Je staat nu ook in de OPquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:28 schreef LLX het volgende:
[..]
communicatiestage, op afdeling marketingcommunicatie bij een (redelijk) bekende isp
lolquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:31 schreef Theamerican het volgende:
ze mogen die hoer ook afknallen hier met de paardenkop en de domme gelach get a life stomme bitch ga leven doe wat nuttigs met je reet achteruit lopen
quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:35 schreef Theamerican het volgende:
[..]
ja hoorde haar lullen aangezien ik weinig doe en toch kerstpaket krijg ofzoiets want ik kwam eraan en toen was stil en lachen
maar moest toetsenbord vervangen bij haar dus leg het neer en zei heb last van me rug sluit je het zelf ff aan en ben weggelopen
quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:36 schreef HansU het volgende:
[..]
klasse![]()
Kut wijf zal wel sex tekort hebben ofzo. Misschien kan eierhoofd haar wat opvrolijken![]()
had ik dus gisteren.. had net een belangrijke reactie voor stage sc openstaan.. viel de stroom uit in de helft van het gebouwquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:37 schreef Stranger het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGGHHH mijn laptop crasht zojuist
En ik had natuurlijk flink wat niet opgeslagen zooi openstaan.
een echte ict-er doen ongemerkt iedere 30 seconden control + squote:Op dinsdag 19 december 2006 16:37 schreef Stranger het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGGHHH mijn laptop crasht zojuist
En ik had natuurlijk flink wat niet opgeslagen zooi openstaan.
Hierzo iets belangrijks?quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:39 schreef NrSiX het volgende:
[..]
had ik dus gisteren.. had net een belangrijke reactie voor stage sc openstaan.. viel de stroom uit in de helft van het gebouw![]()
LOLquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:35 schreef Theamerican het volgende:
[..]
ja hoorde haar lullen aangezien ik weinig doe en toch kerstpaket krijg ofzoiets want ik kwam eraan en toen was stil en lachen
maar moest toetsenbord vervangen bij haar dus leg het neer en zei heb last van me rug sluit je het zelf ff aan en ben weggelopen
Dat je eerder naar huis mag ?quote:
quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:40 schreef Stranger het volgende:
Achteraf valt het wel mee wat ik kwijt ben, maar 1 word filetje waar ik in aan het opslaan was welke armor sets bij wow ik voor ging sparen, en wat de voordelen waren
ookal zo wow spelerquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:40 schreef Stranger het volgende:
Achteraf valt het wel mee wat ik kwijt ben, maar 1 word filetje waar ik in aan het opslaan was welke armor sets bij wow ik voor ging sparen, en wat de voordelen waren
Een kwal?!?!?quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:41 schreef LLX het volgende:
hee weet je waar ik me de hele dag al aan erger..
er ligt steeds nog wc-papier in de wc! en ik denk elke keer dat het een kwal is![]()
klinkt goedquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:42 schreef Theamerican het volgende:
morgen komt me begeleider van school voor laatste keer en da is het volhouden tot 26 januari hele bergbeklimming maar daarnaaaaa
school
school
school
school
Ik moet ook tot 26 januari!quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:42 schreef Theamerican het volgende:
morgen komt me begeleider van school voor laatste keer en da is het volhouden tot 26 januari hele bergbeklimming maar daarnaaaaa
school
school
school
school
hier hebben we het in overvloed.. wat nodig?quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:43 schreef koentje.k het volgende:
Bij mij was het WC papier bijna op.. moet ik er iets van zeggen of wachten tot iemand anders het regeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |