toen was er nog geen gezeur met de douane geweest, eerder stond the netherlands wel gewoon in het lijstje.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:53 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Hoe is dat eerder gegaan dan? Want ik weet dat er een paar succesvolle inkoopacties zijn geweest op Fok.
Dan nog, is er het probleem, dat ze welliswaar niet alles nakijken, maar het toch kán gebeuren dat er een naheffing komt.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:15 schreef Bananenman het volgende:
Dat heeft dan gewoon te maken met de wijze waarop A&F hun uitgaande pakketjes markeert, want volgens de douanaregels moet je ALTIJD invoerrechten betalen op dingen buiten de EU, ongeacht of het van een particulier (die Ellen dus bijv.) of van een bedrijf (A&F) afkomstig is. Oftewel, als je die Ellen vraagt om het op te sturen als gift of iets dergelijks waarop staat dat de waarde laag is, hoeft dat geen probleem te zijn.
Nu nog iemand die het wil opzetten
bestel gewoon zelf, er is bijna geen voordeel om het samen te bestellen, en de kans dat het pakket er uit wordt gehgaald door de douane is veel groter als je met meerdere besteld.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:15 schreef Bananenman het volgende:
Dat heeft dan gewoon te maken met de wijze waarop A&F hun uitgaande pakketjes markeert, want volgens de douanaregels moet je ALTIJD invoerrechten betalen op dingen buiten de EU, ongeacht of het van een particulier (die Ellen dus bijv.) of van een bedrijf (A&F) afkomstig is. Oftewel, als je die Ellen vraagt om het op te sturen als gift of iets dergelijks waarop staat dat de waarde laag is, hoeft dat geen probleem te zijn.
Nu nog iemand die het wil opzetten
Dat gebeurt niet, er komt heffing over de waarde van het pakket zoals erop vermeldt is, of denk je dat de douane serieus de tijd heeft om alle pakketten open te maken en op internet na te zoeken of de opgegeven waarde wel klopt?quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan nog, is er het probleem, dat ze welliswaar niet alles nakijken, maar het toch kán gebeuren dat er een naheffing komt.
Daarom zeg ik ook 'niet alle'quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:20 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Dat gebeurt niet, er komt heffing over de waarde van het pakket zoals erop vermeldt is, of denk je dat de douane serieus de tijd heeft om alle pakketten open te maken en op internet na te zoeken of de opgegeven waarde wel klopt?
Nee, precies. Dus als je zorgt dat diegene die het opstuurt het markeert met een lage waarde, zal er weinig heffing over zijn.
Nou, koop jij even je collega's om met een bakkie koffie en een moorkop, probleem opgelostquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook 'niet alle'
Ik ben pakketbezorger, en geloof mij, er wordt echt wel in pakketten gekeken bij de douane hoor...
Ik heb vaak zat opengemaakte dingen in m'n wagen liggen, met stickers erop van de douane, dat er even naar gekeken is.
Bij 1 adres is het zelfs elke keer zo.
Ik bezorg het alleen maar hequote:Op donderdag 11 januari 2007 00:52 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Nou, koop jij even je collega's om met een bakkie koffie en een moorkop, probleem opgelost
Wat jij wilquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door ryan_atwood op 11-01-2007 21:42:21 ]
Und wo?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 06:48 schreef bassieVL het volgende:
Er is nu clearance in de winkels van Abercrombie. Hoodies en truien voor 29,95Morgen nog een keer terug.
Volgens mij in alle Abercrombie winkels. Ik zal zo nog eens kijken, is natuurlijk wel in de US.quote:
die zijn er niet, op wat winkels na die afdankertjes verkopen van een paar jaar terug.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:49 schreef PAA-053 het volgende:
Ja ok, niet in de winkels die A&F 'los' verkopen dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |