Flikker maar op er werken 10000 mensen hier ofzo, en omdat er één iemand een stukje glas in zijn paté vindt moet ik het enige lekkere dat er in dat hele pakket zat niet op gaan eten.quote:Tot onze grote spijt zijn stukjes glas aangetroffen in één van de potjes paté die in
het kerstpakket zitten.
U wordt dringend verzocht de paté NIET te gebruiken. Nadere informatie volgt.
Hallo..quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:43 schreef Kn3tt3r4 het volgende:
pff nog maar paar weekjes stage en dan kom ik dit topic tegen....
Maar dan ga ik me er nu maar mee bemoeien, zit hier toch nog wel even..
ICT stage.quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hallo..![]()
Maar wat doe je voor opleidingen en wat voor slavenwerk aka stage doe je ?![]()
Maak daar 26 vanquote:
hallo, ik werk hier tegenover, wij hebben steeds last van stroomuitval, hebben julie er ook last vanquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:49 schreef koentje.k het volgende:
Damn er werkt een lekker mokkel aan de overkant... Echt een pracht meid, rond de 20 echt heeeel knap. Die moet ik nog een keer zien aan te spreken voor ik hier weg ga! Weet alleen nog niet hoe...
EXTRA STAGE OPDRACHT (geld voor iedereen)
Verzin een smoes om bij een totaal onbekend bedrijf naar binnen te lopen en te praten met een medewerker van de receptie.
Inleveren voor vrijdag 22 december, 16:00
eitje...quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:49 schreef koentje.k het volgende:
Damn er werkt een lekker mokkel aan de overkant... Echt een pracht meid, rond de 20 echt heeeel knap. Die moet ik nog een keer zien aan te spreken voor ik hier weg ga! Weet alleen nog niet hoe...
Verzin een smoes om bij een totaal onbekend bedrijf naar binnen te lopen en te praten met een medewerker van de receptie.
niet direct melden dat je een nederig stagiair bent man...quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:51 schreef Kn3tt3r4 het volgende:
[..]
eitje...
Hallo ik loop stage bij bedrijf (waar je stage loopt) en de stick-it boekjes zijn op. En als stagiair heb ik de geweldige opdracht gekregen om hier een boekje te halen![]()
Ik kom heb hier een afspraak voor meneer Jansen.. (of een andere veel voorkomende achternaam.)quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:49 schreef koentje.k het volgende:
In Rotterdam is het al aardig donker.. en ergens in de buurt een kerstborrel.quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:55 schreef LLX het volgende:
is er bij jullie ook zo'n mooie lucht?
ja inderdaad zeg, 5 kleuren met een paar coole wolker ertussen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:55 schreef LLX het volgende:
is er bij jullie ook zo'n mooie lucht?
Fact is dat er hier in het zelfde gebouw ook bedrijven zitten waarmee we meer contact hebben... Het zou veel logischer zijn om daar heen te gaan met dat soort dingen, maar het idee is goed, uitwerking iets minder. Ga nog maar even aan de slag.quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:51 schreef Kn3tt3r4 het volgende:
[..]
eitje...
Hallo ik loop stage bij bedrijf (waar je stage loopt) en de stick-it boekjes zijn op. En als stagiair heb ik de geweldige opdracht gekregen om hier een boekje te halen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |