abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 december 2006 @ 12:10:35 #126
8372 Bastard
Persona non grata
pi_44564847
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 12:07 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

hee niks daarvan. Niet van die gekke dingen doen hoor,vrouwen zijn voor de mannen
Mja, sommige hoeven voor mij niet hoor
The truth was in here.
pi_44564858
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 12:00 schreef Bastard het volgende:

[..]

Allemaal op zoek naar die vrouw voor jou denk ik.
wat dacht je van gewoon werken
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_44564860
oooooooooeeeeeeeeeehhhhhh !!!

Hey baby, can I carry your flame?
I wanna take you somewhere untamed
Don't you know you're driving me insane
Still got this thing for you

Let me see you smile come on look me in the eye
Too many times I let the chances go by
Pull down the shade turn out the light
Help me make up for all those nights tonight

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_44564869
STILL GOT THIS THING FOR YOU
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_44564887
nevermind...
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
pi_44564890
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 12:09 schreef Sight_key het volgende:
Ik zit vaker buiten in de kou met muts op en jas aan te roken met koffie. Knetter sigaretten, mijn oom zegt dat je daarmee de vliegen dood maakt in je lichaam Die sigaretten heten krits ik schrijf zometeen het merk op. 12 sigaretten voor 3,50 euro en er zit maar 1 mg nicotine in en het smaakt lekkerder. Rood en zwart pakje en nog meer, streepjescode zitten de 9 en de 06 in. Zometeen even streepjescode laten zien. Pijp ga ik nog roken, de sigaren zaak heeft ook een water-pijp staan. Mooie spullen. Water pijp voor thuis, een grote pijp met slang waar je doorheen rookt en pijp voor op straat. Pijp tabak Of top 44 in de waterpijp of wat anders

Mijn oom heeft een gat in zijn oog of iets dergelijks, ik wil dat oog beter maken maar dat komt nog wel.

Een andere vorm van laseren, digitaal scannen eerder. Het oog scannen en dan met een programma werken. Met een laser-straal werken is te riskant.

Toen ik het had over longen, bloed, gewrichten, botten en hersens plus nog meer zaken dan bedoel ik echt dat het een groot fiasco is.

Het is een wan-product. Je mag dan best zeggen dat Christus een wan-product gemaakt heeft. Waarom zou je in de kerk dankbaar zijn voor een wan-product?

Als het digitaal is dan is het okey, of binair.

Een digitaal lichaam dus. Zoals in de film S!mone van Al Pacino.

Je gaat mensen onder de scan leggen en je maakt er wat digitaals van.

Je scanned het complete lichaam dus ook de moleculen en bacterien en het bloed.

Je formateert even, en je maakt er wat digitaals van. Of binair. Binair zeg ik vaker maar ik wil eerst eens via google op zoek gaan naar binair.

Gisteren had ik commentaar op google maar dat komt gewoon omdat ze teveel hostile zijn tegen windows. Ik als gebruiker wil niet steeds van het ene pad op het andere pad getrokken worden.

Toen ik fire-fox eraf had gegooid van mijn pc heb ik dus ook het formulier aangegeven waarom.

Omdat ze tegenwerken en niet samen werken.

Ik had me trouwens ingeschreven voor gratis lotto spelen, achteraf bleek het oplichterij te zijn. Komen ze met visa card aanzetten.

Eerst laten ze je voor spek en bonen meespelen en doen ze net alsof je 10 miljoen kunt winnen, daarna komt de valstrik en dan begint de ellende.

Zulke oplichterij wil ik dus ook niet op internet zien.

Ik heb al een report verzonden naar microsoft via live.nl.

Dat het spam is. Ik zal verder die site laten zien en dan maak ik een report en zeg ik dat het strafbaar is.

Vervolgens mogen ze de schuldigen oppakken en opsporen.

Ik noem zulke oplichters dus nooit eigenaren.

Het zijn oplichters.

Accountacy gedaan dus geloof maar dat ik tegen fraude ben. Achtervolgingswaanzin gehad omdat ik de hele opleiding meenam naar de psychose.

Ze smeren je wat aan.

Ik kreeg toen een pop-up. Die website van die lotto die sprong gewoon op mijn scherm. Zonder dat ik het op ging vragen.

Website zag er verzorgd en betrouwbaar uit.

Ondertussen zijn het criminelen.

En criminelen pak je op. Vooral op internet.

Wordt ik politie agent op internet.

Kiteless oppakken.
Nou DV, er zijnmeer bedriegers dan Kiteless hoor. daar kon je nog weleens een dagtaak aan hebben. Hadden we het al eerder over.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_44564905
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 00:43 schreef zhe-devilll het volgende:
Sex is voor intieme momenten tussen geliefden en niet om op internet rond te strooien
Maar eh sjeeh Mirage ben je er zo eentjuh?

ffe stangen is heeeeeeeerlijk af en toe (of wat vaker )
Sir Winston Churchill
pi_44564906
Speel je vaak op de 360 Bastard?

Ik ga ene aanschaffen nog. Eerst even geld verzamelen en verdienen.

Mobiel abonnement bij bel-company ook nog halen. Een nokia wil ik. De laatste en beste versie van Nokia.

Misschien krijg je bij zo'n abonnement wel een X-box 360 erbij

Ik ga naar buiten weer
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
pi_44564915
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 12:11 schreef Mirage het volgende:
je zingt hard
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_44564927
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 12:11 schreef nokwanda het volgende:

[..]

wat dacht je van gewoon werken
ik weet wel dat er velen van jullie werken

ik moet zo beginnen en tot half 5

morgen na het kerstverlof ga ik met Chris naar de boerderij van De Vluchtheuvel kijken

[ Bericht 3% gewijzigd door Pinnenmutske op 19-12-2006 16:59:29 ]
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_44564938
Ik speel momenteel meer op m'n Wii.

De 360 is ook gaaf, vooral Gears of War!

*heeft veel te veel game-apperatuur*
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
  dinsdag 19 december 2006 @ 12:14:54 #137
8372 Bastard
Persona non grata
pi_44564960
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 12:12 schreef Sight_key het volgende:
Speel je vaak op de 360 Bastard?
Check de blog in mn sig maar
Bijna dagelijks wel ja
The truth was in here.
pi_44565021
Bastard, toffe avatar

ik ga vertrekken naar m'n werk

en nee, ik zit (nog) niet in Stralsund, D
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_44565052
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 12:12 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Nou DV, er zijnmeer bedriegers dan Kiteless hoor. daar kon je nog weleens een dagtaak aan hebben. Hadden we het al eerder over.
Dat zijn fraudeurs inderdaad. Je kunt fraude erg ver doortrekken. Mensen met een valse identiteit en mensen die zich met opzet anders gedragen. Niet alleen online maar ook offline.

Je hebt mensen die doen bewust anders, zijn zulke mensen bang om zichzelf te zijn?

De mensen die een masker voorhouden?

Ook fraude in principe.

Ik prik die mensen er zo uit. Ik zie aan het gezicht van iemand of iemand een masker draagt.

Ik kom ze gelukkig niet vaak tegen. Stel je voor iedereen draagt een masker. Zie je nooit het echte gezicht van iemand.

Toen ik ergens in 2003 in de spiegel keek en mezelf 5 minuten aan het aanstaren was zag ik een duivel, ik zag een demoon. Ik bleef kijken in de spiegel en mijn gezicht werd gewoon een echte demoon zoals in from dusk till dawn. En the devil's advocate eerder, zo begon ik eruit te zien de hele tijd. Hoe langer ik keek des te meer kwam de demoon naar voren. Alsof de demoon gewoon tot leven kwam. Alsof ik eruit ging zien als demoon, niet alleen voor mezelf in de spiegel maar ook voor anderen

Maar dat is weg nu. Er zat iets in me toen.

Maar die maskers die mensen dragen op straat en op internet. Pure fraude in principe. Het is ook illegaal.

Verdonk is ook iemand met een masker. Ze heeft het dan wel over illegalen uitzetten, maar in politiek Den Haag is verdonk degeen die het meest illegaal is. Verdonk heeft een masker op. Misschien is verdonk wel de meest illegale van Nederland. Moeten de rollen omgedraaid worden, is het niet verdonk die gaat uitzetten maar wordt verdonk uitgezet. Zoals het hoort. Mogen ze meteen de hele VVD uitzetten Toch een klote partij. Denken alleen aan de rijken en willen verschillen tussen inkomens zien. Egoisten. Of ze verschillen tussen inkomens willen zien weet ik niet, in ieder geval doen ze niet genoeg moeite om inkomens gelijk te trekken. Hoge inkomens gelijk trekken is dus de bedoeling. Je gaat alle inkomens omhoog trekken en gelijk trekken. Een modaal inkomen van 10 miljoen euro per week of maand of dag en dan is dat het salaris van iedereen. Dat is eerlijke welvaart

Wat haar verleden is

Ik weet het niet.

Ik zou haar verleden kunnen achterhalen door in te breken in haar hoofd. Maar ik hou me aan spelregels die ik zelf doe opstellen.

Ik ga niet inbreken in het hoofd van mensen, hoewel ik het wel kan.

Wie weet dat ik Bin Laden even opspoor en anderen. Mocht Bin Laden strafbaar zijn, Bin Laden komt niet over als strafbaar. Ik zie bij Bin Laden iemand die echt is.

Bush heeft weer het gezicht van iemand die een masker op heeft.

Bush vind ik dus meer illegaal dan Bin Laden.

Dan vind ik dus Bush een grotere terrorist. Ik vertrouw Bush dus niet.

Dat hele gezicht vertrouw ik niet. Achter Bush schuilen veel geheimen die de buitenwereld niet mag weten.

Wie weet breek ik nog wel in het hoofd van Bush in. Download ik alle gesprekken en gedachtes van Bush en zet ik die online als mp3 of mp4 of wma file.

Kun je alle gedachtes van Bush beluisteren en alle gesprekken die hij gevoerd heeft in geheime kamers

Nu naar buiten.

Ik pak de criminelen nog wel aan. Ik ben ertoe in staat dus ik doe het ook. Opsporing verzocht zeggen ze, laat mij nu eens een goede speurder zijn

Tot zo

Over donkere mensen met masker, ik zie bij negers het minst een masker.

Hoewel die 2 negers die voor de bibliotheek stonden mij bedreigend aan te kijken eruit zagen als sluwe vos, die hadden wel een masker. Maar volgens mij waren dat crimineeltjes. Ik noem het crimineeltjes omdat ze schoenen stelen en omdat ze nog meer stelen en messen hebben en je in de rug steken en wegrennen. De laffe criminelen heb je. En je hebt de criminelen die niet laf zijn. Je hebt ook criminelen die het spel eerlijk kunnen spelen op hun eigen manier. En die zullen je nooit in de rug steken.

En zo heb je sowieso mensen die je in de rug steken. Waaronder kiteless. Dat doet ze niet alleen bij mij dat doet ze vaker. En of het een zij is?

Kiteless zal mij een worst wezen. Ik ga met eigen zaken door. Kiteless is onbelangrijk. Dat ze hier op fok! de boel aan het verzieken is?

Gewoon negeren, net zoals de rest van de fokkers die niet goed bij hun hoofd zijn en die met messen in de rug steken van andere fokkers.

[ Bericht 10% gewijzigd door Sight_key op 19-12-2006 12:26:23 ]
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
pi_44565072
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 12:14 schreef Bastard het volgende:

[..]

Check de blog in mn sig maar
Bijna dagelijks wel ja
Zal zometeen even aanklikken en kijken daar.

Even naar buiten en straks even bij grootmoeder schoon maken. Even geld verdienen en dan fles whisky en heineken.

Niet teveel drinken.

Lever is vandaag ook gecontroleerd, ontsteking zal het niet zijn.

Straks heb ik geen lever meer, dan ben ik digitaal of binair
pi_44565302
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 12:13 schreef nokwanda het volgende:

[..]

je zingt hard

Goooooooeeeeeiemorgen
Sir Winston Churchill
pi_44565728
DV, mensen met een masker zijn van alle leeftijden en afkomsten.

Mir... how comes?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_44565863
Inderdaad heb je maskers overal. Met carnaval is oud wijven bal, gaan de mensen met een masker van oude bejaarden lopen.

Ik was even buiten en vroeg aan het systeem wat de paus aan het doen is.

De Paus is zich aan het aftrekken op zijn schoonzus kreeg ik binnen. Vieze paus, schijnheilige paus.

Zou me niets verbazen als hij zich aftrekt op jezus.

Binnenkort ga ik de bezigheden van de paus downloaden, dat is dus mogelijk. Ook de bezigheden van het pentagon en van Bush, ik ga alles filmen omdat het in het systeem zit, ik hoef het niet te filmen omdat het al gefilmd is geworden, het is al vast gelegd. Ik laat binnenkort ergens in 2007 of 2008 alle geheimen van Amerika zien. Kun je alles gaan bekijken live. Hoe ze een complot samen smeden en dan kunnen de mensen die schuldig zijn opgepakt worden. Het ultieme bewijsmateriaal. Ook pedofielen en verkrachters en moordenaars en de rest van de bende. Allemaal komen ze online te staan. Je kunt gaan kijken hoe ze de moord gedaan hebben maar dat hoeft niet. De politie kan het gebruiken, niet iedereen hoeft het te zien. Je hebt dan een echte real-life moord. En dan film je meteen hoe ze worden opgepakt.

Laat ik via limewire zien wat de paus doet.

Voor de mensen die denken dat hij heilig is, zul je zien dat hij alles behalve heilig is. Hoe graag hij ook heilig verklaard wilt zijn.

Jezus is bezig met graveren kreeg ik binnen, dat hij maar een ons weg graveert, Jezus met zijn tafel.

De paus is zijn handen aan het schoon vegen krijg ik binnen.

Ik kan op afstand de paus spioneren. Ik kan alles vertellen dat de paus doet in Rome.
pi_44566264
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 12:11 schreef Mirage het volgende:

Nice picture

De flame. Het olympische vuur moet oneidig lang branden.

Ik ga een auto kopen met vlammen erop. Een zwarte opel heb ik gezien die ik wil hebben maar dan moet ik naar een speciale opel dealer toe.

In Heerlen ligt een opel dealer die geen dure opel's verkoopt.

Als ik auto's ga kopen dan zal het nooit een rode auto worden.

Zwart en grijs en groen en blauw en geel en oranje en nog meer.

Rood sla ik over.

Rood verf ik zwart.

Nu naar buiten.

Heb een kaars branden van Albert heyn, geweldige lucht verfrisser. Bolsius als merk. Een oranje kaars, het huis ruikt fris.

Die dingen die je in de muur steekt die ruiken te erg naar parfum, je krijgt er zo een allergie van.

Als ik van buiten naar binnen loop de huiskamer in dan haal ik even adem met mijn neus en dan is dat een prettige lucht.

Gelukkig rookt mijn vader geen sigaren meer binnen, hij is gekapt mer roken.

Ik rook buiten dus blijft het huis lekker fris.

Odol op zak altijd, na iedere sigaret even sprayen met menthol.

Sigaretten smaak in de mond

Goor

Even bellen naar grootmoeder en dan vragen of ze de biertjes gekocht heeft, anders ga ik zelf even bier halen en dan drink ik bier tijdens het poetsen daar.

Ben bijna klaar daar en dan heeft ze een mooi appartement voor de kerst. Kerstboom heeft ze nieuw, een nieuwe kunstboom die ene was 40 jaar oud Die viel uit elkaar van ellende.

Kerstbomen komt van heiden. Is niet katholiek dus ik zet gewoon een kerstboom op, alleen liever geen kerststal. Of ik zet de duivel naast Christus in de stal, koop ik ergens een poppetje en die zet ik naast de baby Jezus

De engel laat ik van de stal vallen

Het is helder hier, heerlijk helder geweldig helder. Geen last van virussen in mijn hoofd. Chemie in mijn hoofd is in orde dus.

Straks Bush afluisteren, even inbreken in het hoofd van Bush en gesprekken downloaden. Dan nog een manier vinden om die gesprekken op te nemen en dan kan ik publiceren

Ik publiceer alle geheimen van het pentagon nog, vanaf het begin dat het begonnen is daar.

Ook van Duitsland toen duitsland een 3e rijk was.

Maar Duitsland is okey nu, je kunt Duitsland niets meer kwalijk nemen. Duitsland is schoon te noemen.

Amerika is een besmetting en het katholieke ook. De paus is een besmetting en alle schijnheilige christenen zijn een besmetting. Rome is ook een besmetting zei mijn vader, mijn vader zei dat ik niet teveel moet bezig zijn met een Romeins tijdperk. Ik had het over een nieuw Romeins tijdperk en toen zei mijn pa dat je dan weer Italie en Rome en de paus hebt. Rome en Amerika zijn niet gewenst in het systeem dus ook niet gewenst op deze wereld

Ik ga weg.

Rond 1600 of 1500 ben ik terug.

En dan back to business

Bouwen komt vanzelf nog wel. Eerst Brunssum verbouwen, Brunssum een grote stad van maken, Brunssum met wolkenkrabbers, discotheken, clubs, bowling-centra en nog meer.

Een golf-baan hebben we al, maar die golfbaan kan groter. Maar zo kan alles groter hier.

Koempel-club nogmaals 4210 meter onder Brunssum, een club zo groot als Brunssum 4210 meter onder brunssum.

Is voor later, eerst bekijken hoe je kunt graven zonder te graven en bouwen zonder te bouwen.

Laterzzzzz
  Moderator dinsdag 19 december 2006 @ 13:14:40 #145
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_44566768
Dag Dromenvanger tot laterz

Oeps Sight_key
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  dinsdag 19 december 2006 @ 13:25:52 #146
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_44567148
Hola!
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  Moderator dinsdag 19 december 2006 @ 13:27:23 #147
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_44567201
Hallo Marietje!
  dinsdag 19 december 2006 @ 13:27:36 #148
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_44567208
heej marietje
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  dinsdag 19 december 2006 @ 13:28:45 #149
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_44567256
Metro en Senesta

Leuke foto's van je meissie trouwens Senesta Ik moest lachen om het oorbellenverhaal, ze is wel heel zeker van haar zaak.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  Moderator dinsdag 19 december 2006 @ 13:30:06 #150
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_44567299
Jaaah ze weet het helemaal zeker, ze weet dat het pijn doet en dat er twee in moeten maar ze blijft bij haar besluit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')