quote:
Fijn dat je de mijne niet kentquote:Op woensdag 20 december 2006 10:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ga je vriendin wel even mailen
Ja, zaten eerst allemaal op FOK!quote:Op woensdag 20 december 2006 10:11 schreef Billekoek het volgende:
[..]
Ken je nog meer familie? Zn zus bijv.![]()
Dat is je lotquote:Op woensdag 20 december 2006 10:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, zaten eerst allemaal op FOK!
En toen sloot ik hun reeks en had ik ruzie met ze
Foboquote:Op woensdag 20 december 2006 10:10 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Fijn dat je de mijne niet kent
Net of ik Fok! serieus neemquote:Op woensdag 20 december 2006 10:12 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Dit is ONZ dude, neem alles niet zo serieus
Ik was erbijquote:Op woensdag 20 december 2006 10:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, zaten eerst allemaal op FOK!
En toen sloot ik hun reeks en had ik ruzie met ze
Da's waar, jij loopt ook alweer zo lang mee op FOK!quote:Op woensdag 20 december 2006 10:17 schreef Billekoek het volgende:
[..]
Ik was erbijMaar accepteerde je keuze. Ruzie hou ik nie van, af en toe bashe moe kunne
Ja, af en toe kom ik terug om de sfeer weer even te snuiven en de oldbies te begroeten. Goeie tijd was dat, ouwe stijl enzoquote:Op woensdag 20 december 2006 10:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Da's waar, jij loopt ook alweer zo lang mee op FOK!
Bashen is geinig op z'n tijd, geruzie in de tent is niks.
email is:quote:Op woensdag 20 december 2006 10:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ga je vriendin wel even mailen
Apehaarquote:Op woensdag 20 december 2006 10:20 schreef Billekoek het volgende:
[..]
Ja, af en toe kom ik terug om de sfeer weer even te snuiven en de oldbies te begroeten. Goeie tijd was dat, ouwe stijl enzo![]()
En oja, Apehaar en ik, wij zijn de goeiste![]()
![]()
Jep! Goed, mail ze allemaal!quote:Op woensdag 20 december 2006 10:11 schreef Billekoek het volgende:
[..]
Ken je nog meer familie? Zn zus bijv.![]()
quote:Op woensdag 20 december 2006 10:25 schreef -SL- het volgende:
[..]
Jep! Goed, mail ze allemaal!
everybody_die_sl_kent@essel.nl
Ik ga em is opzoeke!quote:Op woensdag 20 december 2006 10:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Apehaar
Die zie ik nu over heel FOK! wel rondzwerven
Apehaar, ik mis hem.quote:Op woensdag 20 december 2006 10:20 schreef Billekoek het volgende:
[..]
Ja, af en toe kom ik terug om de sfeer weer even te snuiven en de oldbies te begroeten. Goeie tijd was dat, ouwe stijl enzo![]()
En oja, Apehaar en ik, wij zijn de goeiste![]()
![]()
blond zeker?quote:
Net als jijquote:
Je bent nog blind ookquote:
Hoe noem je je jouw haarkleur dan?quote:
Nou geen blond..quote:Op woensdag 20 december 2006 10:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoe noem je je jouw haarkleur dan?
Rossig?
Rooie, rooie, rooie, rooiequote:Op woensdag 20 december 2006 10:35 schreef -SL- het volgende:
[..]
Nou geen blond..
Vroeger werd ik vaak uitgemaakt voor ROOIE (), maar rood is ook niet de kleur die mijn haar heeft
quote:
* yvonne bant Trigaltiquote:
Jij mag het zeggen, dan bats ik je dochter welquote:
Mooi, dan hoeven we alleen jou nog op te lossen!quote:Op woensdag 20 december 2006 10:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
* yvonne bant Trigalti
Ook weer opgelost
quote:Op woensdag 20 december 2006 10:48 schreef -SL- het volgende:
[..]
Jij mag het zeggen, dan bats ik je dochter wel
Ja haalt de woorden uit mijn mondquote:Op woensdag 20 december 2006 10:54 schreef Zeurberus het volgende:
![]()
Wat een schaamteloos topic. We weten allemaal de Yvonne als de zon is..
- immer groeiend
- bij vlagen zeer heet
- invloed op de hele wereld
en last but not least
- enorm kanker verwekkend
jepquote:Op woensdag 20 december 2006 11:19 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Is dit nog steeds het goedemorgen topic van gisteren?
Jij was een dag te vroeg heur!quote:
Dat zou ik pas een pijnlijke bash vinden.quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:58 schreef Dirktator het volgende:
Yvonne is zooo lelijk, dat wanneer iemand zou zeggen dat ze de moeder van Maikuuul was, iedereen het zou geloven!
Goedenmorgen D:quote:Op woensdag 20 december 2006 11:19 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Is dit nog steeds het goedemorgen topic van gisteren?
Billekoek!quote:
Idd, maar we verschuiven het gewoon naar elke dag, ofzo?quote:Op woensdag 20 december 2006 15:03 schreef martinlutherking het volgende:
Godverdomme. Te laat.
Ja! behalve 19 decemberquote:Op woensdag 20 december 2006 15:07 schreef Bevestigingsmail het volgende:
[..]
Idd, maar we verschuiven het gewoon naar elke dag, ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |