Die 42 euro had hij ook kunnen krijgen als hij via abercrombie.com besteld had.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:27 schreef Billy_Mack het volgende:
[..]
denk je ja, ik zou graag een kostenvergelijking zien. bovendien is onze vriend hierboven niet bepaald goedkoop uit met zijn 42 euro heffing.
kerel jij vindt alles duur, dat is het natuurlijk ook als je het vergelijkt met de aldi....quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:35 schreef Billy_Mack het volgende:
ellen rekent veel te veel geld, heb haar gemailed en ze rekent echt belachelijke bedragen. ik vind dat ze misbruik maakt van de situatie, en dus geld "verdient" over de ruggen van anderen. die tarieven moeten echt drastisch omlaag!
Die vriend ben ik ja. Maar ik heb dan idd pech gehad.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:27 schreef Billy_Mack het volgende:
[..]
denk je ja, ik zou graag een kostenvergelijking zien. bovendien is onze vriend hierboven niet bepaald goedkoop uit met zijn 42 euro heffing.
klopt, die 42 euro zijn idd geen verzendkosten van schiphol naar mijn huis. Dat was alleen mijn eerste gedachte. Maar ik had Ellen gemaild en die zei ook al dat het invoerrechten en/of BTW was. Zij had de gehele verzending al afgerekend bij het postkantoor.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:32 schreef Japin het volgende:
42 euro over een pakket kleding van 500 euro is natuurlijk niks. Als je daar de normale btw en invoerbelasting over zou betalen zou je veel en veel meer kwijt zijn. Wat er precies met je pakket is gebeurd weet ik niet maar die 42 euro is echt niet bedoelt voor de verzending van schiphol naar jouw huis.
(toevallig vandaag een server bij iemand afgeleverd die voor 730 euro belasting moest betalen.. het kan dus allemaal nog veel erger mensen)
die 33% zitten btw en invoerrechten in. Btw 19% invoerrechten 12%. Maar dan heeft Ryan geluk gehad en hebben ze zijn kleren lager geschat dan de werkelijke prijs. Waarschijnlijk zat er een verlaagde waarde op geplakt...quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:46 schreef noekje het volgende:
Dan kom je er eigenlijk nog mooi vanaf met 42 euro. Als de kleding 500 euro is. Invoerrechten zijn toch rond de 33% over het gehele aankoopbedrag incl verzendkosten?
Jezus man, het is niet alsof je bij haar moet bestellenquote:Op donderdag 4 januari 2007 18:35 schreef Billy_Mack het volgende:
ellen rekent veel te veel geld, heb haar gemailed en ze rekent echt belachelijke bedragen. ik vind dat ze misbruik maakt van de situatie, en dus geld "verdient" over de ruggen van anderen. die tarieven moeten echt drastisch omlaag!
Ze bied een service aan tegen betaling, nogal logisch dat ze daar dan aan verdient.quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:35 schreef Billy_Mack het volgende:
Bedankt voor de uitleg!quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:10 schreef men_in_red het volgende:
[..]
die 33% zitten btw en invoerrechten in. Btw 19% invoerrechten 12%. Maar dan heeft Ryan geluk gehad ewn hebben ze zijn kleren lager gecaht dan de werkelijke prijs. Waarschijnlijk zat er een verlaagde waarde op geplakt...
ai slecht nieuws, nu heb je geluk dat het gaat om 1 product, en niet om meerdere. Ga je nu de factuur over laten komen? Ellen heeft die waarschijnlijk nog wel.quote:Op zondag 7 januari 2007 17:51 schreef ryan_atwood het volgende:
Ik had nog een hoodie op backordered staan bij Ellen. Die heb ze nu verstuurd maar is bij de douane aangehouden. Daar bewaren ze hem nu totdat ik aangifte doe en factuur en betalingsbescheiden kan overleggen.
Wat een onzin zijn die invoerheffingen toch ook12 % voor niks
![]()
Ik ben echt voorstander van een vrij verkeer van goederen over de hele wereld
Doe eens foto´s van jas en overhemdquote:Op zondag 7 januari 2007 18:38 schreef ryan_atwood het volgende:
die andere 42euro was btw + inklaringskosten , dat pakket is nu wel goed aangekomen. Dus ik heb in ieder geval al een mooie jas, overhemd en 2 truien![]()
Foto's zouden cool zijn idd.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:42 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Doe eens foto´s van jas en overhemd
denk het wel, het staat ook al zeker een week op de site.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:10 schreef ryan_atwood het volgende:
Hey, denken jullie dat de kleding die nu op de Spring Preview staat in de US al in de winkel ligt? ER is nu namelijk een vriend van me in Chicago en anders kan ik hem wel wat leuke lentekleding mee laten nemen
deze week toch nog maar een keer terug naar de winkel hierquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:37 schreef men_in_red het volgende:
[..]
denk het wel, het staat ook al zeker een week op de site.
[afbeelding]
dit is een mooie hoodie![]()
Is die van katoen of cashmere?quote:Op woensdag 10 januari 2007 05:09 schreef elpee het volgende:
Iemand toevallig geintresseerd in deze A&F sweater kleur Brown L?
[afbeelding]
+ wat kost iequote:Op woensdag 10 januari 2007 09:37 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Is die van katoen of cashmere?
lol, dat ook ja.quote:
Dat heb ik nou ookquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:49 schreef Bananenman het volgende:
Kan er geen inkoopactie komen zoals vroeger hier wel gedaan is? Ik zie wel wat dingen die ik wil, alleen beetje zonde om voor 2 items me de tiefus te betalen aan verzendkosten.
Een IA via Ellen zou kunnen, maar als die zending door de douane onderschept wordt dan gaat het je echt veel kosten, ik weet niet precies hoeveel % ze rekenen over de totaalwaarde, via FedEx was dit ongeveer 33%, zonder een naheffing ben je dan via Ellen iets goedkoper uit, maar veel duurder wanneer je dus die naheffing aan je anus gehangen krijgt.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook
Een IA via Ellen ofzo?
Want via A&F kan het niet meer, hoewel mijn account nog wel naar NL verzend
Ok, dan is dat dus ook niet echt rendabelquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:00 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Een IA via Ellen zou kunnen, maar als die zending door de douane onderschept wordt dan gaat het je echt veel kosten, ik weet niet precies hoeveel % ze rekenen over de totaalwaarde, via FedEx was dit ongeveer 33%, zonder een naheffing ben je dan via Ellen iets goedkoper uit, maar veel duurder wanneer je dus die naheffing aan je anus gehangen krijgt.
Hoe is dat eerder gegaan dan? Want ik weet dat er een paar succesvolle inkoopacties zijn geweest op Fok.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:00 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Een IA via Ellen zou kunnen, maar als die zending door de douane onderschept wordt dan gaat het je echt veel kosten, ik weet niet precies hoeveel % ze rekenen over de totaalwaarde, via FedEx was dit ongeveer 33%, zonder een naheffing ben je dan via Ellen iets goedkoper uit, maar veel duurder wanneer je dus die naheffing aan je anus gehangen krijgt.
Bestellen via je account lukt vooralsnog niet, ik heb het al 2 keer geprobeerd en steeds cancellen ze de order, zelfs heb ik een mailtje van ze gekregen of die orders wel klopte aangezien ik 2 keer hetzelfde had besteld maar de eerste order gecanceld was, ik vertelde dus dat die tweede order doorgevoerd mocht worden, later kreeg ik in een reactie hierop de mededeling dat ze de order niet kunnen verwerken omdat ze dus niet meer naar NL verzenden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |