebruikelijk is.
De meesten worden in een wat warmer jaargetijde geboren.

maar dat is dan ook de reden da tik niet begirjp dat ze niet ergens binnen wordt gehouden
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_44633184
quote:
Op donderdag 21 december 2006 17:15 schreef Mirage het volgende:
zooooow even een doos met oude kinderkleren in de schuur gezet en de deur op een kier gedaan.
Er struint al een paar dagen een hoogzwangere poes door mijn tuin en oplooppad naar de voordeur...
ik geloof dat ze gewoon op ploffen staat... moet ze dan niet gewoon binnen gehouden worden ?

R zei dat ze misschien geen huis heeft

Dus ik heb de schuurdeur maar op een kier gezet
Lief van je

Ik zie hier altijd katers rondlopen en poezen. Rode en zwarte en witte en nog meer. En wit zwarte en siamese en hele mooie. Hier dicht in de buurt een grote kattenspeeltuin tegenover de echte speeltuin bushkesberg. Ook katten die in de winter in de echte speeltuin rondspelen.

Sommigen zijn heel erg sluw en anderen zijn heel erg sociaal. Vooral de rode zijn sociaal.

Ik praat altijd met ze via telepathie

En dan mag je dat vreemd vinden of niet, maar ik voer gesprekken met katten en honden.

Vandaag heb ik tijdens het op de bank liggen de hand op mijn hond gelegd, ik heb geslapen met mijn hond naast me. En mijn hond heeft last van van alles, ook van zijn schedel en hersens. Hij is een keer bijna onder de auto gekomen, met zijn hoofd tegen een auto die 40 of 50 KM op de teller had per uur.

En dan draait mijn hond zich om en gaat hij op zijn rug liggen en dan val ik in slaap met mijn hond op zijn borst en mijn hond slaapt dan ook.

Word ik wakker na 1 1/2 uur slapen dan lig ik nog steeds met de hand op de borst van mijn hond.

En dan draait hij zich om en daarna gaat hij op de grond liggen.

Een hondenleven is misschien wel zwaarder dan een leven van een mens.

Honden zijn donker zeggen ze wel eens, donker van binnen. En honden zijn altijd moe. Honden raken nooit uitgeslapen.

Ik zei tegen mijn hond, Okey Bob, nu even slapen en uitrusten.

Ik koop hem voor kerst 10 verpakkingen snacks van 0,79 cent per verpakking. Gemaakt van wild en gevolgelte.

Een hond verdiend ook een kerst cadeau.

Ik wil ook nog een kat en poes erbij, het liefst een heel huis vol dieren later.

Eerst geld en dan eigen huis.

we hebben 14 jaar geleden bijgebouwd hier, ik wil een verdieping boven de bijbouw. De bijbouw is groot hier, ik wil een verdieping als de eerste bijbouw op de 2e etage investeren hier.

En dan ga ik daar wonen.

342 wordt het dan.

34.2.

Niet 34 a of b.

34.2 omdat het een nieuwe etage is.

of 344 of 345.

Het huis van de buren misschien ooit kopen als ze naar 38 & 40 willen. Dan krijg je 34.2 en 34.a en b

Nu even biertje

Nu een marketing medewerking van Jumbo op 538, niet van supermarkt maar van spelletjes fabrikant.

Ik heb ook spellen gekocht voor kerst

Pokeren gaan we doen maar veel meer

Risken en nog meer ligt hier ook.

Mens erger je niet en stratego moet ik nog kopen en je hebt pisa nog.

GEKKENHUIS!!!

We hebben schaken liggen, dat ga ik nog doen op de pc eerst en dan tegen mijn pa.

Een schaakspel op cd met alle wedstrijden.

Pim Pam petten

538 kun je mee lachen

Ruud de Wild

Over spellen van vroeger. Mijn ouders gingen altijd met mij naar Erestein in Kerkrade, een zwembad met golfslagbad en speeltuin en speelhal voor games en mini golfbaan.

Ook daar kon je schaken met grote pionnen en dammen en ook ping pong.

Erestein was okey. Mijn oom is daar op een glijbaan gevallen en de helft van zijn tong was hij kwjit toen, hebben ze zijn tong moeten vastnaaien weer. Anders zou hij de helft van zijn tong missen

Tong80 die tong40 is

[ Bericht 7% gewijzigd door Sight_key op 21-12-2006 17:34:25 ]
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
pi_44633225
bij m'n zus zijn de poezen om de haverklap zwanger

er woont een nogal wilde kater in de buurt

hihihi

hoe doen poezen het eigenlijk? is dat zoals bij de mens?
Volgens mij ben ik toch geen weerwolfje
pi_44633301
quote:
Op donderdag 21 december 2006 17:29 schreef sararaats het volgende:
bij m'n zus zijn de poezen om de haverklap zwanger

er woont een nogal wilde kater in de buurt

hihihi

hoe doen poezen het eigenlijk? is dat zoals bij de mens?
zou je zus de poes dan niet steriliseren ?

Is helemaal niet goed voor een poes om nest na nest te krijgen... en wat denk je van het kattenoverschot ?
De asiels zitten overvol katten en kittens... als er minder geboren worden dan zullen mensen ene kitten. kat uit het asiel ophalen zodat ook deze een fijn tehuis krijgen en ze niet verzopen of afgemaakt worden.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_44633368
quote:
Op donderdag 21 december 2006 17:32 schreef Mirage het volgende:

[..]

zou je zus de poes dan niet steriliseren ?

Is helemaal niet goed voor een poes om nest na nest te krijgen... en wat denk je van het kattenoverschot ?
De asiels zitten overvol katten en kittens... als er minder geboren worden dan zullen mensen ene kitten. kat uit het asiel ophalen zodat ook deze een fijn tehuis krijgen en ze niet verzopen of afgemaakt worden.
het zijn wilde poezen, die krijg je niet zo gemakkelijk gepakt

m'n zus zet de baby-poesjes op internet

ik vind een lappenkatje wel schattig

pi_44633744
Het lijken net mensen
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
pi_44633799
http://www.bluedome.net/index.php?id=29

Hier zou ik willen werken. Maar dan een bedrijf met 1000000 miljjard views per dag
pi_44633824
dus poezen doen het ook op z'n hondjes of eerder op z'n poesjes?

ksnappetnie

als ik "het" zou doen, ik doe het op de sararaats-manier
pi_44633842
quote:
Op donderdag 21 december 2006 17:34 schreef sararaats het volgende:

[..]

het zijn wilde poezen, die krijg je niet zo gemakkelijk gepakt

m'n zus zet de baby-poesjes op internet

ik vind een lappenkatje wel schattig

[afbeelding]
als ze de baby poesjes heeft dan heeft ze de moederpoes toch ook binnen ?
Is de moederpoes nou van je zus of zijn het zwerfkatten waar je zus de kittens van binnehaalt ?

Als de moederpoes van je zus is, vind ik echt dat ze verantwoordelijkheid moet nemen.
Sir Winston Churchill
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')