Wie is de artiest? verstond het niet goed.quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:45 schreef evert het volgende:
JA!!!! van de fanclub leden, Angelina, 900 euro!
En Gerard's Michael McDonald imitatie.quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:47 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
het is coolphilip
en albert
Volgens mij wel. Van dat soort gemakken zijn ze niet verstoken de komende dagenquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:46 schreef Zhenar het volgende:
Kunnen ze in het huis ook email lezen?![]()
Marillionquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:48 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Wie is de artiest? verstond het niet goed.
Als die Giel dan eens uit de kaarten klimt en zijn mail checkt, dan kan 'ie mijn vraag beantwoordenquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Van dat soort gemakken zijn ze niet verstoken de komende dagen.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Als die Giel dan eens uit de kaarten klimt en zijn mail checkt, dan kan 'ie mijn vraag beantwoorden![]()
Eigenlijk zou Eternal Flame ergens aan het eind van de actie weer gedraaid moeten worden, kijken of ze het er weer zo mooi van af brengen live. Kippevel.quote:
Ik heb KPN digitaal, zou er daar ook een kanaal voor zijn?quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
. Die zal dadelijk vast weer es richting z'n mailbox wandelen
.
Jammer trouwens dat dit overdag alleen via Casema en online is te bekijken. Heb zelf digitale tv van @Home. Had 't daar ook graag gezien.
Als je de gewone kabel van @Home (Essent) hebt, is het gewoon op Preview TV hoor.quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Die zal dadelijk vast weer es richting z'n mailbox wandelen
.
Jammer trouwens dat dit overdag alleen via Casema en online is te bekijken. Heb zelf digitale tv van @Home. Had 't daar ook graag gezien.
Ik heb Casema, maar kan het niet opzoeken omdat ik mijn afstands kwijt ben en met de nieuwe die knoppen niet hebquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
.
Welk?quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:58 schreef fratsman het volgende:
Zo, ook 15 euro gestort voor een plaatje.Heb ik m'n goeie daad voor dit jaar ook weer gedaan.
Dat nummertje ging er wel heeeeeel snel doorheenquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:58 schreef JeroenV het volgende:
Echt gaaf om te zien hoe Gerard meeleeft met de muziek.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als je de gewone kabel van @Home (Essent) hebt, is het gewoon op Preview TV hoor.
Zap jij eens, want behalve op dit moment 101 is er nog een aparte zender die het bij @home geeft, moet je wel extra digitaal hebben.quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
.
Heb ik inmiddels gedaanquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:14 schreef maril het volgende:
[..]
Zap jij eens, want behalve op dit moment 101 is er nog een aparte zender die het bij @home geeft, moet je wel extra digitaal hebben.
Idd.Wtf moet je met dat ding...quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:34 schreef Ambrosius het volgende:
Het tennisracket van Victor Brand, joepie.
Zo hoor je nog eens wat andere platenquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:39 schreef -Hans- het volgende:
Super weirde plaat met een nog vagere clip (Aphex Twin).
Lekkere muziek hoor.
Niks mis mee idd. Ze kan op andere momenten ook onder 3 centimeter makeup zijn verdwenen, maar dat valt nu reuze meequote:
Idd, zo is beterquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Niks mis mee idd. Ze kan op andere momenten ook onder 3 centimeter makeup zijn verdwenen, maar dat valt nu reuze mee.
Dat dusquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die Ekdom ook met dat hoofd wat 'ie steeds trekt.
Wat zou jij doen als Ellemieke in omogelijke standjes voor je staat te twisteren?quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die Ekdom ook met dat hoofd wat 'ie steeds trekt.
Tuurlijk wel. Misschien niet nu, maar elke aangevraagde plaat die in het systeem voorkomt wordt gedraaid. Zolang er maar betaald wordtquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:36 schreef JeroenV het volgende:
Hij zei ook gulden in plaats van euro
Ik heb net ff 15 euro overgemaakt. Prodigy - Out of space. Kleine kans dat je hem hoort denk ik, maar je weet nooit.
Precies hetzelfde idd, maar het is wel grappig om te zienquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als Ellemieke in omogelijke standjes voor je staat te twisteren?
Ik zou het liefste mee gaan doenquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als Ellemieke in omogelijke standjes voor je staat te twisteren?
Ja, maar 24-6 luisteren gaat nietquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:59 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Misschien niet nu, maar elke aangevraagde plaat die in het systeem voorkomt wordt gedraaid. Zolang er maar betaald wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |