quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jah je hebt vriendinnetjes puur voor de seks?? Kewl,ik moet nog dat soort vriendjes zien te regelen
de meeste hier tot 17.00 of vroeger zelfs.quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:30 schreef LLX het volgende:
ik moet nog een uur..
ik ook, But He! ik heb wel 3x een kerst pakketquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:30 schreef LLX het volgende:
ik moet nog een uur..
Yepquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:26 schreef LLX het volgende:
weet iedereens begeleider wel dat jullie zitten te fokken?
dus dan zit ik hier straks nog een half uur in mn eentje zielig te F5'enquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:30 schreef HansU het volgende:
[..]
de meeste hier tot 17.00 of vroeger zelfs.
interessant, verklaar je naderquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:31 schreef Theamerican het volgende:
ze mogen die hoer ook afknallen hier met de paardenkop en de domme gelach get a life stomme bitch ga leven doe wat nuttigs met je reet achteruit lopen
welke?quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:31 schreef Theamerican het volgende:
ze mogen die hoer ook afknallen hier met de paardenkop en de domme gelach get a life stomme bitch ga leven doe wat nuttigs met je reet achteruit lopen
roddelde ze over je internet gedragquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:32 schreef Theamerican het volgende:
ze lulde over me hou ik niet van
quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:33 schreef Stranger het volgende:
Loopt ze met haar kont achteruit om die eikel met dat eierhoofd te verleiden?
ja hoorde haar lullen aangezien ik weinig doe en toch kerstpaket krijg ofzoiets want ik kwam eraan en toen was stil en lachenquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:33 schreef HansU het volgende:
[..]
roddelde ze over je internet gedrag
klassequote:Op dinsdag 19 december 2006 16:35 schreef Theamerican het volgende:
[..]
ja hoorde haar lullen aangezien ik weinig doe en toch kerstpaket krijg ofzoiets want ik kwam eraan en toen was stil en lachen
maar moest toetsenbord vervangen bij haar dus leg het neer en zei heb last van me rug sluit je het zelf ff aan en ben weggelopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |