Levende duivel ik heb het ook vaak te druk om te fokken en dat is een goed teken, fokken kun je ook buiten internet om doen
![]()
Livedevil
![]()
Livelived
![]()
Livelived. Een echte tongbreker je nick
![]()
Maar wel een goede nick
Hoe kom je erop. Even creatief zijn zeker
![]()
Lived en devil omdraaien
Kasperski anti virs heb ik nu erop staan, ik denk dat ik kasperski blijf behouden. Eerst 30 dagen uitproberen en in 2007 kopen.
Microsoft is goed bezig vind ik, vertrouwen heb ik in microsoft. Vind het gewoon okey wat ze aanbieden. Windows Vista ga ik dus ook kopen meteen. Met originele sleutel.
Heb al geproefd en het was bijna 3D op mijn scherm, alsof ik mijn scherm in kon stappen en alsof ik zaken uit het scherm kon halen.
Stel je eens voor. Chinese rijsttafels en wok-schotels en whisky en bier, je pakt het gewoon uit je monitor
Ben nog naar de slijterij geweest. Black&White whisky gekocht, hoeveel % komt straks, 6,95 euro voor een redelijk flesje, een hand fles om mee uit de fles te drinken.
Er was ook seaweed whiskey van 55 % daar. Gemaakt van zeewier
![]()
Die ga ik ook nog eens proberen.
Christen-unie wilt reclame verbieden van alcohol op tv
Als ik reclame kijk tussen een voetbal-wedstrijd of wat dan ook dan is het gezellig om reclame te zien van bier en wijn en nog meer. Het brengt sfeer in huis.
Christen-unie moet opzouten. Dat ze in de kerk van die gore wijn gaan drinken. Wijn zonder goede smaak daar.
Sommige partijen zijn beklopt.
Willen ze voor heel Nederland alcohol-reclame verbieden omdat pubers te vroeg drinken. Dan zorgen ze maar dat de ouders beter letten op die pubers of kinderen.
Ik ben met 16 begonnen met drinken. 18 was beter geweest.
Bier-sites als heineken brand en amstel vragen dus ook een check van je leeftijd en je moet daar 18 zijn.
18 is juist om mee te beginnen met drinken en roken.
Ben je 16 dan ben je te jong om te roken en te drinken.
18 is de leeftijd
![]()
Ik wil ook eeuwig 18 zijn.
Oneindig 18 gaat dat?
Oneindig 18 of eeuwig 18.
Maar zeker geen sweet 17 voor mij.
Rijbewijs haal je op je 18e en veel meer.
Amerika is weer strenger, maar Amerika is een 3e rijk zoals Nazi-Duitsland. Amerika moet aangepakt worden, en dat doen veel meer instellingen en personen.
Amerika aanpakken. Texas ranger Bush tegen houden.
Clinton was okey
![]()
Clinton was pas geleden bij Bea op bezoek en was aan het zwaaien in Nederland alsof hij president van Nederland was
![]()
Over posten in the truth. Ik post alleen in ouwehoer.
Ik open pas een topic als ik zeker ben van de zaak.
Binnen the truth is zeker teveel vaagheid en wazigheid en nepheid.
Ik zal pas schrijven in het 9-11 topic als ik weet wie het gedaan heeft. Ik ga niet speculeren. Ik wil wel beleggen en zeker zijn van mijn beleggen. En zeker zijn van de zaak dus.
120 procent zekerheid. Of is 100 procent genoeg?
[ Bericht 4% gewijzigd door Sight_key op 19-12-2006 17:36:52 ]
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.