wat is tin?quote:Op maandag 1 januari 2007 17:42 schreef CecilBDemented het volgende:
ik heb saint row (tin) en wil dead rising
nee sorry, die heb ik wel maar doe ik niet weg..quote:Op maandag 1 januari 2007 17:37 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
nee sorry....heb je geen ander spel?
Voor 45,- neem ik Rainbow Six Vegas graag van je over!quote:Op maandag 1 januari 2007 13:16 schreef Capo85 het volgende:
Te koop
Rainbow Six Vegas ¤45
Saint's Row ¤35,-
Oblivion ¤30
Evt ruilen tegen NBA2k7, Viva Pinata of GoW
Ik probeer hem eerst even te ruilen, heb je geen spel te ruil?quote:
Ik dacht ook alquote:Op maandag 1 januari 2007 18:14 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
je bent kei gek als je dat doet, nfs is nu nog ongeveer 15 euro waard.. en GoW 40
Stom, dacht dat we het over Carbon-dinges haddenquote:Op maandag 1 januari 2007 18:14 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
je bent kei gek als je dat doet, nfs is nu nog ongeveer 15 euro waard.. en GoW 40
Dacht ook al van huhquote:Op maandag 1 januari 2007 19:31 schreef Martijntj het volgende:
[..]
Stom, dacht dat we het over Carbon-dinges hadden! Ben redelijk nieuw op 360-vlak, vandaar dat ik niet wist dat er twee waren.
Ik heb enchanted arms in de aanbieding, alleen die twee spellen die je te ruilen hebt heb ik allebij al. Mocht je er geld voor over hebben moet je me maar ff een mailtje sturen.quote:Op maandag 1 januari 2007 18:38 schreef FREAKY_ME het volgende:
Ik heb te ruil:
CoD 2
Burnout Revenge
Ik ben op zoek naar:
Enchanted Arms
Top Spin 2
WWE vs. RAW
oh oke, maarre gewone versie dus? niet geimporteerd? als dat zo is wil ik hem wel graag ruilen met dead rising mail me maar eventjes opquote:
GRAW of FEAR lijken me ook wel wat... Oblivion sta ik ook nog wel voor open met bijbetaling van jou kant (10 euri ofzo)quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:50 schreef Martijntj het volgende:
[..]
Wat wil je anders voor Tiger Woods?
[ben nieuw in dit topic, mijn xbox komt hier straks binnen en ben nu spulletjes aan 't sprokkelen..]
Tombraider en geld? voor COD3quote:Op donderdag 28 december 2006 16:37 schreef Ipho het volgende:
Ik heb hier nog liggen: Table Tennis en Call of Duty 3..
Ja, dat heb je inderdaad al eerder laten weten. Ik probeer ze eerst te ruilen, maar toch bedankt voor je aanbodquote:Op maandag 1 januari 2007 19:43 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik heb enchanted arms in de aanbieding, alleen die twee spellen die je te ruilen hebt heb ik allebij al. Mocht je er geld voor over hebben moet je me maar ff een mailtje sturen.
Heb ik allemaal niet. Slechts geld of GoW.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 09:43 schreef PatriotOnline het volgende:
[..]
GRAW of FEAR lijken me ook wel wat... Oblivion sta ik ook nog wel voor open met bijbetaling van jou kant (10 euri ofzo)
Tiger 2007 is voor 45 euro voor jou, je kan me mailen vanuit mijn profielquote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:11 schreef Martijntj het volgende:
[..]
Heb ik allemaal niet. Slechts geld of GoW.
Wat is er trouwens mis mee als het geïmporteerd is? Werkt exact hetzelfde, exact hetzelfde uiterlijk etc.quote:Op maandag 1 januari 2007 19:55 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
oh oke, maarre gewone versie dus? niet geimporteerd? als dat zo is wil ik hem wel graag ruilen met dead rising mail me maar eventjes op
Speciale editie ofzo nog?quote:
ja ik wil gewoon europese doosjes enzo, goede talen etc... anders is het ook lullig, haalt hij het uit het buitenland voor 30 euro ofzo en ik ruil een spel met hem dat hier 60 kostquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:20 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Wat is er trouwens mis mee als het geïmporteerd is? Werkt exact hetzelfde, exact hetzelfde uiterlijk etc.
¤ 35,- voor GoW? (als die nog niet verkocht is)quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:11 schreef Martijntj het volgende:
Heb ik allemaal niet. Slechts geld of GoW.
k'heb geen interesse in je spellen, maar heb wel TW2007 liggen. Voor 45 euri stuur ik hem op.quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:39 schreef jpg97 het volgende:
Ik zoek nog Tiger Woods 2007 heb te ruil Star Trek: Legacy / Table Tennis
I'll keep it in mindquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:47 schreef PatriotOnline het volgende:
[..]
k'heb geen interesse in je spellen, maar heb wel TW2007 liggen. Voor 45 euri stuur ik hem op.
Thanx gewoon nog steeds 4 postzegels dus alleen nu van 0,44 centquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:20 schreef JoMo0 het volgende:
Let op !
Spellen versturen kost nu 1,76 ipv de gebruikelijke 1,56![]()
Je hebt mail.quote:Op woensdag 3 januari 2007 10:46 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
¤ 35,- voor GoW? (als die nog niet verkocht is)
Mail terug en verkochtquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:25 schreef Martijntj het volgende:
Je hebt mail.
Tiger is verkocht, nog wel op zoek naar Battlefield 2: Modern Combat, iemand?quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:55 schreef PatriotOnline het volgende:
[..]
kay het aanbod staat ook nog open bij Martijntj, wie het eerst komt enzo
Andere leuke games zijn ook welkom natuurlijkquote:Op maandag 1 januari 2007 18:38 schreef FREAKY_ME het volgende:
Ik heb te ruil:
CoD 2
Burnout Revenge
Ik ben op zoek naar:
Enchanted Arms
Top Spin 2
WWE vs. RAW
Een vriend van mij is wel geïnteresseerd in een saints row en fight night, waar af te halen eventueel?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:46 schreef Kai77 het volgende:
Ik heb te koop:
PGR3 - 25 euro inc.
Top spin 2 - 25 euro inc.
Ghost Recon Advanced Warfighter - 25 euro inc.
Saints Row - 30 euro inc. (bijna niet op gespeeld)
Fight Night Round 3 - 22 euro inc.
Bieden kan altijd. Als je snel antwoord wilt krijgen kan je mailen naar kayzhe apeuhstaartjeuh hotmail punt com.
Ik wil fight night van je kopen, pm of mail me maar.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:46 schreef Kai77 het volgende:
Ik heb te koop:
PGR3 - 25 euro inc.
Bieden kan altijd. Als je snel antwoord wilt krijgen kan je mailen naar kayzhe apeuhstaartjeuh hotmail punt com.
Fight Night is waarschijnlijk al verkocht.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:06 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Een vriend van mij is wel geïnteresseerd in een saints row en fight night, waar af te halen eventueel?
Waarom nu al te koop? En hoeveel wil je ervoor hebben?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:19 schreef JoMo0 het volgende:
Te koop aangeboden .. MS Wireless Wheel
[afbeelding]
En wat kost Star Trekquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:12 schreef jpg97 het volgende:
Ik heb nog altijd Table Tennis, Star Trek Legacy en PES6 te koop of te ruil
Ik twijvel nog :xquote:
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:19 schreef JoMo0 het volgende:
Te koop aangeboden .. MS Wireless Wheel
quote:
quote:Op zondag 7 januari 2007 01:32 schreef Niek. het volgende:
[..]
Waarom nu al te koop? En hoeveel wil je ervoor hebben?
Mocht je hem willen verkopen laat het ff weten.quote:Op zondag 7 januari 2007 05:03 schreef TwyLight het volgende:
Iemand die Test Drive Unlimited nog wil? Het is toch niet helemaal mijn ding.
Ik ruil hem alleen tegen een ander spel, niet tegen geld
Download gewoon texas hold 'em op XLAquote:Op maandag 8 januari 2007 10:52 schreef Bastard het volgende:
Niemand die WSOP: TOC (pokerspel) kwijt wil?
Heb ik alquote:Op maandag 8 januari 2007 11:22 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Download gewoon texas hold 'em op XLA
En dan de hele avond UNO doenquote:
Jouw hoofd en wijnglas pasten niet eens tegelijk op die camquote:Op maandag 8 januari 2007 11:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Beetje lachen met friends DIE OOK EEN CAM HEBBEN
Niet normaal dat glas hequote:Op maandag 8 januari 2007 11:48 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Jouw hoofd en wijnglas pasten niet eens tegelijk op die cam![]()
Volgens mij was het gewoon een vissekom op een voet ofzoquote:
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:46 schreef Kai77 het volgende:
Ik heb te koop:
PGR3 - 25 euro inc.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:15 schreef Begieltie het volgende:
In de aanbiedding,
SplinterCell DA - 40 euro
LOTR BFM - 30 euro
GRAW - 20 euro
Bieden mag altijd, prijzen inclusief verzenden of af te halen op Utrecht Centraal. Mailen mag naar bobroske at casema punt en el.
Ik wil mijn Gears of War graag ruilen voor Oblivion of LOTR: Battle for Middle Earth 2.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:30 schreef Haijo het volgende:
Ik heb het volgende te ruil:
Oblivion
Far Cry Instincts.
Beiden voor de 360.
Ik wil deze ruilen tegen zowiezo Ghost Recon: Advanced Warfighter en eventueel nog een andere 360 game. Eventueel zou ik Halo 1 ook nog willen maar dan mag er wel iets bijzonders bij.
Voor 30 euro is ie van jou of doe een mooi tegenbodquote:Op maandag 8 januari 2007 22:59 schreef MMaRsu het volgende:
Ben op zoek naar Lord of the Rings : The Battle For Middle Earth 2
heb uhmm nog wel een aantal games liggen pm me maar
GoW heb ik al. Oblivion tegen LOTR?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:33 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Ik wil mijn Gears of War graag ruilen voor Oblivion of LOTR: Battle for Middle Earth 2.
Wil LOTR en Oblivion allebei zelf nog hebben, ik hoopte tegen beter weten in dat er iemand was met een 360 zonder GoW.quote:
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/the+lord+of+the+rings:+battle+for+middle-earth+ii_Xbox360.htmlquote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:54 schreef Begieltie het volgende:
[..]
Voor 30 euro is ie van jou of doe een mooi tegenbod![]()
20 euro is wel weinig vind je niet :S gears of war kost ook 55 euri, die wordt ook echt niet verkocht voor 27,50 ..quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:16 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/the+lord+of+the+rings:+battle+for+middle-earth+ii_Xbox360.html
40 euro nieuw, dus sowieso 20 2ehands..
heb hier nog King Kong en Full Auto liggen, interesse?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |