Dat had mijn leraar wiskundequote:Op zaterdag 23 december 2006 20:07 schreef innepin het volgende:
Ik had mverouw Beintema, en ik herinner haar vooral door de gigantische meur stank die altijd uit haar mond kwam.
Check.quote:Op maandag 18 december 2006 18:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
"De Man". En ik ben pas gaan lezen toen ik van de havo kwam, meteen na mijn eindexamen.
Ja, leg de schuld maar bij een ander.quote:Op maandag 18 december 2006 18:58 schreef tong80 het volgende:
Cool. Ik hoorde van mijn leraar pas 20 jaar later dat ik een uniek talent was. En iets met taal moest doen. Andries heette ie. Was geen stimulerende man.
Doe ik toch ?quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:17 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Ja, leg de schuld maar bij een ander.
Nah, dat was eigenlijk op 'dwingend advies' van de geschiedenisleraar/hoofdredacteur. Die wist wat de represailles konden zijn. Ik moet het nog eens opzoeken maar het gedicht werd niet leuker voor de betrokken lerares. Haar vermeende relatie met een leraar duits werd er geloof ik ook in aangehaald.quote:
quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:52 schreef tuvokki het volgende:
De eindredacteur was mijn leraar geschiedenis en die heeft nooit verraden dat het van mij kwam. Ze kon het niet waarderen en kende blijkbaar het verschil tussen humor en litaratuur niet.
Overigens ben ik pas gaan lezen toern het niet meer moest.
Onze Lieve Vrouwe lyceum?quote:Op maandag 18 december 2006 19:01 schreef Asics het volgende:
Jos Lanters - een grote teringlijer die me voor zeker 15 jaar uit de boeken geschopt heeft.
En nou lees ik op't gemakske - liefst Engels
quote:Geffen - In zijn woonplaats Geffen is op 23 mei de dichter en leraar Jan Lemmens overleden. Hij werd geboren op 31 augustus 1942 en publiceerde twee dichtbundels, Meisje van Beröa (Opwenteling, Eindhoven, 1990) en Buiten de Muren (De Beuk, Amsterdam, 1990). Gedichten uit die bundels werden geherpubliceerd in de bloemlezingen Gedichten 1993 (Davidsfonds/Clauwaert, Leuven, 1993) en En verder is hier alles prachtig (Kwadraat, Utrecht, 1993).
Recenter werk van zijn hand verscheen in het Hollands Maandblad, in het augustus/septembernummer van 2000.
ik had ook lerares 'De Man' voor nederlands in de 4e klas gymn. Misschien dezefde?quote:Op maandag 18 december 2006 18:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
"De Man". En ik ben pas gaan lezen toen ik van de havo kwam, meteen na mijn eindexamen.
Zulke leraren zijn zeldzaam, helaasquote:Op dinsdag 26 december 2006 13:50 schreef _Arual_ het volgende:
-verhaal Arual-
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |