sjah, dan heb je weinig meer op- of aan te merken als moeder, lijkt mequote:Op dinsdag 19 december 2006 13:30 schreef senesta het volgende:
Jaaah ze weet het helemaal zeker, ze weet dat het pijn doet en dat er twee in moeten maar ze blijft bij haar besluit.

Ha ha ha, nou ja je kan het altijd nog gewoon verbieden maar goed zo'n ramp vind het ook weer niet, al zal ik dit maar niet in OUD postenquote:Op dinsdag 19 december 2006 13:36 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
sjah, dan heb je weinig meer op- of aan te merken als moeder, lijkt me![]()

vouwzequote:Op dinsdag 19 december 2006 13:33 schreef Mirage het volgende:
het is een heerlijk meisje senesta![]()
* Mirage gaat maar eens was opvouwen

piep? Elco ofzo aan het overlijden, zou er wel naar laten kijken, als zo'n ding gaat lekken kan er meer beschadigd raken.quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:05 schreef nokwanda het volgende:
er zit in mijn computer hier een klotige rotpiep.
Eerder kreeg ik het weg door er gewoon een doodsklap op te geven maar dat helpt nu niet meer.
En ik krijg me hier toch een koppijn van

huh? elco? wiesda?quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:17 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
piep? Elco ofzo aan het overlijden, zou er wel naar laten kijken, als zo'n ding gaat lekken kan er meer beschadigd raken.

Niets helpt.quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:16 schreef Bastard het volgende:
Terug piepen.

Ze hebben een 'harde' schijf inderdaad.quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Niets helpt.
Ding piept, ik roep, schreeuw, timmer er op los.
helpt niet. Computers zijn mannelijk
![]()

Zie je wel... en mannetje dat het af laat weten. ik HAD het kunnen weten.quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Das het mannetje die alle files opbergt en ophaalt voor je.

elco is een condensator. voor een hogere stroomafgifte.quote:

quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zie je wel... en mannetje dat het af laat weten. ik HAD het kunnen weten.![]()

Oh das wel een lieverdquote:

PIEEEEEPquote:

he wuppiequote:

Ow dank je.quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:29 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
elco is een condensator. voor een hogere stroomafgifte.
Een elektrolytische condensator (of elco) is een condensator waarin een hoge capaciteit verkregen wordt met behulp van een elektrolyt. Een elco bestaat uit een dubbele strook opgerold aluminiumfolie elektrisch gescheiden door een in elektrolyt gedrenkt papier.
Vanwege het elektrolyt hebben elco's zelfherstellende eigenschapen. Als er binnenin kortsluiting ontstaat (maar de elco niet verder stuk gaat) is het mogelijk dat het elektrolyt het aluminiumfolie laat oxideren, en zo de isolatie weer herstelt. Het elektrolyt kan ook verdampen door de jaren heen. In dat geval kan de elco een kortsluiting gaan vormen of kan de capaciteit ervan tot vrijwel nul zakken.
[bewerk] Toepassingen
Elco's worden toegepast wanneer een hoge capaciteit (meer dan ca 1 μF) benodigd is zoals voor wisselspanningsontkoppeling. Grote elco's (meer dan ca 100 μF) worden vooral gebruikt voor het afvlakken van voedingsspanning na gelijkrichting.
In elektronische apparatuur worden elco's vooral toegepast in schakelende voedingen en voor het stabiliseren en van de voedingsspanning rondom verbruikers, zoals de processor en het geheugen in computers. Veel moederborden bevatten 15 tot 30 elco's van 1500μF of meer. Ten gevolge van een productiefout hebben veel elco's op moederborden die tussen 1998 en 2001 zijn geproduceerd een ongewoon korte levensduur (zichtbaar aan lekken van een geel-bruine substantie en/of bol staan van de elco's).
Capaciteiten van elco's lopen (anno 2005) op tot meer dan 2700 F, al is de werkspanning in dat geval beperkt tot 2,8 V.
In scheidingsfilters van luidsprekerkasten worden vaak bipolaire elco's gebruikt. Deze zijn zo geconstrueerd dat er geen verplichte polariteit is. Ze kunnen, net als gewone condensatoren willekeurig worden aangesloten en zijn verkrijgbaar in waarden tussen 470 nF en 1 mF (1000 µF).

quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ow dank je.
Is dat de manier waarop jij vage klanten iop je helpdesk helpt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |