Ik vind 'm wel oke, lekker "ruw" en oud komt ie over. Compositie kijkt wel lekker weg, alleen vraag ik me af hoe scherp ie is? Ik ga er even van uit dat het een ingescande foto is.quote:
Even hardop denken.quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:53 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ik vind 'm wel oke, lekker "ruw" en oud komt ie over. Compositie kijkt wel lekker weg, alleen vraag ik me af hoe scherp ie is? Ik ga er even van uit dat het een ingescande foto is.
Ik heb er ook nog eentje, waar denk ik wel wat beter aan kan:
[afbeelding]
Tnx, ik zal er nog eens naar toe gaan. Denk inderdaad dat er aan de compositie in ieder geval nog wel wat beter kan (en het is hier om de hoekquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:46 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Even hardop denken.
Hij is vrij statisch... Misschien ander standpunt (hoger of lager). Misschien niet vanaf het midden van het pad, maar iets aan de zijkant dat je eerst een repeterende bomenrij hebt en dat die eindigd met het huis? De paaltjes in het wegdek wegshoppen? Misschien iets aan het contrast werken? 't Huis is vrij felbelicht en de bomen juist wat donker.
Misschien een mooie zw/w omzetting?
Wel lekkerder scherp, maar wel erg veel ruis nu.quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:40 schreef martinlutherking het volgende:
[afbeelding]
Hoe vinden jullie hem zo?
Okee, maar dat vind ik wel mooi eigenlijk.quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:43 schreef Elefes het volgende:
[..]
Wel lekkerder scherp, maar wel erg veel ruis nu.
Is ook persoonlijke smaakquote:Op donderdag 11 januari 2007 18:44 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Okee, maar dat vind ik wel mooi eigenlijk.
Klopt, op die tweede verder uitelkaar.quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:48 schreef Elefes het volgende:
[..]
Is ook persoonlijke smaakHeb je ze nog wat verder uit elkaar gezet? (Of bij de eerste foto dichter bij elkaar gezet?)
Misschien staan hier tips tussen?quote:Op zondag 14 januari 2007 23:34 schreef blue_funk het volgende:
Hoe krijgen jullie toch van die mooie druppelfoto's voor elkaar? Ik heb echt uren zitten prutten, mijn hele keuken is nat, en meer dan dit kreeg ik er niet uit... Het is niet het soort gedruppel dat ik in gedachten had, maar is het wat?
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |