Gaafquote:Op woensdag 20 december 2006 14:52 schreef purplerose het volgende:
Goed dat we het weten, dan kan je onder de aandachtshoertjes gezet worden![]()
Ja of hij moet afkoelen want het gaat er natuurlijk heet aan toe in de FAP-mobielquote:
Niet fappen ?quote:Op woensdag 20 december 2006 15:10 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ga niet fappen hoor in je luxe bolide, slechts bier drinken mag dat wel
?
quote:Op woensdag 20 december 2006 15:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Niet fappen ?![]()
Hoe moeten we ons nu voorbereiden op de meet...
BIER![]()
![]()
De FAP-mobielquote:Op woensdag 20 december 2006 14:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja of hij moet afkoelen want het gaat er natuurlijk heet aan toe in de FAP-mobiel![]()
quote:Op woensdag 20 december 2006 15:10 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ga niet fappen hoor in je luxe bolide, slechts bier drinken mag dat wel
?
Rip aan de nabestaandequote:Op woensdag 20 december 2006 16:25 schreef opgebaarde het volgende:
Hey verfoksake, ik krijg net van mijn secretaresse te horen dat ik 9 februari aanstaande een crematie heb, sorry lieve luitjes en fans, ik kan er dus helaas niet bij zijn.
-xxx-
opgebaarde
jammer, het is super gezellig met mijquote:Op woensdag 20 december 2006 16:29 schreef -SL- het volgende:
Hoi!
LEUK!!! Ik kom ook..
Is het gezellig met jullie allen?
Ik kom overigens niet![]()
Voor wie moet je nu weer door het vuur?quote:Op woensdag 20 december 2006 16:25 schreef opgebaarde het volgende:
Hey verfoksake, ik krijg net van mijn secretaresse te horen dat ik 9 februari aanstaande een crematie heb, sorry lieve luitjes en fans, ik kan er dus helaas niet bij zijn.
-xxx-
opgebaarde
En de cheyle tjiks komen ook??quote:Op woensdag 20 december 2006 16:30 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
jammer, het is super gezellig met mij![]()
quote:
Ook niet.Dat is slecht voor de lak.quote:Op woensdag 20 december 2006 12:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En als ik hem nou uit het raam hang dan ?![]()
Die kans is alleen aanwezig als er vrouwen mee gaan.quote:Op woensdag 20 december 2006 15:41 schreef purplerose het volgende:
[..]
De FAP-mobiel![]()
omg. Denk dat RealZeus liever ziet dat het de FUCK-mobiel wordt
Dan zet ik je wel op een parkeerplaats af.De gemiddelde parkeerplaats is 's nachts een FAP-plek dus kun jij je lol op.quote:
OP is bijgewerktquote:Op woensdag 20 december 2006 18:44 schreef seekfaM het volgende:
schrijf mij nog eens in...
ik had het al wel gemeld, maar ik sta niet op het boord....
Er mag niet gefapt worden dusquote:
Dat is een veel beter idee jaquote:Op woensdag 20 december 2006 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Er mag niet gefapt worden dus![]()
Najah dan moeten we maar kerstliedjes gaan zingen![]()
fapfapfapquote:
Jaquote:Op woensdag 20 december 2006 19:37 schreef pussydeluxe het volgende:
Is het topic hier beter op z'n plaats?
Nogsteeds nietquote:
quote:Op woensdag 20 december 2006 20:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
Lekker in ONZ laten staan, na loop der tijd een stikkertje erop.
Ja, ik heb nu ff pauzequote:Op woensdag 20 december 2006 20:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zeg kips was jij geen film aan het kijken?
Bij jouquote:Op woensdag 20 december 2006 20:17 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja, ik heb nu ff pauze.
Heb jij al een slaapplaats gevonden?
quote:Op woensdag 20 december 2006 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Er mag niet gefapt worden dus![]()
Najah dan moeten we maar kerstliedjes gaan zingen![]()
Hoezo?quote:Op woensdag 20 december 2006 23:42 schreef paultjuhhh het volgende:
Zet mij maar bij misschien weet nu nog niet of ik dan wel kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |