als je niet serieus kan doen mag je wegquote:Op dinsdag 19 december 2006 15:56 schreef Mirage het volgende:
je mot de plug er ook niet uithalen
net zo lang laten zitten tot de stront via je slokdarm naar buiten komt.
en nu weer buiten spelen
http://www.eroware.nl/vib(...)m.php?shopid=erowarequote:Op dinsdag 19 december 2006 16:01 schreef Gebleekte het volgende:
Kan je misschien even een plaatje posten van wat voor soort buttplug het betreft?
sickoquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:26 schreef compier het volgende:
post eens foto's van in gebruik... (wel link IN spoilertags ofzo... wil niet geshockeerd worden)
Leuk bedacht, maar dat is niet krachtig genoegquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:27 schreef Appelgebak het volgende:
Een anaal douche?
Je bedoelt een tuinslang in je anus en de kraan aanzetten?
wie heeft hier nou de buttplugquote:
fok! is geen land.. maar dat terzijde, ik heb toch ook het recht om te vragen naar pics??quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:46 schreef BlauweBaviaan het volgende:
[..]
waarom zou ik dat niet mogen?
is toch een vrij land?
Ja precies, vertel dat eens!quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:47 schreef compier het volgende:
...heb je de kärcher al geprobeerd trouwens?
Stukjes baviaan vliegen in de rondte, een grote orgie van geweld, sex en..... buttplugsquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:51 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ja precies, vertel dat eens!
(Doe het wel buiten of in de badkamer, want de poepklonten vliegen alle kanten op, en dat is dan weer zo moeilijk van het behang krabben)
exept for the Kärcher... die heeft daar SCHIJTquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:53 schreef Roellio het volgende:
Your ass is a one-way street, mên!
quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:56 schreef compier het volgende:
[..]
exept for the Kärcher... die heeft daar SCHIJTaan
hm. handige tip. heeft iemand hier ervaring mee?quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:27 schreef Appelgebak het volgende:
Een anaal douche?
Je bedoelt een tuinslang in je anus en de kraan aanzetten?
quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:40 schreef Slush het volgende:
Hoekjes in je anus? Ook raar.
lul.. je vergeet de kärcher... waarom vraag je advies als je het toch niet gebruiktquote:
Gedult is een schone zaakquote:Op dinsdag 19 december 2006 17:19 schreef Jaytonism het volgende:
Valt mee dat ie nog in SEX staat, en niet in ONZ.
in tegenstelling to een buttplug met stront eraanquote:
kan jij het op commando? goeie stoelreflex heb je dan.quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:35 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Whahaha, prachtig topic. Ben je wel even naar de WC gegaan voor je je buttplug gebruikte?
TS zou ook kunnen wachten tot hij net gepoept heeft natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:36 schreef SlimShady het volgende:
[..]
kan jij het op commando? goeie stoelreflex heb je dan.
jij een rode buttplug?quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:03 schreef BlauweBaviaan het volgende:
[..]
http://www.eroware.nl/vib(...)m.php?shopid=eroware
zo een, maar dan rood
Kap is met je eigen topic kicken.quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:05 schreef BlauweBaviaan het volgende:
Kärcherkachel.
je hebt gelijk maddox, dit topic is nog (net) smeriger dan jouw hoofdquote:
Kut Jaco, sterf eens!quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:33 schreef Ventilator het volgende:
[..]
Kap is met je eigen topic kicken.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:05 schreef speknek het volgende:
WELKE GRAFKUTHOER HEEFT DIT IN ONZIN GEZET?.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:51 schreef Aventura het volgende:
Ik ga dit topic even pluggen in ONZ, daar komt dit beter tot z'n recht.
30 Februari?quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:07 schreef speknek het volgende:
Serieus, wanneer spreken we af?
*kuchquote:Op dinsdag 19 december 2006 23:05 schreef Ventilator het volgende:
[..]
Hou je bek, Niwa.. Oh fuck.. dat mocht ik zeker niet zegge!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus dat blikje moet eerst !?quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:43 schreef Adfundum het volgende:
Je moet ook klein beginnen....
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:51 schreef BlauweBaviaan het volgende:
ik heb sinds pas een butt plug.. en vandaag voor het eerst geprobeerd.ik heb het in de douche geprobeerd.. maar toen ik em er in had zitten leek het net of ik moest poepen..Omdat ik bang was dat ik ook moest heb ik hem er uit gehaald.. maar er zat niks aan de plug.. maar even later toen het gevoel weg was gezakt probeerde ik het opnieuw en ik ging op mijn knieen zitten en voelde dat me kontgat open stond.. toen ik me plug er opnieuw in deed voelde ik het gevoel weer.. toen ik toen me plug er uit haalde kwam er even grof gezegd stront mee.. hebben jullie dit ook al eens gehad ??
Leuke vriendin heb jij.quote:
Wat zal het schuimen!quote:Op donderdag 21 december 2006 20:13 schreef picobyte het volgende:
[..]
Leuke vriendin heb jij handig zo'n bierkoeler die zelf kan lopen.
Gebruik er de diepgevroren buttplug van DaveMaster bij en je hebt de hele avond vers gekoeld bier![]()
quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:33 schreef AkTje het volgende:ik keekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
gofter, zit ik te kijken, komt me nichtje van 9 erbij zitten..quote:Op donderdag 21 december 2006 15:49 schreef DaveMasteR het volgende:
[afbeelding]
Van te voren even in de vriezer leggen, heerlijk!
*PLOP*quote:Op dinsdag 26 december 2006 16:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
gofter, zit ik te kijken, komt me nichtje van 9 erbij zitten..
ieeuwww... zon deurdingetje.. lelijk
Met de kärcher gaat het: HINGGGGGGGSPRFFFFTquote:
<veg> tvpquote:Op dinsdag 26 december 2006 16:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
gofter, zit ik te kijken, komt me nichtje van 9 erbij zitten..
ieeuwww... zon deurdingetje.. lelijk
kankerkachel = kärcherwaardigquote:Op woensdag 27 december 2006 00:05 schreef KopieerMachine het volgende:
Buttplug = kankerkachel.
jaarnieuwsoverzicht = Buttplug?quote:Op woensdag 27 december 2006 00:22 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
kärcherwaardig = Jaarnieuwsoverzicht ?
quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:33 schreef AkTje het volgende:Damn kan iemand me vertellen waarom ik hiernaar keekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wii nr: 6970 8782 3230 1449
quote:Op woensdag 27 december 2006 10:53 schreef metalheadBOC het volgende:
[..]
Damn kan iemand me vertellen waarom ik hiernaar keek![]()
omdat je niet op een kärcher kicked en dus maar iets anders zoekt?quote:Op woensdag 27 december 2006 10:53 schreef metalheadBOC het volgende:
[..]
Damn kan iemand me vertellen waarom ik hiernaar keek![]()
quote:Op maandag 1 januari 2007 22:18 schreef picobyte het volgende:
Een achterdeurtje.
Tot na de reclame.quote:Op maandag 1 januari 2007 23:07 schreef compier het volgende:
maarrr de vraag blijft: heeft de TS het graffiti opzetstuk nou geprobeerd?
En na de reclame zijn we terug, we zouden een special hebben met onze trouwe buttplugbaviaan maar hij is er nietquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |