quote:Op woensdag 20 december 2006 20:52 schreef cafca het volgende:
En Katie Melua heeft de eerste stap richting uitgang gezet..
walgelijk. Ik vrees dat ie in Belgie op Donna ook weer ettelijke keren id eerste 100 zal staan en dat Rood hoog zal binnenkomen. Hopelijk NOT !quote:Op woensdag 20 december 2006 20:20 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ben dus een beetje ziekjes, maar ben ik nou gek aan het worden en staat de lijst nu gewoon online en is dat wanstaltige Rood van Marco Borsato nu gewoon op 17 binnen gekomen?
eindelijk binnen gekomenquote:393 Queen - Innuendo (1991)
Precies de reden waarom ze bij radio 2 hun gezond verstand eens zouden moeten gaan gebruiken en liedjes uit het lopende jaar buiten de lijst moeten houden. Dat maakt de lijst een stuk aangenamer.quote:Op woensdag 20 december 2006 20:34 schreef Liejannuh het volgende:
Er staat boven dat de lijst van 2005 is. Ik zag het alleen maar omdat ik wist dat Boudewijn de groot vorig jaar op 1 stond en omdat ik wist dat Katie Melua nieuw binnen was gekomen vorig jaar op 23. En toen zag ik ineens dat wanstaltige Rood staan, toen wist ik zeker dat het de 2006 lijst was.
dit wou ik ook net posten en jij post innuendo ook. ik voel een bandquote:Op woensdag 20 december 2006 21:04 schreef Liejannuh het volgende:
Patrick Bruel komt nieuw binnen met een voor mij volslagen onbekend nummer op 201; J'm'attendais pas a toi.
James Blunt is ook flink gedaald met You're beautiful, van 135 naar 264.
Innuendo van Queen, nieuw binnen op 393. Een van de nummers van Queen die wel goed te doen zijn volgens mijn bescheiden mening.
quote:Op woensdag 20 december 2006 21:06 schreef Homdeck het volgende:
[..]
dit wou ik ook net posten en jij post innuendo ook. ik voel een band![]()
ook aardig verrassend dacht ik zoquote:55 Boudewijn de Groot - De vondeling van Ameland (2004)
71 Red Hot Chili Peppers - Under the bridge (1992)
Dat blijkt wel uit deze nieuwe binnenkomersquote:Op woensdag 20 december 2006 21:14 schreef peaceman het volgende:
Hmmm mijn nieuwsgierigheid heeft inmiddels plaats gemaakt voor een vorm van verbijstering. De lijst wordt er niet beter op met de jaren....
quote:1025 Marco Borsato & Ali B - Wat zou je doen (2004)
1063 Frans Bauer & Marianne Weber - De regenboog (1997)
Dat was tof iddquote:Op woensdag 20 december 2006 21:10 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Wanneer komt de top 2000 à gogo weer? Ik vind die feitjes altijd nogal leuk. Heb het afgelopen jaar iederen lopen vervelen met het Bachman Turner Overdrive verhaal achter You ain't seen nothing yet.
OMG, serieus ditquote:Op woensdag 20 december 2006 21:16 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Dat blijkt wel uit deze nieuwe binnenkomers![]()
[..]
1025 Marco Borsato & Ali B - Wat zou je doen (2004)
Godver Ali B..... is het misschien een flauwe grap ?quote:Op woensdag 20 december 2006 21:16 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Dat blijkt wel uit deze nieuwe binnenkomers![]()
[..]
Op zich mee eens, maar de minder leuke liedjes nemen in aantal toe. Teveel Marco, Frans enz. Leuke muziek hoor, maar het is een top 2000 allertijden, geen hollandse liedjes lijst en dat Rood binnen mag komen, vind ik ronduit schandalig.quote:Op woensdag 20 december 2006 21:28 schreef Liejannuh het volgende:
Ach, iedere lijst heeft zijn eigen charme. Ik vind het ook wel leuk om al die vage liedjes voorbij te horen komen. En liedjes die je niet leuk vindt, zijn altijd een goed moment om even uitgebreid naar het toilet te gaan of om te stofzuigen ofzo.
Had ik vorig jaar ook gezegd. Van mij mogen ze de nummers van de laatste 3 jaar er wel buiten laten, laat ze eerst maar rijpen, als ze over drie jaar nog bekend zijn en veel stemmen krijgen dan hebben ze het verdiend om in de top 2000 te komen, maar niet na een paar maanden na het verschijnen op single.quote:Op woensdag 20 december 2006 21:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Precies de reden waarom ze bij radio 2 hun gezond verstand eens zouden moeten gaan gebruiken en liedjes uit het lopende jaar buiten de lijst moeten houden. Dat maakt de lijst een stuk aangenamer.
Tja radio 2 vindt dus dat op de huidige manier er een mooi tijdsbeeld ontstaatquote:Op woensdag 20 december 2006 21:49 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Had ik vorig jaar ook gezegd. Van mij mogen ze de nummers van de laatste 3 jaar er wel buiten laten, laat ze eerst maar rijpen, als ze over drie jaar nog bekend zijn en veel stemmen krijgen dan hebben ze het verdiend om in de top 2000 te komen, maar niet na een paar maanden na het verschijnen op single.
Waar is die lijst te vinden? Al gevonden.... http://www.hitsallertijden.nl/arrow%20rock%20500/2006.htmquote:
Nummer 17, dan luistert er toch geen hond meer.quote:Op woensdag 20 december 2006 20:20 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ben dus een beetje ziekjes, maar ben ik nou gek aan het worden en staat de lijst nu gewoon online en is dat wanstaltige Rood van Marco Borsato nu gewoon op 17 binnen gekomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |