abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44778763
quote:
Op woensdag 27 december 2006 20:26 schreef peaceman het volgende:

Gewoon een koei van een fout... over toegeven gesproken....
Het is een vervoegingsfout en dat is (zeker als het voortkomt uit het omgooien van een zin) slordig, meer niet. Wat er toe te geven valt is mij niet geheel duidelijk. Wel duidelijk is dat het een zwaktebod is om te zeiken over een enkele taalfout. Als je dat consequent gaat doen, dan ben je nog wel even bezig.

Het is je waarschijnlijk te doen om de aandacht af te leiden van het feit dat jij mijn woorden verdraait en dat niet toe wenst te geven. Nou, de aandacht lag even elders, maar we gaan gewoon terug.
quote:
Jij ziet dingen die er niet zijn, dat kan, maar ik ga me daar verder niet druk over maken.
Als je het zo goed weet, taalpurist, dan kun je vast wel even uitleggen waarom ik het fout zie. De post van 19.29u, tweede en derde regel. Succes!
quote:
Daarnaast heb jij een mening over het GP die ik niet deel, ook dat kan. We kunnen het nu eenmaal niet altijd met elkaar eens zijn he?!
Dat je een andere mening hebt zal mij jeuken. Dat je niet weet hoe de vork in de steel steekt en derhalve jouw mening baseert op onjuiste feiten is een ander verhaal.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  woensdag 27 december 2006 @ 22:34:18 #227
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_44778872
DS4 wat ben jij een gefrustreerd ventje... doe toch eens rustig joh.... de frustratie druipt van je posts af....
pi_44778898
quote:
Op woensdag 27 december 2006 20:34 schreef SCH het volgende:

Toch ben je vrij dom aan het posten omdat je het bijvoorbeeld hebt over een gedeeltelijke opschorting. Alsof Hirsch Ballin het zou toestaan dat er nog mensen van voor 2001 worden uitgezet momenteel. Daar wil ik dan wel graag bewijzen van zien.
Het is een gedeeltelijke opschorting, punt. Als jij stelt dat in weerwil van wat Hirsch Ballin heeft gezegd niemand meer wordt uitgezet van vóór de nieuwe wet is het aan jou om dat te bewijzen. Succes!
pi_44778929
quote:
Op woensdag 27 december 2006 22:34 schreef peaceman het volgende:
DS4 wat ben jij een gefrustreerd ventje... doe toch eens rustig joh.... de frustratie druipt van je posts af....
Inhoudelijk graag. Of overvraag ik je dan een beetje...?
  woensdag 27 december 2006 @ 22:40:26 #230
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_44779084
quote:
Op woensdag 27 december 2006 22:35 schreef DS4 het volgende:

[..]

Inhoudelijk graag. Of overvraag ik je dan een beetje...?
Nee hoor, maar ik heb geen zin om nog tekst aan je vuil te maken.
Jij vindt dat ik onzin praat. Prima, dan is wat mij betreft de discussie voorbij. Maar ga dan niet als een jongetje wat zijn zin niet krijgt hier een beetje lopen huilen.
Ik heb respect voor jouw mening, jij niet voor de mijne. Kan, maar waarom zou ik jou dan nog serieus nemen?
pi_44779310
quote:
Op woensdag 27 december 2006 22:35 schreef DS4 het volgende:

[..]

Het is een gedeeltelijke opschorting, punt. Als jij stelt dat in weerwil van wat Hirsch Ballin heeft gezegd niemand meer wordt uitgezet van vóór de nieuwe wet is het aan jou om dat te bewijzen. Succes!
Heb je het debat uberhaupt wel gezien? Maar we wachten rustig af, kijken of er nog mensen van voor 2001 worden uitgezet. Doos sigaren erop?
  woensdag 27 december 2006 @ 22:53:23 #232
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_44779542
quote:
Op woensdag 27 december 2006 22:46 schreef SCH het volgende:
Heb je het debat uberhaupt wel gezien? Maar we wachten rustig af, kijken of er nog mensen van voor 2001 worden uitgezet. Doos sigaren erop?
Als die mensen uitgeprocedeerd zijn en er al uitsluitsel was over hun status voor het GP dan verwacht ik dat wel. Want anders zou ik dit een zeer slechte zaak vinden
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_44780020
quote:
Op woensdag 27 december 2006 22:46 schreef SCH het volgende:
Doos sigaren erop?
Ik doe niet aan sigaren. Hebbie een beter voorstel? Gelet op het seizoen vind ik een flesje Dom Perignon Rosé uit mijn geboortejaar (1971) wel een goed idee. Een Moët Rosé Imperial Vintage uit 1999 doe ik het ook voor.
pi_44780069
quote:
Op woensdag 27 december 2006 22:40 schreef peaceman het volgende:

Nee hoor, maar ik heb geen zin om nog tekst aan je vuil te maken.
Jij vindt dat ik onzin praat. Prima, dan is wat mij betreft de discussie voorbij. Maar ga dan niet als een jongetje wat zijn zin niet krijgt hier een beetje lopen huilen.
Ik heb respect voor jouw mening, jij niet voor de mijne. Kan, maar waarom zou ik jou dan nog serieus nemen?
Vier regels tekst om iemand te vertellen dat je geen zin hebt om nog tekst aan hem vuil te maken...
  woensdag 27 december 2006 @ 23:19:03 #235
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_44780472
Weer bewezen dan het General Pardon mensen aantrekt.
quote:
2006: Recordaantal illegalen naar EU via Spanje

Het afgelopen jaar zijn er ongeveer 31.000 illegale Afrikanen in geslaagd met een bootje de Canarische Eilanden te bereiken.

Dat heeft een Spaanse functionaris woensdag bekendgemaakt. In 2006 wisten ongeveer net zoveel illegale Afrikanen Spaans grondgebied te bereiken als in de voorgaande vier jaar bij elkaar. Circa 6.000 illegalen stierven bij hun poging de Spaanse eilanden te bereiken.

Ook woensdag kwamen boten uit Afrika aan op de Canarische Eilanden. Daarop zaten zo'n 140 illegalen. Dinsdag arriveerden er ongeveer 45 Afrikanen.

Enclaves
Spanje heeft te maken met een enorme toestroom van Afrikanen, niet alleen via de Canarische Eilanden, maar ook via de Spaanse enclaves in Marokko, Ceuta en Melilla. Weer anderen proberen met een bootje de Straat van Gibraltar over te steken.

Eerder dit jaar riep Spanje de hulp in van de Europese Unie (EU), omdat het land de massale toestroom niet aankon.

Europese leiders lieten toen weten wel te willen erkennen dat de enorme toestroom van Afrikaanse vluchtelingen naar Spanje een Europees probleem is, maar zagen niet veel in het bieden van concrete hulp.

Generaal pardon
Dit zou komen door het generaal pardon dat Spanje in 2005 afkondigde voor illegale immigranten: ruim 700.000 illegalen kregen toen een Spaanse verblijfsvergunning, die volgens critici, zoals de Franse minister van Binnenlandse Zaken Nicolas Sarkozy, een aanzuigende werking zou hebben op nog meer Afrikaanse gelukszoekers.

Wel is de EU enkele maanden geleden begonnen met extra patrouilles op zee en in de lucht.
Bron

Zie ook Recordaantal illegalen naar EU via Spanje
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_44780669
quote:
Op woensdag 27 december 2006 23:19 schreef Martijn_77 het volgende:
Weer bewezen dan het General Pardon mensen aantrekt.
[..]

Bron

Zie ook Recordaantal illegalen naar EU via Spanje
Wat heeft dit met Nederland te maken?
pi_44780694
quote:
Op woensdag 27 december 2006 22:53 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Als die mensen uitgeprocedeerd zijn en er al uitsluitsel was over hun status voor het GP dan verwacht ik dat wel. Want anders zou ik dit een zeer slechte zaak vinden
Jammer voor je maar het gaat niet gebeuren. De meeste van die mensen zijn uitgeprocedeerd.
pi_44780710
quote:
Op woensdag 27 december 2006 23:06 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik doe niet aan sigaren. Hebbie een beter voorstel? Gelet op het seizoen vind ik een flesje Dom Perignon Rosé uit mijn geboortejaar (1971) wel een goed idee. Een Moët Rosé Imperial Vintage uit 1999 doe ik het ook voor.
Sigaren!
  woensdag 27 december 2006 @ 23:27:41 #239
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_44780803
quote:
Op woensdag 27 december 2006 23:23 schreef SCH het volgende:
Wat heeft dit met Nederland te maken?
Dit heeft te maken met het signaal wat er vanuit de EU naar de rest van de wereld geven wordt door het General Pardon van Spanje en van Nederland. Maar ja, daar hebben ze denk ik niet bij stil gedaan toen ze het voorstel door de tweede kamer jaagde.

Daarnaast is voor veel linkse partijen toch de EU een partij waar ze het liefst zo min mogelijk mee te maken hebben. zeker als je kijkt naar de SP enzo.
quote:
Op woensdag 27 december 2006 23:24 schreef SCH het volgende:
Jammer voor je maar het gaat niet gebeuren. De meeste van die mensen zijn uitgeprocedeerd.
Als ze uitgeprocedeerd zijn dan zijn ze dit niet voor niets en dan moeten ze gewoon Nederland uit. Daar is de wet heel duidelijk over.
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_44780871
quote:
Op woensdag 27 december 2006 23:27 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Dit heeft te maken met het signaal wat er vanuit de EU naar de rest van de wereld geven wordt door het General Pardon van Spanje en van Nederland. Maar ja, daar hebben ze denk ik niet bij stil gedaan toen ze het voorstel door de tweede kamer jaagde.
Nee dat heeft het niet. De situatie in Spanje is totaal anders, dat is je nu al zo vaak uitgelegd.
quote:
Daarnaast is voor veel linkse partijen toch de EU een partij waar ze het liefst zo min mogelijk mee te maken hebben. zeker als je kijkt naar de SP enzo.
Ja tuurlijk joh, de PvdA en GroenLinks die haten Europa
quote:
Als ze uitgeprocedeerd zijn dan zijn ze dit niet voor niets en dan moeten ze gewoon Nederland uit. Daar is de wet heel duidelijk over.
Denk je ooit wel eens echt na?
De meeste kunnen gewoon niet weg, simpelweg om dat ze nergens heen kunnen. Zoek er anders eens iets over op, lees er eens iets over of post gewoon niet over dingen waar je niks van weet.
  woensdag 27 december 2006 @ 23:34:31 #241
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_44781061
quote:
Op woensdag 27 december 2006 23:29 schreef SCH het volgende:
Nee dat heeft het niet. De situatie in Spanje is totaal anders, dat is je nu al zo vaak uitgelegd.
Het gaat niet over de situatie in Spanje specifiek het gaat over het singaal wat er vanuit de EU wordt afgeven. Maar dat schijn je niet te willen begrijpen
quote:
Ja tuurlijk joh, de PvdA en GroenLinks die haten Europa
Begrijpend lezen is soms ook er moeilijk
quote:
Op woensdag 27 december 2006 23:27 schreef Martijn_77 het volgende:
Ik heb het nergens over haten
quote:
De meeste kunnen gewoon niet weg, simpelweg om dat ze nergens heen kunnen. Zoek er anders eens iets over op, lees er eens iets over of post gewoon niet over dingen waar je niks van weet.
En waarom kunnen ze nergens naar toe ze komen toch ook ergens vandaan? Daar kunnen ze toch ook weer naar toe? Anders waren ze niet uitgeprocedeerd als hun land van herkomst te gevaarlijk was.
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_44781082
quote:
Op woensdag 27 december 2006 23:34 schreef Martijn_77 het volgende:
En waarom kunnen ze nergens naar toe ze komen toch ook ergens vandaan? Daar kunnen ze toch ook weer naar toe? Anders waren ze niet uitgeprocedeerd als hun land van herkomst te gevaarlijk was.
  woensdag 27 december 2006 @ 23:36:11 #243
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_44781116
quote:
Op woensdag 27 december 2006 23:35 schreef SCH het volgende:

[..]

Weer een typische SCH reactie
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_44781152
Ook hier: de Elsevier beweert het zonder onderbouwing.
pi_44782185
quote:
Op woensdag 27 december 2006 23:36 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Weer een typische SCH reactie
Schaam jij jezelf dan niet voor zo'n soort domme reactie die echt mijlen buiten de werkelijkheid staat?
  donderdag 28 december 2006 @ 00:25:17 #246
66149 RabarberKing
stiekum genieten!
pi_44782559
quote:
Op donderdag 28 december 2006 00:11 schreef SCH het volgende:

[..]

Schaam jij jezelf dan niet voor zo'n soort domme reactie die echt mijlen buiten de werkelijkheid staat?
quote:
Op woensdag 27 december 2006 23:35 schreef SCH het volgende:

[..]

pot-ketel-zwart
  donderdag 28 december 2006 @ 00:25:53 #247
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_44782578
quote:
Dat krijg je als je je paspoort weggooit.
quote:
Praktijkvoorbeeld 7
V. reist Nederland in en dient een asielaanvraag in. Hierbij geeft ze aan geen papieren te hebben en uit Liberia te komen, alwaar ze onbeschrijflijke oorlogsellende heeft meegemaakt. De aanvraag wordt afgewezen. V. hoeft echter niet uit Nederland te vertrekken, omdat ze een nieuwe verblijfsaanvraag heeft ingediend: ze zegt recht te hebben op een reguliere verblijfsvergunning voor verblijf bij partner. Omdat ze er achter kwam dat voor reguliere verblijfsdoelen altijd het paspoortvereiste geldt, heeft ze haar tijdens de asielprocedure gedane bewering dat ze dat niet heeft (en ook niet kan krijgen) teruggenomen. V. blijkt over een puntgaaf Nigeriaans (!) paspoort te beschikken.
Ta-dah
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_44782703
quote:
Op donderdag 28 december 2006 00:25 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Dat krijg je als je je paspoort weggooit.
[..]

Ta-dah
bron?

ach hoeft ook niet eigenlijk, de geur van geert komt er dwars doorheen
  donderdag 28 december 2006 @ 00:33:58 #249
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_44782786
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')