ik heb het niet echt nodig, ik spaar gewoon. Kom verder niet aan het geld. Maar ik moet ook gewoon me eigen school en ziektekosten betalen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ach die van mij betaald gelukkig totdat het niet meer nodig is, of totdat ie blut mocht raken. Want ik heb het echt wel nodig, en lenen bij de ib doe ik liever neit als het niet echt noodzakelijk is.
Ja, maar idd tijdelijk. Dat maakt voor de ib-groep trouwens niets uit. Ik krijg nu een uitwondende beurs. En als ik klaar ben weer een thuiswonende.quote:
Try us!quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:25 schreef Theamerican het volgende:
wie kan me ff helpen weer
dat is relaxed... Jah ik moet ook alles zelf betalen, wel klote, maar dat hoort er nu eenmaal bij.quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:27 schreef Zosk het volgende:
[..]
ik heb het niet echt nodig, ik spaar gewoon. Kom verder niet aan het geld. Maar ik moet ook gewoon me eigen school en ziektekosten betalen.
Ik snap niet dat jij zo een dag overleefd...quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:28 schreef Stranger het volgende:
appel != lekker
smerige troep
Ik ben natuurlijk mijn lunch vergeten vandaag, dus mijn enige eten tot nu toe vandaag is 2 chocolate chip koekjes voor ontbijt
heb nog twee boterhammen met kaas over..quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:28 schreef Stranger het volgende:
appel != lekker
smerige troep
Ik ben natuurlijk mijn lunch vergeten vandaag, dus mijn enige eten tot nu toe vandaag is 2 chocolate chip koekjes voor ontbijt
ja preciesquote:Op dinsdag 19 december 2006 14:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dat is relaxed... Jah ik moet ook alles zelf betalen, wel klote, maar dat hoort er nu eenmaal bij.
Het scheelt heel erg dat ik op mijn eigen laptop kan werken de hele dag en koffie en af en toe en sigaret doen wonderen voor mij.quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:30 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jij zo een dag overleefd...
1111 kopjes koffie, amper/geen eten... pfff word er al moe van als ik er aan denk!
dat je dat kan volhoudenquote:Op dinsdag 19 december 2006 14:28 schreef Stranger het volgende:
appel != lekker
smerige troep
Ik snap denk ik wrom je niet bij je ouders langs wil.. dan moet je eten bah!quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:31 schreef Stranger het volgende:
[..]
Het scheelt heel erg dat ik op mijn eigen laptop kan werken de hele dag en koffie en af en toe en sigaret doen wonderen voor mij.
men wil altijd ergens zijn waar ze niet zijn op dat moment.. ook al valt de plek waar je op dat moment bent best mee.quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:38 schreef koentje.k het volgende:
Ik wil naar huis! Niet dat het niet leuk is... maarja
Hahaha, het hoeft niet, maar je kan het niet laten staan. Dan hoeft het dus welquote:Op dinsdag 19 december 2006 14:42 schreef T1andonly het volgende:
Ik hoef in principe ook vrijwel niets te eten.
Maar ik kan lekker eten toch nooit laten staan en als iemand vraagt of ik mee naar de stad ga dan zeg ik altijd Ja.Daarnaast maak ik voor mezelf ook lekkere broodjes.
ik snap er totaal niks vanquote:Op dinsdag 19 december 2006 14:52 schreef Cuegirllie het volgende:
Beetje over vriendin van ex te praten en ofz ze neukbaar is (dan niet door mij he)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |