abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 19 december 2006 @ 16:51:03 #51
121234 Fjolle
Bij twijfel, niet doen!
pi_44572909
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 16:30 schreef BrandX het volgende:

[..]

Overdag is het gewoon betaald parkeren, en ik neem niet aan dat Raptorix tussen 04:00 en 09:00 eventjes heen en weer weet te rennen van den helder en terug, toch?

Maar als hij met de trein wil komen, wil ik hem met alle plezier op komen halen met de auto en naar scheveningen rijden.
Ik zou willen dat ik jullie kon helpen, maar het is echt te ver vanuit limburg met 2 jonge kids.
In ieder geval tof dat er mensen zijn die wel gaan helpen.
Schaapjes aller landen verenigt u.
Veni, vidi, pavi (We came, we saw and we ate grass)
  dinsdag 19 december 2006 @ 18:24:40 #52
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_44575766
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 16:30 schreef BrandX het volgende:

[..]

Overdag is het gewoon betaald parkeren, en ik neem niet aan dat Raptorix tussen 04:00 en 09:00 eventjes heen en weer weet te rennen van den helder en terug, toch?

Maar als hij met de trein wil komen, wil ik hem met alle plezier op komen halen met de auto en naar scheveningen rijden.
over dat betaald parkeren laat maar, ik had het helemaal verkeerd gelezen. Sorry
Top aanbod trouwens
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_44585897
nog 50 uur en dan knallen
Heb er echt zin in
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Boks-Chick dinsdag 19 december 2006 @ 23:33:37 #54
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_44586058
Moet ik je nog ergens oppikken?
lolwut
pi_44586328
Nee thx, kom er wel
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Boks-Chick dinsdag 19 december 2006 @ 23:47:34 #56
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_44586396
ok, maar zorg wel even als je wil dat je nog aangeeft waar je precies start, zodat elisaB en ik niet ergens voor jan met de korte achternaam klaarstaan met onze fototoestellen!
(om maar te zwijgen over die onnodige km's die ElisaB anders rijdt }
lolwut
  dinsdag 19 december 2006 @ 23:54:55 #57
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_44586571
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 23:47 schreef BrandX het volgende:
ok, maar zorg wel even als je wil dat je nog aangeeft waar je precies start, zodat elisaB en ik niet ergens voor jan met de korte achternaam klaarstaan met onze fototoestellen!
(om maar te zwijgen over die onnodige km's die ElisaB anders rijdt }
En de nachtrust die ElisaB dan voor de kat-z'n-viool gaat missen
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  Boks-Chick woensdag 20 december 2006 @ 00:59:40 #58
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_44587864
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 23:54 schreef ElisaB het volgende:

[..]

En de nachtrust die ElisaB dan voor de kat-z'n-viool gaat missen
lol, dat ook ja!
lolwut
pi_44589520
Leuk idee op het gastenboek van fok.

We kunnen gaan wedden hoever hij gaat komen.
De winnaar krijgt de helft van de inleg de rest is voor de Stichting
  woensdag 20 december 2006 @ 08:50:55 #60
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_44589745
Balen, krijg wel zin om een totaal onbekende eens aan te moedigen voor een stukje hardlopen....helaas moet ik echt de volledige dag belangrijke dingen doen...

zaterdag plannen was zeker onmogelijk geweest
  woensdag 20 december 2006 @ 12:29:05 #61
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_44594824
Owkee Raptorix; even een postje to set things straight...

Hoewel ik je voornemen moedig vind, komt het mij ook een enigszins (understatement) onverantwoord voor. Het is allemaal up to you (je bent tenslotte een grote jongen), maar ik wil - for FOK!'s sake - het volgende toch graag nog een keer duidelijk gezegd / gevraagd hebben:

* Er hebben verschillende mensen aangeboden je onderweg te ondersteunen. Door mee te fietsen (lopen, rijden) om je in de gaten te houden (of het wel goed met je gaat), je gezelschap te houden (wel zo leuk) of er te zijn als je medische verzorging nodig hebt. Voor zover ik in de topics heb kunnen nagaan, heb je dat niet aangenomen (niet op geantwoord, of gezegd dat het niet hoefde). Mogen we ervan uitgaan dat je er zelf voor hebt gezorgd dat je onderweg kunt terugvallen op mensen mocht dat nodig zijn?

* Er hebben verschillende mensen gevraagd of je kon komen met je plan. Zodat ze langs de route konden staan om je eventueel aan te moedigen. Nog steeds is het (mij in elk geval) vrij onduidelijk hoe het allemaal gaat lopen. Heb je voor jezelf het hele plan duidelijk?

* BrandX heeft aangeboden je van het station te halen om je naar het strand van Scheveningen te brengen. Dit heb je afgeslagen. Weet je hoe je dat gaat aanpakken en komt het goed?

* BrandX en ik hebben gezegd dat we je vrijdagmorgen om 4:00 willem komen uitzwaaien. Mij is nog steeds niet duidelijk hoe laat en waar dat precies gaat gebeuren, hoe jij er komt, hoe laat jij er bent, waar we je aan kunnen herkennen (dat laatste is mijn minste zorg; er zullen vast niet veel mensen om 4:00 op het strand lopen). Weet je al wat je met je kleren en spullen gaat doen?

* Je zou nog een beetje gaan trainen, maar verder dat 'een paar meters maken' op een middag in het park ben je niet gekomen. Ben je je ervan bewust dat het wel eens helemaal niet zo prettig voor je zou gaan kunnen worden onderweg (onderkoeling, oververmoeidheid, andere akelige dingen) en heb je een plan klaar voor het geval het niet goed mocht gaan?

Disclaimer: ik voel me - als mede-organisator van de hele actie - verantwoordelijk voor het goed aflopen van alles. Maar bij de hele 100 km loop heb ik het gevoel dat we het maar een beetje moeten aanzien. Dat is op zich prima - begrijp me goed - maar ik kan en ik wil niet zomaar zitten en toekijken. En ik kan en wil niet achteraf het gevoel moeten hebben dat ik me wel voor mijn kop kan slaan, omdat ik dit postje hier vandaag had moeten posten.

En ik zeg het maar gewoon... het ligt vast aan mij... maar het is allemaal zo vaag, dat ik ergens, diep in mijn binnenste, het gevoel heb dat BrandX en ik vrijdagmorgen alleen op het strand staan... Erg hè...

Zie het als een ultieme poging contact met jou te krijgen en de dingen helder op een rij te hebben vóór vrijdagmorgen 2:30 uur. En ik hoop van ganser harte dat jij vrijdagavond in goede gezondheid, moe maar tevreden, samen met alle sponsors terug kunt kijken op een geslaagde dag
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_44594964
Oh nee hoor, hoi ik ga even lunchen en dan zal ik alles even direct kortsluiten, zou je me anders even op msn kunnen toevoegen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_44594969
sjorsp@gmail.com
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  woensdag 20 december 2006 @ 12:44:41 #64
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_44595247
quote:
Op woensdag 20 december 2006 12:33 schreef raptorix het volgende:
Oh nee hoor, hoi ik ga even lunchen en dan zal ik alles even direct kortsluiten, zou je me anders even op msn kunnen toevoegen.
Waar ik vanaf zodadelijk ben, heb ik geen MSN. En verder ben je aan mij geen verantwoording verschuldigd hoor (zo bedoelde ik het niet) Maar ik wel aan FOK! waar het de actie betreft. Dus dat is de voornaamste reden van mijn post hierboven. Nu jij die gelezen hebt, ben ik tevreden en gerustgesteld.

Als je hier nog even laat weten hoe laat je waar precies vetrekt, dan zorgen we dat we er zijn.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  woensdag 20 december 2006 @ 12:47:15 #65
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_44595314
quote:
Op woensdag 20 december 2006 12:33 schreef raptorix het volgende:
Oh nee hoor, hoi ik ga even lunchen en dan zal ik alles even direct kortsluiten, zou je me anders even op msn kunnen toevoegen.
oke top
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_44595858
quote:
Op woensdag 20 december 2006 12:29 schreef ElisaB het volgende:
Owkee Raptorix; even een postje to set things straight...

Hoewel ik je voornemen moedig vind, komt het mij ook een enigszins (understatement) onverantwoord voor. Het is allemaal up to you (je bent tenslotte een grote jongen), maar ik wil - for FOK!'s sake - het volgende toch graag nog een keer duidelijk gezegd / gevraagd hebben:

* Er hebben verschillende mensen aangeboden je onderweg te ondersteunen. Door mee te fietsen (lopen, rijden) om je in de gaten te houden (of het wel goed met je gaat), je gezelschap te houden (wel zo leuk) of er te zijn als je medische verzorging nodig hebt. Voor zover ik in de topics heb kunnen nagaan, heb je dat niet aangenomen (niet op geantwoord, of gezegd dat het niet hoefde). Mogen we ervan uitgaan dat je er zelf voor hebt gezorgd dat je onderweg kunt terugvallen op mensen mocht dat nodig zijn?
Ik dacht dat het eerst handig zou zijn als er iemand mee zou gaan, maar ik weet uit eigen ervaring dat het ook averechts kan werken, je gaat je namelijk op een gegeven irriteren, en het beinvloed je tempo. Uit veiligheidsaccept zou het handig zijn, maar op zich neem ik me mobiele telefoon mee zodat ik indien nodig snel hulp kan krijgen.
quote:
* Er hebben verschillende mensen gevraagd of je kon komen met je plan. Zodat ze langs de route konden staan om je eventueel aan te moedigen. Nog steeds is het (mij in elk geval) vrij onduidelijk hoe het allemaal gaat lopen. Heb je voor jezelf het hele plan duidelijk?
Uhm ik dacht dat ik dat al had aangegeven, namelijk bij de buitenhaven van scheveningen, om exact te zijn ter hoogte van de vissershavenweg.

http://maps.google.com/maps?f=q&hl=en&q=Scheveningen+(Zuid-Holland),+Netherlands&sll=52.768642,4.662445&sspn=0.071768,0.159645&ie=UTF8&z=17&ll=52.102169,4.267137&spn=0.004554,0.013497&om=1

Vervolgens is het vrij simpel, alsmaar rechtdoor langs het strand, op 2 punten uitgezonderd, namelijk bij Ijmuiden moet ik een stukje landinwaards aangezien ik geen zin heb om te zwemmen.
Daarnaast moet ik een stukje langs de weg bij petten, aangezien daar een soort van strandwering zit.
Ik heb de hele route via google maps bekeken, en volgens mij kan ik voor de rest overal over het strand.
quote:
* BrandX heeft aangeboden je van het station te halen om je naar het strand van Scheveningen te brengen. Dit heb je afgeslagen. Weet je hoe je dat gaat aanpakken en komt het goed?
Uhm bij nader inzien zou dat best handig zijn, misschien dat we dan met ze 3en gewoon ergens in Den Haag kunnen afspreken?
Ik zat in me hoofd dat ik om 2:00 zou starten, vandaar dat ik dacht, pak laatste trein naar Den Haag en dan wandel ik wel even naar Scheveningen.
quote:
* BrandX en ik hebben gezegd dat we je vrijdagmorgen om 4:00 willem komen uitzwaaien. Mij is nog steeds niet duidelijk hoe laat en waar dat precies gaat gebeuren, hoe jij er komt, hoe laat jij er bent, waar we je aan kunnen herkennen (dat laatste is mijn minste zorg; er zullen vast niet veel mensen om 4:00 op het strand lopen). Weet je al wat je met je kleren en spullen gaat doen?
Uhm ik neem zowiezo een soort van rugzakje mee waarin ik wat spullen kan doen, wat kleren betreft, neem ik weinig extras mee, waarschijnlijk buiten me gewone kleding een waterdicht jasje voor als het mocht gaan regenen.
quote:
* Je zou nog een beetje gaan trainen, maar verder dat 'een paar meters maken' op een middag in het park ben je niet gekomen. Ben je je ervan bewust dat het wel eens helemaal niet zo prettig voor je zou gaan kunnen worden onderweg (onderkoeling, oververmoeidheid, andere akelige dingen) en heb je een plan klaar voor het geval het niet goed mocht gaan?
Ik heb de laatste tijd aardig wat kunnen lopen, en conditioneel zit het erg goed.
Onderkoeling en oververmoeidheid ben ik niet echt bang voor, enigste angst is kramp in me scheenbenen, maar heb daar al tijdje geen last meer van. Mocht ik moeten opgeven, dan pak ik gewoon een taxi naar eerste beste station. Maar ga hier niet van uit.
quote:
Disclaimer: ik voel me - als mede-organisator van de hele actie - verantwoordelijk voor het goed aflopen van alles. Maar bij de hele 100 km loop heb ik het gevoel dat we het maar een beetje moeten aanzien. Dat is op zich prima - begrijp me goed - maar ik kan en ik wil niet zomaar zitten en toekijken. En ik kan en wil niet achteraf het gevoel moeten hebben dat ik me wel voor mijn kop kan slaan, omdat ik dit postje hier vandaag had moeten posten.
Ik snap dat je zorgen maakt, het is voor jou ook een verantwoordelijkheid, maar ik ben niet iemand die zomaar zijn woord breekt, daarnaast heb ik iets van 4000 postings hier, en 10000 op tweakers. Kortom ik ben geen kloontje ofzo


Zou je anders even je telefoonnummer kunnen mailen? Dan kunnen we anders vanavond even wat zaken kort sluiten.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  woensdag 20 december 2006 @ 13:21:00 #67
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_44596332
quote:
Op woensdag 20 december 2006 13:07 schreef raptorix het volgende:

[KNIP]


Ik heb het linkje van deze post even aan BrandX ge-PM-d. Zelf ben ik vandaag en morgen overal en nergens en met 30 dingen tegelijk bezig. Ik heb BrandX gevraagd of zij met jou wil afspreken in Den Haag, en dat wij elkaar dan ontmoeten op het strand van Scheveningen.

Een laatste dingetje nog en dan hou ik op met zeuren: neem je wel eten en drinken mee voor onderweg dan?
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  woensdag 20 december 2006 @ 13:22:49 #68
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_44596375
"Wandel ik wel even naar Scheveningen"
Dat is nog best een pokkeeind hoor
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_44596435
quote:
Op woensdag 20 december 2006 13:07 schreef raptorix het volgende:

Hele grote lap tekst!
Nog even dan voor de zekerheid, hoe doe je het dan met eten en drinken. Je kan niet 12-14 uur lopen zonder!

Verder alleen RESPECT!

Oeps, Elisa Je was me net voor!!!
  Boks-Chick woensdag 20 december 2006 @ 13:25:37 #70
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_44596456
Beste Raptorix,

Klinkt allemaal goed! 2 uur starten lijkt mij prima. Als ik het goed bereken, betekent dat je ergens in de (na)middag in Den Helder hoopt te zijn!

Vanaf Den Haag CS lopen naar Scheveningen waar jij wil starten, dat is toch minimaal zo'n drie kwartier lopen.
Zonde van je energie. Ik woon 5 minuten met de auto rijden vanaf CS en kom je dus met alle plezier ophalen. ElisaB, jij zou je auto bij CS in de buurt kunnen zetten (langs het water, of de ABN. Dat kan makkelijk rond dat tijdstip) of bij mij thuis voor de deur (ik PM je mijn adres wel) en dan gaan we rond twee uur met zijn drieën in de auto op naar het Scheveningse!

Als je met ElisaB vanavond over de telefoon alles kortsluit (m.n. dus aankomsttijd op ofwel Den Haag CS of Hollands Spoor, dan regelen ElisaB en ik het verder wel )

Ik mail je wel even
lolwut
pi_44596490
quote:
Op woensdag 20 december 2006 13:21 schreef ElisaB het volgende:

[..]



Ik heb het linkje van deze post even aan BrandX ge-PM-d. Zelf ben ik vandaag en morgen overal en nergens en met 30 dingen tegelijk bezig. Ik heb BrandX gevraagd of zij met jou wil afspreken in Den Haag, en dat wij elkaar dan ontmoeten op het strand van Scheveningen.

Een laatste dingetje nog en dan hou ik op met zeuren: neem je wel eten en drinken mee voor onderweg dan?
Jep vooral pannekoeken en bananen, drinken ook wel, maar weet van mezelf dat ik niet ontzetend veel vocht nodig heb, daarnaast ben ik van plan om zo rond ijmuiden wat uitgebreider te eten en te drinken.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_44596522
quote:
Op woensdag 20 december 2006 13:25 schreef BrandX het volgende:
Beste Raptorix,

Klinkt allemaal goed! 2 uur starten lijkt mij prima. Als ik het goed bereken, betekent dat je ergens in de (na)middag in Den Helder hoopt te zijn!

Vanaf Den Haag CS lopen naar Scheveningen waar jij wil starten, dat is toch minimaal zo'n drie kwartier lopen.
Zonde van je energie. Ik woon 5 minuten met de auto rijden vanaf CS en kom je dus met alle plezier ophalen. ElisaB, jij zou je auto bij CS in de buurt kunnen zetten (langs het water, of de ABN. Dat kan makkelijk rond dat tijdstip) of bij mij thuis voor de deur (ik PM je mijn adres wel) en dan gaan we rond twee uur met zijn drieën in de auto op naar het Scheveningse!

Als je met ElisaB vanavond over de telefoon alles kortsluit (m.n. dus aankomsttijd op ofwel Den Haag CS of Hollands Spoor, dan regelen ElisaB en ik het verder wel )

Ik mail je wel even
Ja nee ik dacht dat scheveningen veel dichter bij was, en 2 uur is voor mij handiger.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  woensdag 20 december 2006 @ 13:28:22 #73
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_44596546
Probeer wat lauwe blikjes cola te drinken (regular). Helpt ook weer wat voor half uurtje
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_44596565
quote:
Op woensdag 20 december 2006 13:26 schreef raptorix het volgende:

[..]

Jep vooral pannekoeken en bananen, drinken ook wel, maar weet van mezelf dat ik niet ontzetend veel vocht nodig heb, daarnaast ben ik van plan om zo rond ijmuiden wat uitgebreider te eten en te drinken.
Banaan is goed ! (anders moet je ook een wc-rol meenemen )
pi_44596674
quote:
Op woensdag 20 december 2006 13:29 schreef Bakkioli het volgende:

[..]

Banaan is goed ! (anders moet je ook een wc-rol meenemen )
Wc rol neem ik zowiezo wel mee
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')