Hier neem eenquote:
Ja, lekker.quote:
Wie belt dan ook in God's naam om half 12?quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:44 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ja, lekker.
Uit je slaap gebeld worden is niet zo tof.![]()
Een malloot.quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:49 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wie belt dan ook in God's naam om half 12?![]()
![]()
gewoon failliet, geen geld meer dus houden we ermee op.quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:20 schreef komrad het volgende:
dat is klote, wat is e exact gebeurd?
sterkte ermee
en hebben ze je naar huis gestuurd vandaag??quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:23 schreef snellejelle het volgende:
[..]
gewoon failliet, geen geld meer dus houden we ermee op.
Thnx, ben al druk bezig met wat anders zoeken.
Jeee, wat lullig voor je.quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:13 schreef snellejelle het volgende:
Help, ik heb geen baan meer
Mijn werkgever is failliet
Ik heb deze week vakantiequote:Op dinsdag 19 december 2006 15:26 schreef komrad het volgende:
[..]
en hebben ze je naar huis gestuurd vandaag??
wow dus niet eens eerst surseance?quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:28 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Ik heb deze week vakantie
Maar anders was ik inderdaad naar huis gestuurd. Failissement is vandaag aangevraagd en uitgesproken. Gelukkig al wel gewoon salaris over december gekregen
surseance was vorige week al aangevraagd. heb wel wat lijntjes lopen maar bij de meeste concurrenten wil ik echt niet werken.. Ik heb goede hoop dat ik iets via een goede vriend vindquote:Op dinsdag 19 december 2006 15:37 schreef komrad het volgende:
[..]
wow dus niet eens eerst surseance?
Heb je nog wat lijntjes bij concurrende reisorganisaties ??
wat zoek je voor iets?quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:39 schreef snellejelle het volgende:
[..]
surseance was vorige week al aangevraagd. heb wel wat lijntjes lopen maar bij de meeste concurrenten wil ik echt niet werken.. Ik heb goede hoop dat ik iets via een goede vriend vind
He gedverdemme, da's niet leuk.quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:13 schreef snellejelle het volgende:
Help, ik heb geen baan meer
Mijn werkgever is failliet
'k wil in toerisme blijven werken. Het liefst als productmanager, medewerker product of inkoper. Maar ook voor andere leuke functies in toerisme sta ik openquote:
ja, daar zal het mis mee zijn gegaanquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:20 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
He gedverdemme, da's niet leuk.
had je dus toch die info niet op fok moeten zetten
en hoe is de markt atm? Ik heb het idee dat het niet echt lekker gaat omdat de prijzen nogal onder druk staanquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:21 schreef snellejelle het volgende:
[..]
'k wil in toerisme blijven werken. Het liefst als productmanager, medewerker product of inkoper. Maar ook voor andere leuke functies in toerisme sta ik open
personal coach van Maren is natuurlijk ook nog een optiequote:Op dinsdag 19 december 2006 16:21 schreef snellejelle het volgende:
[..]
'k wil in toerisme blijven werken. Het liefst als productmanager, medewerker product of inkoper. Maar ook voor andere leuke functies in toerisme sta ik open
Prijzen staan inderdaad erg onder druk. Veel klanten kijken alleen naar de prijs en niet meer naar kwaliteit... Reisbureau's als D-reizen helpen daar leuk aan mee.. Er zijn wel banen maar 't is even zoeken. Eén voordeel wel, ik spreek redelijk Frans...quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:25 schreef komrad het volgende:
[..]
en hoe is de markt atm? Ik heb het idee dat het niet echt lekker gaat omdat de prijzen nogal onder druk staan
zou die baan nog vrij zijn?quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:26 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
personal coach van Maren is natuurlijk ook nog een optie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |