Yupquote:Op vrijdag 22 december 2006 17:10 schreef maniack28 het volgende:
staat je hattricktaal hetzelfde als de taal in foxtrick?
Foxtrick werkt alleen als je op een http://www01. server ingelogd bent..quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:31 schreef Chen het volgende:
Ik maakte gebruik van de Foxtrick plugin voor Firefox, maar sinds de update van Firefox doet die het niet meer. Iemand het zelfde probleem?
En Grumps heeft mn laatste held overgenomenquote:Kapitaal: 4 640 555 ¤ (9 209 860) ¤
ik ook, ik zie alleen dat ik daar zelfs mijn teamnaam verkeerd geschreven hebquote:Op zaterdag 23 december 2006 15:35 schreef Chen het volgende:
Verhip, ik zie dat ik in het allereerste Hattrick topic heb gepost!
ik zie dat ik wel meer foutjes maakquote:Op vrijdag 16 januari 2004 13:25 schreef nicomart het volgende:
Heb me een week geleden aangemeld en ik heb nu inmiddels eindelijk een team
Mijn team: "isane ones" in divisie VII.452
Heb inmiddels alle mogelijke tactiek, sites en adviezen gelezen en ga er nu hard tegenaan. 2 vrienden van me zijn al een paar weken bezig maar die begonnen in de divisie VIII dus ik heb geluk.
Ik sta nu wel 7e dus ik moet er voor zorgen dat ik nog dit seizoen een plekje stijgen. Het lijkt me onwijs gaaf en kan niet wachten tot ik zondag me eerste pot kan spelen.
Wordt lastig met allemaal waardeloze spelersmaarja.. komt vazelf!
Verhip.. ik vind dat jij voor iemand die vanaf topic 1 erbij is wel een kutteam hebtquote:Op zaterdag 23 december 2006 15:35 schreef Chen het volgende:
Verhip, ik zie dat ik in het allereerste Hattrick topic heb gepost!
Ik zei toen dat het maar beter naar het voetbal forum moestquote:Op zaterdag 23 december 2006 16:06 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Verhip.. ik vind dat jij voor iemand die vanaf topic 1 erbij is wel een kutteam hebt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die vorm dalingen kan je proberen tegen te gaan door 1 a 2 weken algemeen te trainen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 04:17 schreef twi het volgende:
We kunnen niet vaak genoeg van U uitgelegd krijgen, meneer maniackWat bijvoorbeeld te doen aan die acherlijke vormdalingen? Gelukkig krijgen de spelers die komend weekeinde spelen er bij wat anderen verliezen, mar het blijft triest...
TSI: 580 (+1080/-500)
Vorm: -2 (+5/-7)
Scoren: 1 (+1/-)
quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die vorm dalingen kan je proberen tegen te gaan door 1 a 2 weken algemeen te trainen.
Idd. Dat zou ik ook nóóit doen..quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:20 schreef twi het volgende:
Da's weggooien van geld.12 potentiele stijgers foetsie
kan niet vaak genoeg verteld wordenquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:52 schreef Lennox het volgende:
Algemeen trainen is voor noobs.
quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:04 schreef roelofjan het volgende:
MatchID: 9557532Hahahaha, lekker lang geleden ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[14.gif]
Gezien zn loon zit ie ook hoog in zn skill..quote:Sylvain Laseroms (145490168)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Specialiteit: Snel
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 160
Loon: 660 ¤/week
Eigenaar: Red Daemons
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
quote:Pjotr Wetzelaar (145577142) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die opvliegend en oneerlijk is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap waardeloos.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 0
Loon: 520 ¤/week
Eigenaar: Kristiansund
Gezondheid: in orde
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: rampzalig Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
en wat voor voordelen levert piccen me tov volgende week op... zijn mijn ratings dan hoger?quote:Op zondag 24 december 2006 10:29 schreef twi het volgende:
Je middenveldrating gaat een subniveau (of twee) naar beneden. Voor de rest geen verschil.
Ja maar eer dat ik dat heb gevonden, dit is makkelijkerquote:Op zondag 24 december 2006 11:27 schreef maniack28 het volgende:
Je teamspirit stijgt en afhankelijk van je leiderschap van je coach hou je die zeg maar een beetje vast en dan zijn je middenveldratigns volgende week hoger...
Maar dit staat allemaal in de regels van hattrick hoor
quote:Ferdy van Eerdenburg (145582061) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft niet-bestaand ervaring en is een matig leider.
Total Skill Index (TSI): 520
Loon: 580 ¤/week
Eigenaar: FC Chen
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: rampzalig Spelhervatting: waardeloos
Da's wel érg on-topicquote:Op zondag 24 december 2006 03:22 schreef twi het volgende:
Waarom heeft dat klotespel nou niet even een verrassing voor me met kerst, twee pleistertjes in plaats van +1Dat zou het me een stuk makkelijker maken voor de wedstrijd vanavond
Ze zijn altijd redelijk in vormquote:
Nicequote:Humphrey Elzinga (145604567)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Total Skill Index (TSI): 1 240
Loon: 720 ¤/week
Eigenaar: F.K. Partizan Puttershoek
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: goed Spelhervatting: slecht
woei... wellicht dat ik die wel van je wil kopen... ik bookmark hem!quote:Op zondag 24 december 2006 14:04 schreef Lennox het volgende:
[..]
Nice. Woensdag maar even laten spelen en de TL op.
jaa das niet leuk.. bij mij is het voor het eerst dat het sponsorgeld hoger is dan het loonquote:Op zondag 24 december 2006 14:35 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Sponsorgeld 52 544 Spelersloon 37 908
![]()
quote:Op zondag 24 december 2006 14:35 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Sponsorgeld 52 544 Spelersloon 37 908
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |