quote:
 ![]()
Nice picture 
![]()
De flame. Het olympische vuur moet oneidig lang branden.
Ik ga een auto kopen met vlammen erop. Een zwarte opel heb ik gezien die ik wil hebben maar dan moet ik naar een speciale opel dealer toe.
In Heerlen ligt een opel dealer die geen dure opel's verkoopt.
Als ik auto's ga kopen dan zal het nooit een rode auto worden.
Zwart en grijs en groen en blauw en geel en oranje en nog meer.
Rood sla ik over.
Rood verf ik zwart.
Nu naar buiten.
Heb een kaars branden van Albert heyn, geweldige lucht verfrisser. Bolsius als merk. Een oranje kaars, het huis ruikt fris.
Die dingen die je in de muur steekt die ruiken te erg naar parfum, je krijgt er zo een allergie van.
Als ik van buiten naar binnen loop de huiskamer in dan haal ik even adem met mijn neus en dan is dat een prettige lucht.
Gelukkig rookt mijn vader geen sigaren meer binnen, hij is gekapt mer roken.
Ik rook buiten dus blijft het huis lekker fris.
Odol op zak altijd, na iedere sigaret even sprayen met menthol.
Sigaretten smaak in de mond 
![]()
Goor 
![]()
Even bellen naar grootmoeder en dan vragen of ze de biertjes gekocht heeft, anders ga ik zelf even bier halen en dan drink ik bier tijdens het poetsen daar.
Ben bijna klaar daar en dan heeft ze een  mooi appartement voor de kerst. Kerstboom heeft ze nieuw, een nieuwe kunstboom die ene was 40 jaar oud 
![]()
  Die viel uit elkaar van ellende.
Kerstbomen komt van heiden. Is niet katholiek dus ik zet gewoon een kerstboom op, alleen liever geen kerststal. Of ik zet de duivel naast Christus in de stal, koop ik ergens een poppetje en die zet ik naast de baby Jezus  
 De engel laat ik van de stal vallen  
 Het is helder hier, heerlijk helder geweldig helder. Geen last van virussen in mijn hoofd. Chemie in mijn hoofd is in orde dus.
Straks Bush afluisteren, even inbreken in het hoofd van Bush en gesprekken downloaden. Dan nog een manier vinden om die gesprekken op te nemen en dan kan ik publiceren  
 Ik publiceer alle geheimen van het pentagon nog, vanaf het begin dat het begonnen is daar.
Ook van Duitsland toen duitsland een 3e rijk was.
Maar Duitsland is okey nu, je kunt Duitsland niets meer kwalijk nemen. Duitsland is schoon te noemen.
Amerika is een besmetting en het katholieke ook.  De paus is een besmetting en alle schijnheilige christenen zijn een besmetting. Rome is ook een besmetting zei mijn vader, mijn vader zei dat ik niet teveel moet bezig zijn met een Romeins tijdperk. Ik had het over een nieuw Romeins tijdperk en toen zei mijn pa dat je dan weer Italie en Rome en de paus hebt. Rome en Amerika zijn niet gewenst in het systeem dus ook niet gewenst op deze wereld 
![]()
![]()
Ik ga weg.
Rond 1600 of 1500 ben ik terug.
En dan back to business  
 Bouwen komt vanzelf nog wel. Eerst Brunssum verbouwen, Brunssum een grote stad van maken, Brunssum met wolkenkrabbers, discotheken, clubs, bowling-centra en nog meer.
Een golf-baan hebben we al, maar die golfbaan kan groter. Maar zo kan alles groter hier.
Koempel-club nogmaals 4210 meter onder Brunssum, een club zo groot als Brunssum 4210 meter onder brunssum.
Is voor later, eerst bekijken hoe je kunt graven zonder te graven en bouwen zonder te bouwen.
![]()
Laterzzzzz

Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.