Neuh dat wist ik niet, had het ook nog nooit gedaan. We wilden hem gewoon rustig op een pleintje zetten waar niemand was, niet tegen iemand aangooien ofzo hoorquote:Op maandag 18 december 2006 18:49 schreef Bullet-tooth het volgende:
Je weet dat Croftybommen als een zwaar misdrijf worden gezien?
Knapen!quote:18-12-2006 In de Waalstraat in de Rivierenbuurt hebben politieagenten zaterdagavond rond 23.00 uur drie jongens aangehouden die een crofty bom wilde maken.
De jongens hadden alle spullen voorhanden om een explosief samen te stellen. Agenten in burger hielden de knapen echter in de gaten. De verdachten, 17 en 18 jaar oud, zijn aangehouden en verhoord.
Hoewel een al jaren oud recept, kwam de crofty bom in oktober weer in het nieuws. In Duivendrecht gooiden een paar jongens een explosief in bus 41. Daarbij raakten een passagier en de buschauffeur gewond.
quote:Op maandag 18 december 2006 18:49 schreef Echo99 het volgende:
Je hebt een avatar van Ajax. Je zal wel niet beter weten.
Gast, jij hebt vast ook wel is illegaal vuurwerk gehad en ja het was politie in burger dus wat wil je ertegen doenquote:Op maandag 18 december 2006 18:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Knapen!![]()
Kneus is meer gepast.
Omdat je er 1 maakt en al helemaal als ze je pakken.![]()
Vuurwerk vs Bomquote:Op maandag 18 december 2006 18:52 schreef Jasza het volgende:
[..]
Gast, jij hebt vast ook wel is illegaal vuurwerk gehad en ja het was politie in burger dus wat wil je ertegen doen![]()
Leer lezen kneusquote:Op maandag 18 december 2006 18:53 schreef caradoc het volgende:
Klootzak, een beetje een vrouw en haar dochter verwonden voor de kick! Hoop dat je de cel van de binnenkant gaat zien!
Gast, dat ding was nog geeneens klaarquote:Op maandag 18 december 2006 18:53 schreef caradoc het volgende:
Klootzak, een beetje een vrouw en haar dochter verwonden voor de kick! Hoop dat je de cel van de binnenkant gaat zien!
Joh, als je er iets mee wil vernielen snap ik het maar we wilde gewoon een knalletje horen op een rustig pleintje en ik had het nog nooit gedaan+ik wist de risico's nietquote:Op maandag 18 december 2006 18:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Vuurwerk vs Bom
Zie je het verschil?![]()
Meneer de Heiligequote:Op maandag 18 december 2006 18:53 schreef JediMindTricks het volgende:
Jammer dat je je hoofd er niet afgeblazen hebt.
Wil je nog wat meer recepten ?.
Omdat we er niets mee gedaan hebben+het was niet om iets te vernielenquote:Op maandag 18 december 2006 18:53 schreef TeChNo2 het volgende:
ajax, croftybommetjes, trots zijn op het feit dat je bent opgepakt (of erger nog wannabe)...how low can you go?
mijn klacht: waarom laten ze die stumpers weer gaan?
Croftybom vs MOAB, zie je het verschil?quote:Op maandag 18 december 2006 18:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Vuurwerk vs Bom
Zie je het verschil?![]()
Nachtje cel, krijg nog proces verbaalquote:Op maandag 18 december 2006 18:57 schreef koen_pijl het volgende:
Wat voor straf heb je gehad?
Iddquote:Op maandag 18 december 2006 18:49 schreef Echo99 het volgende:
Het zoveelste pestkindje dat een account aan heeft gemaakt bij fok omdat ie nooit buiten durft te komen, vermoed ik.quote:Op maandag 18 december 2006 18:57 schreef ericajax het volgende:
[..]
Meneer de Heiligeheb jij je jeugd cker doorgebracht in een kartonnen doos en ging je alleen naar school
duzdat, daarnaast wilde we het gewoon op een rustige plek doen, natuurlijk is het gevaarlijk nu ik de risico's weet maargoed.quote:Op maandag 18 december 2006 18:58 schreef Casos het volgende:
[..]
Croftybom vs MOAB, zie je het verschil?
Het is nou niet direct een megaklapper ofzo hoor, flesje dat uitelkaar knapt door teveel druk. Bom, pffff, mochten ze willen.
Joh, als je er iemand mee wil vermoorden snap ik het maar we wilde gewoon even schieten op een rustig pleintje en ik had het nog nooit geschoten met een vuurwapen +ik wist de risico's nietquote:Op maandag 18 december 2006 18:56 schreef Jasza het volgende:
[..]
Joh, als je er iets mee wil vernielen snap ik het maar we wilde gewoon een knalletje horen op een rustig pleintje en ik had het nog nooit gedaan+ik wist de risico's niet![]()
Ik heb in ieder geval nooit eenquote:Op maandag 18 december 2006 18:57 schreef ericajax het volgende:
[..]
Meneer de Heiligeheb jij je jeugd cker doorgebracht in een kartonnen doos en ging je alleen naar school
18, van mij hoeft die onzin ook niet speciaal maar was wel een keer benieuwdquote:Op maandag 18 december 2006 18:57 schreef Robocock het volgende:
WheheEn nu lekker als voorbeeld gesteld worden voor de rest van Nederland
![]()
![]()
Hoe oud ben je in godsnaam
Goede vergelijking hoorquote:Op maandag 18 december 2006 18:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Joh, als je er iemand mee wil vermoorden snap ik het maar we wilde gewoon even schieten op een rustig pleintje en ik had het nog nooit geschoten met een vuurwapen +ik wist de risico's niet![]()
![]()
Dat ligt maar net aan je verhoudingen.quote:Op maandag 18 december 2006 18:58 schreef Casos het volgende:
[..]
Croftybom vs MOAB, zie je het verschil?
Het is nou niet direct een megaklapper ofzo hoor, flesje dat uitelkaar knapt door teveel druk. Bom, pffff, mochten ze willen.
Ja, want zo'n flesje op een leeg pleintje krijgt natuurlijk pootjes en gaat zo via je achterdeur je woonkamer in om jou te verwondenquote:Op maandag 18 december 2006 18:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Joh, als je er iemand mee wil vermoorden snap ik het maar we wilde gewoon even schieten op een rustig pleintje en ik had het nog nooit geschoten met een vuurwapen +ik wist de risico's niet![]()
![]()
We waren hem aan het maken, niet aan het afsteken ofzo hoorquote:Op maandag 18 december 2006 19:00 schreef koen_pijl het volgende:
Je gaat toch ook geen croftybom in een woonwijk doen. Doe je toch op een afgelegen stuk?
Ja die maat wilde het niet in zijn huis doen, dus deed ie het snel voor ze deur en toen kwam er net politie in burgerquote:Op maandag 18 december 2006 19:00 schreef koemleit het volgende:
tja ik wil ook wel een geweer maar dan alleen om in de lucht te schieten ik ga er echt niemand mee doden ofzo.
Volgens TS mag ik nu een geweer
Crofty bommen zijn gewoon gevaarlijk, dus zijn ze verboden.
Was je die bom trouwens ergens aan het maken waar iedereen het kon zien ofzo dat je gepakt bent?
Nitraat is ook gevaarlijk hoorquote:Op maandag 18 december 2006 19:00 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval nooit een![]()
croftybom
![]()
gemaakt
.
crofty bommen moet je toch niet afsteken?quote:Op maandag 18 december 2006 19:01 schreef Jasza het volgende:
[..]
We waren hem aan het maken, niet aan het afsteken ofzo hoor![]()
Ja we waren bezig met die aliminium propjes, die crofty wilde we pas doen als we een goede plek haddenquote:Op maandag 18 december 2006 19:03 schreef koemleit het volgende:
[..]
crofty bommen moet je toch niet afsteken?
maar 2 goedjes door elkaar mengen meende ik?
Daar zit ten minste nog een lontje aan. Geeft je een wat preciezere tijds-indicatiequote:
maar je post dit toch omdat je stoer wil doen?quote:Op maandag 18 december 2006 19:04 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja we waren bezig met die aliminium propjes, die crofty wilde we pas doen als we een goede plek hadden![]()
Ik heb als verklaring:quote:Op maandag 18 december 2006 19:04 schreef Robocock het volgende:
Wat hebben ze je ten laste gelegd?
Nee, om te weten wat jullie ervan vinden dat het helemaal op AT5 komtquote:Op maandag 18 december 2006 19:05 schreef koemleit het volgende:
[..]
maar je post dit toch omdat je stoer wil doen?
Waarom anders?
jullie waren toch een bom aan het maken?quote:Op maandag 18 december 2006 19:05 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik heb als verklaring:
Chemische producten omdat ik het toevallig in me zak had zitten![]()
Dat heb je als verklaringquote:Op maandag 18 december 2006 19:05 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik heb als verklaring:
Chemische producten omdat ik het toevallig in me zak had zitten![]()
Het is vrij verkrijgbaar, dus tsja![]()
Dat is gewoon normaal hoorquote:Op maandag 18 december 2006 19:06 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nee, om te weten wat jullie ervan vinden dat het helemaal op AT5 komt![]()
Helemaal op AT5quote:Op maandag 18 december 2006 19:06 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nee, om te weten wat jullie ervan vinden dat het helemaal op AT5 komt![]()
een watquote:Op maandag 18 december 2006 19:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Helemaal op AT5![]()
De slager op de hoek die een schaat laat komt al op AT5![]()
Oh als verklaring dat gaat je niet aan, maar als verklaring waaro ik ben opgepakt staat chemische productenquote:Op maandag 18 december 2006 19:07 schreef Robocock het volgende:
[..]
Dat heb je als verklaringWat hebben die andere gasten gezegd? Moet wel overeen komen natuurlijk
Als zelfs die bewakers bij het cellencomplex dit zeggen:quote:Op maandag 18 december 2006 19:08 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Dat is gewoon normaal hoor.
Als jongetjes van 12 vuurwerk voor 00.00 afsteken, komt dat er ook op.
Boeiend.
Nah, zal wel een boete worden. Valt allemaal wel mee.quote:Op maandag 18 december 2006 19:09 schreef Jasza het volgende:
[..]
Oh als verklaring dat gaat je niet aan, maar als verklaring waaro ik ben opgepakt staat chemische producten![]()
Bij die andere gast staat:
7up fles met Aliminium propjes![]()
Wat dan ?quote:Op maandag 18 december 2006 19:11 schreef Jasza het volgende:
[..]
Als zelfs die bewakers bij het cellencomplex dit zeggen:
Misschien zelfs voorwaardelijk, heb verder nog nooit met politie te maken gehad en dat had ik ook liever zo gehoudenquote:Op maandag 18 december 2006 19:11 schreef Robocock het volgende:
[..]
Nah, zal wel een boete worden. Valt allemaal wel mee.
Lees de op eens....quote:Op maandag 18 december 2006 18:55 schreef El_Rolando het volgende:
TS, hoe oud ben je wel niet? Dat je je met dat soort zaken bezighoudt.
steek dan gewoon rotjes af, kneusquote:Op maandag 18 december 2006 18:48 schreef Jasza het volgende:
Bommakers![]()
![]()
![]()
![]()
We wilde gewoon een knal horen, niet iets opblazen ofzo zeg tering![]()
Nou, vuurwerk doe ik niet meer aanquote:Op maandag 18 december 2006 19:16 schreef Matness het volgende:
[..]
steek dan gewoon rotjes af, kneus
quote:Op maandag 18 december 2006 18:49 schreef Echo99 het volgende:
http://www.watvoorkuddedierbenjij.nl/quote:Op maandag 18 december 2006 19:18 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nou, vuurwerk doe ik niet meer aan![]()
Dit was sowieso niet mijn idee, alleen vond ik het wel intressant voor een keertje maarja had ik beter niet kunnen doen he![]()
Hé, houd dat lekker in Limburg jaquote:Op maandag 18 december 2006 19:18 schreef -Sandstorm- het volgende:
En dan zeker crompie bommen gooien op argeloze bejaarden heWeet je waar ze die voor moesten gebruiken ? Om mensen op scooters op te blazen + het vernielen van zogenaamde hangketen waar graffiti op stond.
Jasza is het koorknaapje volgens de nieuwsbericht
[afbeelding]
www.watvoormoraalhuilliebenjijgaeensdood.nlquote:Op maandag 18 december 2006 19:18 schreef Matness het volgende:
[..]
http://www.watvoorkuddedierbenjij.nl/
quote:Op maandag 18 december 2006 19:20 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
www.watvoormoraalhuilliebenjijgaeensdood.nl
kusje op de zere plekquote:Op maandag 18 december 2006 19:20 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zou ie dat wel willen?quote:
Die doet het niet hoorquote:Op maandag 18 december 2006 19:20 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
hij bedoelde ook:quote:
Server niet gevondenquote:Op maandag 18 december 2006 19:25 schreef StrikerZeljko het volgende:
[..]
hij bedoelde ook:
www.probeer-jij-eens-sex-met-dieren-als-49jarige-amerikaanse-vrouw-uit-texas.nl
verkapt:"kijk-mij-stoer-internetten-met-firefox" postquote:Op maandag 18 december 2006 19:26 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Server niet gevonden
Firefox kan de server op www.probeer-jij-eens-sex-met-dieren-als-49jarige-amerikaanse-vrouw-uit-texas.nl niet vinden.
Daarom als er niemand in de buurt is valt het allemaal wel mee, maar volgens het strafboek kan je alleen zwaar gestraft worden als er lichamelijk letsel is en bij ons is er geeneens iets afgegaan dus zal wel meevallen i guess.quote:Op maandag 18 december 2006 19:38 schreef StrikerZeljko het volgende:
Toch doe je dat goed met zo een bommetje
http://www.youtube.com/watch?v=0CEqySowNO0
Complimenten JEW 1
Aghja ze zien het woordje bommakers en denken gelijk dat je een terrorist bent ofzoquote:Op maandag 18 december 2006 20:00 schreef EricG het volgende:
Al die moraalridders hier lopen flippen
nopz ik geloof best dat je er geen kwade bedoelingen bij had.quote:Op maandag 18 december 2006 20:03 schreef Jasza het volgende:
[..]
Aghja ze zien het woordje bommakers en denken gelijk dat je een terrorist bent ofzo![]()
Ja een terrorist maakt ook echt een croftybom.quote:Op maandag 18 december 2006 20:10 schreef koemleit het volgende:
[..]
nopz ik geloof best dat je er geen kwade bedoelingen bij had.
Maar dat kan de politie niet weten he
anders kan elke terrorist wel zeggen dat ie het voor de lol deed
Ja hoor, angst voor een croftybommentapijt is de reden waarom ik jou een kansarm kneusje vindquote:Op maandag 18 december 2006 20:03 schreef Jasza het volgende:
Aghja ze zien het woordje bommakers en denken gelijk dat je een terrorist bent ofzo![]()
Na al die nieuwsuitzendingen, krantenberichten en andere "persuitgaven" wist je de risico's nog steeds niet?quote:Op maandag 18 december 2006 18:56 schreef Jasza het volgende:
[..]
Joh, als je er iets mee wil vernielen snap ik het maar we wilde gewoon een knalletje horen op een rustig pleintje en ik had het nog nooit gedaan+ik wist de risico's niet![]()
Zelf gemaakt, of in elk geval geschud en neergezet. Net drie dagen op kamers, welkomstfeestje.. "Zijn vrienden hadden het al zo vaak gedaan", maar dat zegt dus niets. Maar zoiets zal hij echt nooit meer doen, en ik hoop misschien anderen ook niet als ze dit lezen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:15 schreef Guppi het volgende:
Mijn broertje is vannacht in het ziekenhuis opgenomen met brandwonden in zijn ogen, hij ziet nu bijna niks meer en het is nog niet duidelijk of zijn zicht terugkomt.
Echt leuk joh, die croftybommen. Het gevaarlijke is dat het volkomen onvoorspelbaar is wanneer zo'n bom ontploft.
beter scheur je die uit elkaar, zoiets dergelijks, docent zei dat het een beter effect zou hebbenquote:Op maandag 18 december 2006 19:04 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja we waren bezig met die aliminium propjes, die crofty wilde we pas doen als we een goede plek hadden![]()
Agh ik raak die tyfuszooi nooit meer aanquote:Op maandag 20 augustus 2007 02:35 schreef Sjibble het volgende:
[..]
beter scheur je die uit elkaar, zoiets dergelijks, docent zei dat het een beter effect zou hebben
Jij wint de prijs voor meest achterlijke vergelijking ooit.quote:Op maandag 18 december 2006 18:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Kankertuig!!!quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:14 schreef Kwezel het volgende:
http://www.planet.nl/plan(...)tid=789049/sc=2b9771
![]()
Makers croftybommen vervolgd voor ontploffing
Gepubliceerd op dinsdag 19 december 2006
NIJMEGEN (ANP) - De twee jongens van 14 en 15 jaar die vrijdag in Nijmegen een moeder en kind zouden hebben verwond met een croftybom, worden vervolgd voor het veroorzaken van een ontploffing en openlijke geweldpleging. Dat liet de politie dinsdag weten.
Van de vijf jongeren van 14 en 15 jaar die op dezelfde dag met een soortgelijke bom een ezel op een kinderboerderij in Dordrecht zouden hebben verwond, zit nog een 14-jarige jongen vast. Ook zij worden vervolgd voor het veroorzaken van een ontploffing.
Volgens de politie in Gelderland staan op het veroorzaken van ontploffingen zonder dodelijk gevolg in het volwassenenrecht maximale straffen tot vijftien jaar.
Kinderrechter
De twee Nijmeegse jongens worden volgens de politie tevens vervolgd voor openlijke geweldpleging. De jongens hebben een dagvaarding gekregen, maar zitten sinds vrijdagavond niet meer vast. Wanneer zij voor de kinderrechter moeten komen is nog niet bekend.
Een croftybom is gemaakt van een plastic fles met daarin onder meer een ontstoppingsmiddel. Als de bom explodeert, vliegt agressieve vloeistof in het rond.
Moeder en kiond
De moeder en haar kind in Nijmegen liepen vrijdag net langs de bom toen deze afging en werden besproeid met de vloeistof. Zij moesten zich in het ziekenhuis laten behandelen aan brandwonden.
In Dordrecht en 's-Gravendeel hield de politie vrijdag vijf jongens aan die een soortgelijke bom naar een ezel zouden hebben gegooid op een kinderboerderij. Het dier raakte hierdoor gewond aan een hoornvlies en raakte in shock.
Kruidvat
Drogisterijketen Kruidvat stuurde in oktober een bericht naar alle filialen waarin het personeel werd opgeroepen extra op te letten bij de verkoop van gootsteenontstopper aan minderjarigen. Het Centraal Bureau Levensmiddelenhandel (CBL) attendeerde de supermarkten op verdachte aankopen van het goedje.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:36 schreef Jasza het volgende:
[..]
Agh ik raak die tyfuszooi nooit meer aan![]()
Oh ff zeggen wat ik ervoor heb gehadquote:Op maandag 20 augustus 2007 03:03 schreef ThinkTank het volgende:
Vanwaar deze kick?![]()
ot: pas maar op je ogen, dat spul is schadelijker dan bvb zoutzuur.
aah, ok.quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:12 schreef Jasza het volgende:
[..]
Oh ff zeggen wat ik ervoor heb gehad![]()
Zodat je weet dat je het beter niet kan doen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |