hahaha leuk !!quote:Op donderdag 21 december 2006 18:12 schreef sararaats het volgende:
even iets helemaal anders:
nu ben ik in de kerststemming en heb aan jullie gedacht
ik moet nog wel de foto maken van mezelf als kerstvrouwtje
maar ze komt eraan
quote:ow en over die poezen heb ik echt niets te zeggen

Ik weet ook wel dat het niet jouw schuld isquote:Op donderdag 21 december 2006 18:12 schreef sararaats het volgende:
even iets helemaal anders:
nu ben ik in de kerststemming en heb aan jullie gedacht
ik moet nog wel de foto maken van mezelf als kerstvrouwtje
maar ze komt eraan
ow en over die poezen heb ik echt niets te zeggen

quote:Op donderdag 21 december 2006 18:13 schreef Mirage het volgende:
[..]
hahaha leuk !!
[..]zo is het ook niet bedoeld
Het is echt tegen/naar je zus gericht, maar ik had mij er mee bemoeid(ik ben een bemoeizieke trut als het dieren aangaat)
Zo heb ik een keer de poes van een oudere dame laten steriliseren

misschien dat de dierenarts tips heeft over hoe je zus die katten zou kunnen vangen.. ofzoquote:Op donderdag 21 december 2006 18:18 schreef sararaats het volgende:
m'n zus wil de poezen laten sterilisseren maar krijgt die echt niet te pakken
ik heb ook eens geprobeerd zo'n poes te pakken maar die vluchtte gewoon weg
ik hou echt van dieren, misschien ga ik wel mee op de boerderij van De Vluchtheuvel (= voor gehandicapten. ik ga daar als vrijwilligster helpen) helpen
kan ik nog eens een geitje strelen

Wowww.. big mama!!quote:Op donderdag 21 december 2006 16:15 schreef nokwanda het volgende:
Ik had nog wat Z-Afrika pics beloofd. (of je daar nou blij van wordt weet ik niet)
Geeft een beetje een sfeerimpressie van hoe wji het daar hebben.
[afbeelding]
[afbeelding]

Nee, ik woon in Nijmegen.quote:Op donderdag 21 december 2006 18:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wowww.. big mama!!
Maar fok je nou vanuit afrika of hoe zit datJa ik val natuurlijk weer ergens helemaal in en zal mn zaken ook niet zijn
![]()
Maar dacht dat je daar alleen 1x was geweest voor een vakantie ofzo. ..

Ze deden hier kerstontbijt, stelletje mafkezen, moesten de kinderen om half 8 vanochtend op school zijn.quote:Op donderdag 21 december 2006 19:30 schreef Mirage het volgende:
zooooow dat was het kerstdiner op school.. kindje weer opgehaald..

Ah ok.. wel bijzonder!quote:Op donderdag 21 december 2006 18:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee, ik woon in Nijmegen.
Ik ben er 3x geweest voor een lange vakantie

Het is voor mij wel thuis door de mensen die er zijn. Daarmee heb ik natuurlijk ook contact als ik niet daar ben.quote:

sjiek schooltjequote:Op donderdag 21 december 2006 19:30 schreef Mirage het volgende:
zooooow dat was het kerstdiner op school.. kindje weer opgehaald..

Hoe heb je contact dan? lijkt me moeilijk, geen telefoon of postadres .. of denk ik te stereotyp over Afrika?quote:Op donderdag 21 december 2006 21:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het is voor mij wel thuis door de mensen die er zijn. Daarmee heb ik natuurlijk ook contact als ik niet daar ben.
Zou vaker willen gaan maar daar is gewoon geen geld voor.
Die foto's zijn trouwens gemaakt tijdens een offerfeest en de voorbereidingen ervan voor EW toen bij mijn "familie" thuis in Soweto.

quote:Op vrijdag 22 december 2006 08:35 schreef vamperotica het volgende:
mogguh...
Zit je even tefokken..Kijk je om..maakt zoonlief zich "mooi"...Met melk als gel voor zn haar....

Je denkt deels stereotyp. Dit is Zuid Afrika. En in de stad. Soweto, bij Johannesburg.quote:Op vrijdag 22 december 2006 08:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hoe heb je contact dan? lijkt me moeilijk, geen telefoon of postadres .. of denk ik te stereotyp over Afrika?

het verschil tussen de grote steden en het platteland in Afrika is bijna even groot als het verschil tussen hier en het platteland in Afrikaquote:Op vrijdag 22 december 2006 08:50 schreef Bastard het volgende:
* Bastard zn Zafrika kennis bijspijkert![]()

Ja daar zit het m in denk ik.. als ik aan Afrika denk, zie ik alleen maar plaatjes van platteland met huisjes van golfplaten voor me. En ja ik weet wel dat er steden zijn maar daar zijn weer hele ghettowijken aan gebouwd met golfplaten.quote:Op vrijdag 22 december 2006 08:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
het verschil tussen de grote steden en het platteland in Afrika is bijna even groot als het verschil tussen hier en het platteland in Afrika![]()
Steden als Johannesburg en Pretoria en Kaapstad (in de laatste kom ik trouwens niet) zijn wereldsteden

en een van die enorme wijken is Soweto. Zoals rond heel Johannesburg. Een grote randstad met veel golfplaat in meer of mindere mate. Miljoenenstad is dat. Golfplaten daken zover je oog reikt.quote:Op vrijdag 22 december 2006 08:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja daar zit het m in denk ik.. als ik aan Afrika denk, zie ik alleen maar plaatjes van platteland met huisjes van golfplaten voor me. En ja ik weet wel dat er steden zijn maar daar zijn weer hele ghettowijken aan gebouwd met golfplaten.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |