jacco | maandag 18 december 2006 @ 17:58 |
![]() quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Jenny_ | maandag 18 december 2006 @ 18:03 |
Geil ![]() | |
vosss | maandag 18 december 2006 @ 18:04 |
Wat een monster zeg ![]() ![]() | |
Fir3fly | maandag 18 december 2006 @ 18:11 |
Vette bak ![]() | |
OG-Loco | maandag 18 december 2006 @ 18:38 |
Inleveren! ![]() | |
Yoghii | maandag 18 december 2006 @ 18:42 |
Ik dacht dat je er 1 verkocht, had wel belangstelling | |
Pharell | maandag 18 december 2006 @ 18:56 |
ranzig interieur ![]() ranzige kleur ![]() voor de rest ![]() | |
Otpor | maandag 18 december 2006 @ 18:56 |
Aller aller aller rlxde aan die auto zijn de uitlaten. Zooo vet. Weleens bij Top Gear gezien en d'r kwam ook een machtig mooi geluid uit, bijna F1 achtig. | |
Burbo | maandag 18 december 2006 @ 19:02 |
Wat zou dat kosten? | |
MikeyMan | maandag 18 december 2006 @ 19:02 |
Vet! | |
Oblivion | maandag 18 december 2006 @ 19:08 |
Heel mooi! Alleen dat gat op het dak, ietsjes minder... ![]() | |
Isdatzo | maandag 18 december 2006 @ 19:10 |
quote:té veel voor ons stakkers maar wel ![]() ![]() | |
M5 | maandag 18 december 2006 @ 19:11 |
quote:US $ 2.000.000 waarvan US $ 1.500.000 nodig is voor de modificaties. | |
Oblivion | maandag 18 december 2006 @ 19:13 |
quote:heel veel! ![]() | |
whizzer2250 | maandag 18 december 2006 @ 19:13 |
porsche? Lijkt meer op een goed kope ferrari.... | |
_Administr8or_ | maandag 18 december 2006 @ 19:16 |
Misschien dat ik van mening verander als ik de wagen in een fatsoenlijke kleur en met normaal interieur zie, maar nu vind ik het niet zo mooi. | |
Sickert | maandag 18 december 2006 @ 19:22 |
*kwijl* | |
Sapstengel | maandag 18 december 2006 @ 19:26 |
Die vier uitlaten vind ik minder mooi dan de standaard twee en er zit ineens een raar uitbouwsel op de 'motorkap' ![]() ![]() | |
Fugie | maandag 18 december 2006 @ 20:40 |
tutututuut all i want for christmas, is youhoouuuu wat een bak ![]() | |
PNG | dinsdag 19 december 2006 @ 00:06 |
Alleen je moet geen botsing krijgen, GT is namelijk snoei en snoeihard. Komt door open ontwerp. Auto is eigenlijk te stijf. Stuk meer dodelijke ongelukken met GTs als bv Enzo's. | |
knep | dinsdag 19 december 2006 @ 00:37 |
quote: ![]() OT: Da's un schon wage. | |
_The-Master_ | dinsdag 19 december 2006 @ 00:44 |
quote:Zo te merken heeft meneertje dit al meerdere keren meegemaakt met deze auto's... ![]() Prachtige wagen iig, was te zien op Essen Motorshow bij de Brembo stand ![]() | |
static | dinsdag 19 december 2006 @ 00:46 |
Daar wil je toch niet dood in worden gevonden? | |
jacco | dinsdag 19 december 2006 @ 08:01 |
quote:Ik vind het dus helemaal niks, laat de Carrera lekker standaard. Motorisch tunen is oke maar bij deze auto aan het uiterlijk gaan sleutelen is een big no no. | |
Oblivion | dinsdag 19 december 2006 @ 08:10 |
Mjah, als ze je aanbieden een rondje te maken, sla jij die dus af? Nou, ik mooi niet! Vroeeeeeeeeeeeeem!! ![]() | |
BobRooney | dinsdag 19 december 2006 @ 08:32 |
Wat kost de verzekering voor zo een auto? | |
jacco | dinsdag 19 december 2006 @ 08:36 |
quote:Nee natuurlijk niet, dat zeg ik toch ook niet ![]() | |
Oblivion | dinsdag 19 december 2006 @ 08:39 |
quote: quote:Niks, is ook niet rondje rijden... Dat is het mooie van geld en de keuzes die je kan maken... And lighten up! ![]() | |
FJD | dinsdag 19 december 2006 @ 08:39 |
quote:De std. GT vind ik ook al geen geweldige wagen om te zien, ieder z'n voorkeur ![]() | |
jacco | dinsdag 19 december 2006 @ 09:00 |
quote:Niks in deze context betekent bij mij dat ik de auto niet zo zou toetakelen. Maar als iemand mij aanbied in een dergelijke auto te rijden zeg ik daar geen nee tegen. And lighten up! ![]() | |
Oblivion | dinsdag 19 december 2006 @ 09:14 |
quote:Nee, want dat betekend dat ik dodelijk verongelukt zou zijn... ![]() | |
Oblivion | dinsdag 19 december 2006 @ 09:15 |
quote: Ah, wel de lusten en niet de lasten.. ![]() Ik snap wel wat je bedoeld.. ![]() quote:Als een lightbulb.. ![]() | |
SimtekF1 | dinsdag 19 december 2006 @ 14:23 |
Ook al zo'n sexy dier, gvd Porche hou eens op. | |
Argento | dinsdag 19 december 2006 @ 14:45 |
bijna net zo erg als de Hamann 599 GTB | |
Argento | dinsdag 19 december 2006 @ 15:13 |
quote:Is dat zo? De Enzo pleegt doormidden te breken bij zware aanrijdingen. Sommmige inzittenden hebben dat niet overleefd. | |
HansU | dinsdag 19 december 2006 @ 16:22 |
het origineel is mooier eigenlijk. En Porsche, naja Gembella moet iig geen rood gebruiken. | |
xFriendx | dinsdag 19 december 2006 @ 16:56 |
quote:http://www.youtube.com/watch?v=d1pLdr_Bg8s Die sound ![]() | |
pvdplanet | dinsdag 19 december 2006 @ 18:14 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
B_BOY | dinsdag 19 december 2006 @ 22:48 |
niet verkeerd. | |
Tinuva | woensdag 20 december 2006 @ 09:02 |
Hmm, waarom wil je eigenlijk nog iets aan het uiterlijk van een Carrra GT doen? Het is wel een brute bak geworden, maar de stijl die een Carrera GT heeft is er compleet vanaf. Liever niet dan wel... | |
Five_Aces | woensdag 20 december 2006 @ 10:15 |
Jammer. De concept Mirage GT een jaar geleden zou een turbosysteem krijgen en +/- 1000 PK. Ombouw zou 1.5 miljoen euro kosten. Helaas hebben ze hem iets afgezwakt ![]() ![]() | |
Kill_em_all | donderdag 21 december 2006 @ 11:59 |
quote:Dat door het midden breken zorgt juist dat de impact minder groot is. Waar denk je dat bv F1 wagens helemaal uit elkaar vallen als ze crashen? Hoe meer eraf pleurt bij een crash hoe meer de impact door de auto ipv de bestuurder word opgenomen. | |
flyguy | donderdag 21 december 2006 @ 15:00 |
quote:er is een verschil tussen onderdelen die versplinteren of auto's die door de middenbreken.... | |
PNG | donderdag 21 december 2006 @ 18:10 |
Is juist de bedoeling. Kunt de opbouw van deze wagens niet vergelijken met je huis/tuin/keuken wagen. Alles mag eraf, wielen, voor, achtertreinen, blok, een GT gaat ook subiet doormidden waar het mag, die mevrouw bv die die GT geleend had in Limburg, (zijimpact waarschijnlijk) achter de stoelen was alles weg. Is ook de bedoeling, alles deraf, hop, energie kwijtraken, tgaat alleen om inzittendengedeelte. Monocoque/cockpit zelf van een GT is zo hard omdat het een Targa is, daar zit hem heel klein beetje de ontwerpfout. Dus alles aan sterkte moet onder ipv ook het dak volledig te kunnen gebruiken. | |
PNG | donderdag 21 december 2006 @ 18:21 |
Dit is de bedoeling:![]() En dit is niet de bedoeling, 2 doden: ![]() | |
Proximo | donderdag 21 december 2006 @ 21:42 |
Hij heeft wel wat weg van de Lotus Exige vind ik zo:) Vind het een vette bak, mooi dat ze het originele idee voor digitale meters eruit hebben gelaten | |
Anne | donderdag 21 december 2006 @ 21:47 |
quote:Wiut? Ik heb die hele Brembo-stand gemist ![]() |