Ik zit vaker buiten in de kou met muts op en jas aan te roken met koffie. Knetter sigaretten, mijn oom zegt dat je daarmee de vliegen dood maakt in je lichaam 
![]()
  Die sigaretten heten krits ik schrijf zometeen het merk op. 12 sigaretten voor 3,50 euro en er zit maar 1 mg nicotine in en het smaakt lekkerder.  Rood en zwart pakje en nog meer, streepjescode zitten de 9 en de 06 in. Zometeen even streepjescode laten zien. Pijp ga ik nog roken, de sigaren zaak heeft ook een water-pijp staan. Mooie spullen. Water pijp voor thuis, een grote pijp met slang waar je doorheen rookt en pijp voor op straat. Pijp tabak 
![]()
  Of top 44 in de waterpijp of wat anders 
![]()
Mijn oom heeft een gat in zijn oog of iets dergelijks, ik wil dat oog beter maken maar dat komt nog wel.
Een andere vorm van laseren, digitaal scannen eerder. Het oog scannen en dan met een programma werken. Met een laser-straal werken is te riskant.
Toen ik het had over longen, bloed, gewrichten, botten en hersens plus nog meer zaken dan bedoel ik echt dat het een groot fiasco is.
Het is een wan-product. Je mag dan best zeggen dat Christus een wan-product gemaakt heeft. Waarom zou je in de kerk dankbaar zijn voor een wan-product?
Als het digitaal is dan is het okey, of binair.
Een digitaal lichaam dus. Zoals in de film S!mone van Al Pacino.
Je gaat mensen onder de scan leggen en je maakt er wat digitaals van.
Je scanned het complete lichaam dus ook de moleculen en bacterien en het bloed.
Je formateert even, en je maakt er wat digitaals van. Of binair. Binair zeg ik vaker maar ik wil eerst eens via google op zoek gaan naar binair.
Gisteren had ik commentaar op google maar dat komt gewoon omdat ze teveel hostile zijn tegen windows.  Ik als gebruiker wil niet steeds van het ene pad op het andere pad getrokken worden.
Toen ik fire-fox eraf had gegooid van mijn pc heb ik dus ook het formulier aangegeven waarom.
Omdat ze tegenwerken en niet samen werken.
Ik had me trouwens ingeschreven voor gratis lotto spelen, achteraf bleek het oplichterij te zijn.  Komen ze met visa card aanzetten.
Eerst laten ze je voor spek en bonen meespelen en doen ze net alsof je 10 miljoen kunt winnen, daarna komt de valstrik en dan begint de ellende.
Zulke oplichterij wil ik dus ook niet op internet zien.
Ik heb al een report verzonden naar microsoft via live.nl.
Dat het spam is.  Ik zal verder die site laten zien en dan maak ik een report en zeg ik dat het strafbaar is.
Vervolgens mogen ze de schuldigen oppakken en opsporen.
Ik noem zulke oplichters dus nooit eigenaren.
Het zijn oplichters.
Accountacy gedaan dus geloof maar dat ik tegen fraude ben.  Achtervolgingswaanzin gehad omdat ik de hele opleiding meenam naar de psychose.
Ze smeren je wat aan.
Ik kreeg toen een pop-up. Die website van die lotto die sprong gewoon op mijn scherm. Zonder dat ik het op ging vragen.
Website zag er verzorgd en betrouwbaar uit.
Ondertussen zijn het criminelen.
En criminelen pak je op.  Vooral op internet.
Wordt ik politie agent op internet.
Kiteless oppakken.

Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.