abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52519124
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 02:35 schreef Sjibble het volgende:

[..]

beter scheur je die uit elkaar, zoiets dergelijks, docent zei dat het een beter effect zou hebben
Agh ik raak die tyfuszooi nooit meer aan
pi_52519160
quote:
Op maandag 18 december 2006 18:59 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Joh, als je er iemand mee wil vermoorden snap ik het maar we wilde gewoon even schieten op een rustig pleintje en ik had het nog nooit geschoten met een vuurwapen +ik wist de risico's niet

Jij wint de prijs voor meest achterlijke vergelijking ooit.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_52519265
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 19:14 schreef Kwezel het volgende:
http://www.planet.nl/plan(...)tid=789049/sc=2b9771

Makers croftybommen vervolgd voor ontploffing

Gepubliceerd op dinsdag 19 december 2006

NIJMEGEN (ANP) - De twee jongens van 14 en 15 jaar die vrijdag in Nijmegen een moeder en kind zouden hebben verwond met een croftybom, worden vervolgd voor het veroorzaken van een ontploffing en openlijke geweldpleging. Dat liet de politie dinsdag weten.

Van de vijf jongeren van 14 en 15 jaar die op dezelfde dag met een soortgelijke bom een ezel op een kinderboerderij in Dordrecht zouden hebben verwond, zit nog een 14-jarige jongen vast. Ook zij worden vervolgd voor het veroorzaken van een ontploffing.

Volgens de politie in Gelderland staan op het veroorzaken van ontploffingen zonder dodelijk gevolg in het volwassenenrecht maximale straffen tot vijftien jaar.

Kinderrechter

De twee Nijmeegse jongens worden volgens de politie tevens vervolgd voor openlijke geweldpleging. De jongens hebben een dagvaarding gekregen, maar zitten sinds vrijdagavond niet meer vast. Wanneer zij voor de kinderrechter moeten komen is nog niet bekend.

Een croftybom is gemaakt van een plastic fles met daarin onder meer een ontstoppingsmiddel. Als de bom explodeert, vliegt agressieve vloeistof in het rond.

Moeder en kiond

De moeder en haar kind in Nijmegen liepen vrijdag net langs de bom toen deze afging en werden besproeid met de vloeistof. Zij moesten zich in het ziekenhuis laten behandelen aan brandwonden.

In Dordrecht en 's-Gravendeel hield de politie vrijdag vijf jongens aan die een soortgelijke bom naar een ezel zouden hebben gegooid op een kinderboerderij. Het dier raakte hierdoor gewond aan een hoornvlies en raakte in shock.

Kruidvat

Drogisterijketen Kruidvat stuurde in oktober een bericht naar alle filialen waarin het personeel werd opgeroepen extra op te letten bij de verkoop van gootsteenontstopper aan minderjarigen. Het Centraal Bureau Levensmiddelenhandel (CBL) attendeerde de supermarkten op verdachte aankopen van het goedje.
Kankertuig!!!

Als je een knal wil zien vraag dan eens of je mag kijken bij de landmacht tijdens het oefenen.

Maar nee hoor wij maken zelf wel een bommetje hoor, is niet gevaarlijk hoogstens raken wij/onschuldige mensen in de buurt gewond.........
  maandag 20 augustus 2007 @ 03:03:03 #104
126305 ThinkTank
account opgedoekt
pi_52519357
Vanwaar deze kick?

ot: pas maar op je ogen, dat spul is schadelijker dan bvb zoutzuur.
Te veel onzin gepost. Tijd voor een schone lei.
pi_52519365
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 02:36 schreef Jasza het volgende:

[..]

Agh ik raak die tyfuszooi nooit meer aan
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_52519424
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 03:03 schreef ThinkTank het volgende:
Vanwaar deze kick?

ot: pas maar op je ogen, dat spul is schadelijker dan bvb zoutzuur.
Oh ff zeggen wat ik ervoor heb gehad

Zodat je weet dat je het beter niet kan doen
  maandag 20 augustus 2007 @ 03:24:33 #107
126305 ThinkTank
account opgedoekt
pi_52519517
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 03:12 schreef Jasza het volgende:

[..]

Oh ff zeggen wat ik ervoor heb gehad

Zodat je weet dat je het beter niet kan doen
aah, ok.
Te veel onzin gepost. Tijd voor een schone lei.
  maandag 20 augustus 2007 @ 03:30:52 #108
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_52519543
als ik ts zie lopen in mijn buurt ( pijp) dan krijgt ie als bonus voor zijn even achterhaalde als suffe gedrag een onzettende schop onder zijn hol.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')