Geen slechte optie, maar ik denk dat ik beter iets actievers kan gaan doen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:16 schreef Cuegirllie het volgende:
slapen?
Hey dat is ook mijn heenwegquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:15 schreef Cuegirllie het volgende:
mijn heenweg;
fietsen naar bedrijf (8 min)
Owja dat is ook altijd een goede!quote:
Bewaar dat maar voor thuis jaquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Owja dat is ook altijd een goede!![]()
Normaal gaat het over ICT dingen, maar de komende topics staan bol van seks, uitgaan en vakantiequote:Op dinsdag 19 december 2006 16:18 schreef LLX het volgende:
Heee ik loop ook stage..
waarom kom ik er nu pas achter dat dit topic bestaat?![]()
Maargoed, hier ben ik dan eindelijk![]()
waar hebben we het over?![]()
Doe ik ook altijdquote:
Hallo, het gaat nooit echt ergens over hierquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:18 schreef LLX het volgende:
Heee ik loop ook stage..
Not Suitable For Workquote:
Nice, nee ik vind het leuk en lekker enz enz.. Ik vermaak me der wel meequote:Op dinsdag 19 december 2006 16:20 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Vrouwen die daar niet vies van zijn hebben sowieso al 'n punt gescoord
Helemaal mee eens..quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:19 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Normaal gaat het over ICT dingen, maar de komende topics staan bol van seks, uitgaan en vakantie
IKKE!!!quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:21 schreef koentje.k het volgende:
Wie heeft er al een kerst pakket gekregen?
Kijk, dan kom ik op het goede moment binnenvallenquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:19 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Normaal gaat het over ICT dingen, maar de komende topics staan bol van seks, uitgaan en vakantie
wat voor stage doe je?quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:18 schreef LLX het volgende:
Heee ik loop ook stage..
Als het even kan dan heb ik toch liever de echte intimiteitquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nice, nee ik vind het leuk en lekker enz enz.. Ik vermaak me der wel mee
Een bioinformatica stage, maar ik ben over een maandje al klaar dus neem vooral niet de moeite mij erbij te zettenquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:21 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Ow sorry hehe, wat voor stage doe je?
van mijn bijbaanquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:21 schreef koentje.k het volgende:
Wie heeft er al een kerst pakket gekregen?
quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:18 schreef LLX het volgende:
Heee ik loop ook stage..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |