abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 december 2006 @ 03:15:32 #51
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_44648666
Je eigen land kun je helaas schudden, denk ik.

Maar ja, waarom zou je het willen.

Je kan drugs en downloaden legaal maken, tja, 't moet toch ergens vandaan komen waar het illegaal is.

Je kan je eigen geld maken, dat is wel r0x, maar dat kan sowieso wel, gewoon zelf je centrale bank spelen en de toepla's van je inwoners omruilen tegen euro's. Doet de Esso met spaarpunten bijvoorbeeld.

Op zo'n eiland zal politie zelden langskomen dus je eigen verkeersregels zijn ook niet iets waar je perse onafhankelijkheid nodig hebt.

Volgens mij is 't vooral een hoop gezeik, je mag blij zijn dat er 150 rukkers zijn die het hier voor je willen runnen.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  vrijdag 22 december 2006 @ 03:25:51 #52
59332 Little_Meanie
Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
pi_44648723
het is mogelijk, maar zonder een paar miljard op je rekeningetje wordt het niks
  vrijdag 22 december 2006 @ 09:55:48 #53
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_44651250
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 02:43 schreef StefanP het volgende:
Simpel. Als je geld genoeg hebt, is alles te koop. Vertrek naar Afrika en je bent binnen notime de eigenaar, president, generaal, dictator en keizer van de bananenrepubliek van je keuze.
Soms zou ik wel willen dat ik in jouw denkwereld leefde.
pi_44652950
tbh heb ik er al een..... 100 meter verwijderd van Cyprus... ik moet elke keer als ik naar cyprus of dat eilandje wil. moet ik mn boot pakken dus zo leuk is het niet, al klinkt het wel stoer....dat eiland van mij is 5000 vierkante meter en er staat maar 1 huis op en er is geen strand ofzo.... alleen maar rotsen met een huis en een trappetje naar beneden om je boot te kunnen pakken
pi_44652961
en hij is niet door mij betaald maar door een rijke gast daar
pi_44653006
die rijke gast heeft er overigens nog 50 ofzo rond cyprus.... je krijgt er een als je voor hem werkt en als je onstlagen wordt ben je je eiland ook kwijt
pi_44671016
Sealand is een mooi voorbeeld. Het wordt door geen enkele staat erkend, maar het is ook nog nooit bezet door Britse troepen. Het probleem met zo'n booreiland is dat er nooit een redelijke populatie op kan wonen (alhoewel er ten tijde van oorlog zaten zo'n 150 man op Sealand zaten) en dat het niet zelfvoorzienend is. Ik denk dat je beste gok is om een nieuw eiland, dat gecreëerd is door een vulkaanuitbarsting, te bezetten met zo'n 200 tot op de tanden toe bewapende militairen. Dan zorgen dat je autarkisch bent en dan lukt het verder wel. Succes en laat het me weten als het gelukt is!
  zaterdag 23 december 2006 @ 00:32:07 #58
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_44672897
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 23:12 schreef Golradir het volgende:
Sealand is een mooi voorbeeld.
Sealand heeft al meer dan 5 jaar een eigen topic op Fok:

Fascinerend ministaatje: Sealand

Mijn eerste post op het forum is daar te vinden. .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')