De clou is het feit dat iemand een regisseur 2 uur lang in de maling neemt terwijl ie dat bij de regerseur had moeten doenquote:Op maandag 18 december 2006 21:01 schreef Flashwin het volgende:
wat is de clou dan volgens jou, tong?
het plot is een van de belangrijkste dingen van een filmquote:Op maandag 18 december 2006 21:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja leuke plot. Maar waardeloos als film
Noemk nog eens iets belangrijksquote:Op maandag 18 december 2006 21:03 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
het plot is een van de belangrijkste dingen van een film
Ja iedereen herinnert zich deze film door het geluidquote:Op maandag 18 december 2006 21:15 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
cinematografie. geluid. acteerprestaties![]()
het geluid is niet speciaal, de rest welquote:Op maandag 18 december 2006 21:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja iedereen herinnert zich deze film door het geluid
Welke restquote:Op maandag 18 december 2006 21:46 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
het geluid is niet speciaal, de rest wel![]()
De muziek van the usual suspects is uitzonderlijk goed.quote:Op maandag 18 december 2006 21:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja iedereen herinnert zich deze film door het geluid
Prestaties ? Je ziet maar één man steeds hetzelfde kunstje doenquote:Op maandag 18 december 2006 21:50 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
cinematografie. acteerprestaties![]()
![]()
Heb ik er overheen geluisterdquote:Op maandag 18 december 2006 21:52 schreef Laton het volgende:
[..]
De muziek van the usual suspects is uitzonderlijk goed.
Dat zien we pas aan het eind van het topic.quote:
Nee.quote:Op maandag 18 december 2006 19:48 schreef tong80 het volgende:
The Usual Suspects is een kut film.
Dat is helaas met meer van zulke films. Telt bv ook voor The Thomas Crown Affair en nog enkele films. Het einde is het belangrijkste wapen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:19 schreef isVuur het volgende:
Het enige minpuntje aan The Usual Suspects vind ik het feit dat je hem na de eerste keer nooit meer onbevooroordeeld kan kijken. Die laatste minuten maken nooit meer dezelfde indruk. Maar dat is dan ook het enige minpuntje. Verder een absolute topfilm
Jezus..hebben ze jouw graf ook weer opengetrokken joh?quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:27 schreef SunChaser het volgende:
Ik snapte er niks van. Die ene man die steeds mank liep kon aan het eind wel goed lopen. Maar nergens lieten ze zien dat hij werd geopereerd aan dat been. De slechte Ware Woensdagavonddrama ooit.
Ja, inderdaad. Ik hou wel enorm van dat soort films (The Sixth Sense is er ook eentje waarbij je aan het einde zit: o, zo zit het!)quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is helaas met meer van zulke films. Telt bv ook voor The Thomas Crown Affair en nog enkele films. Het einde is het belangrijkste wapen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |