quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:38 schreef koemleit het volgende:
"daar staat ie met een trommeltje"
Hoe bedoel je? In hun vrije tijd ofzo?quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:41 schreef Jordy-B het volgende:
kan je niet op die muziekschool vragen of een van de lessende mensen daar jou een beetje les wil geven?
ook hoiquote:Op dinsdag 19 december 2006 14:41 schreef Blackletter het volgende:
hang briefjes op bij de supermarkt, kijk in het weekblaadje
ja dat een iemand die daar les heeft eens in de weke jou wat basis dingen leert voor kleine vergoeding.quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:41 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? In hun vrije tijd ofzo?
Mmm goeie, kzal eens navraag doen als ik vanmiddag het inschrijfformulier inlever...quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:46 schreef DerBolle het volgende:
[..]
ja dat een iemand die daar les heeft eens in de weke jou wat basis dingen leert voor kleine vergoeding.
Gast , een optreden waar je weet ik veel hoeveel voor betaald krijgt, is wel ietsjes anders dan een lesje van een half uur waar je 3 uur voor moet rijden... nietwaar?quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:20 schreef mgerben het volgende:
Ik voorzie over een jaar of 4 een nieuw topic van Ts alias de Zeelander, dat hij nu topdrummer is, dat 17 wereldbands inclusief een topless Madonna hebben gesmeekt of hij bij ze wil drummen, MAAR DAT ZE GEEN OPTREDENS IN ZEELAND DOEN.
Hint: Zoek eens buiten Zeeland, huillie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |