Inderdaad. Zulke eindes zijn erg gaaf maar maken het onmogelijk een film 2 keer met hetzelfde plezier te kijkenquote:Op dinsdag 19 december 2006 00:36 schreef isVuur het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Ik hou wel enorm van dat soort films (The Sixth Sense is er ook eentje waarbij je aan het einde zit: o, zo zit het!)
Hmm, ik voel dan zo'n sfeertje van "Cronenberg maakt een vrij normale kleine hollywoodfilm, wat cool! Laten we hem met zijn allen nog eens extra adoreren."quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:37 schreef SunChaser het volgende:
History of Violence was juist door t zo gewoontjes zijn erg goed, zeker t gedeelte met een overacterende William Hurt.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, die moet ik nog steeds een keer kijken.
Voor iemand 'zonder smaak' is 'Tong' dan wel weer een ironische usernamequote:Op maandag 18 december 2006 21:51 schreef Merkie het volgende:
Tong, jouw smaak is waardeloos.
Vreemd. Ik blijf het juist wèl indrukwekkend vinden, ook al heb ik de film ruim 60 keer gezien...quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:19 schreef isVuur het volgende:
Het enige minpuntje aan The Usual Suspects vind ik het feit dat je hem na de eerste keer nooit meer onbevooroordeeld kan kijken. Die laatste minuten maken nooit meer dezelfde indruk.
Ik bedoel ook niet dat ik hem niet meer indrukwekkend vind, want hij blijft geweldig goed (bij mij na ongeveer 10 keer kijken). Alleen de verpletterende indruk van de eerste keer, krijg je nooit meer, omdat je al weet hoe het afloopt. Dat bedoelde ik.quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:45 schreef Verbal het volgende:
[..]
Vreemd. Ik blijf het juist wèl indrukwekkend vinden, ook al heb ik de film ruim 60 keer gezien...
V.
Het grappige is dat ik bij de tweede keer kijken (en dat had ik ook bij de tweede keer The 6th Sense) juist een sterkere reactie kreeg (kippenvel enzo) omdat ik wist dat de apotheose eraan kwam en ik hem zo gaaf vond.quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:43 schreef isVuur het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet dat ik hem niet meer indrukwekkend vind, want hij blijft geweldig goed (bij mij na ongeveer 10 keer kijken). Alleen de verpletterende indruk van de eerste keer, krijg je nooit meer, omdat je al weet hoe het afloopt. Dat bedoelde ik.
Leg nog eens uitquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:52 schreef Frautie het volgende:
No way! Dat hele Kaiser Soze verhaal is geweldig
Nou ja, dat dusquote:Op maandag 18 december 2006 21:51 schreef Merkie het volgende:
Tong, jouw smaak is waardeloos. Oordeel dan ook niet.
A History of Violence vergelijken met The Usual Suspects is opzich ook redelijk belachelijk. AHoV vond ik echt een butt filmquote:Op dinsdag 19 december 2006 00:37 schreef SunChaser het volgende:
History of Violence was juist door t zo gewoontjes zijn erg goed, zeker t gedeelte met een overacterende William Hurt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |