Je link is was dood mên.quote:Op maandag 8 januari 2007 15:42 schreef Da hopman het volgende:
Ik vrees met grote vrese dat dit een high potential is.
DJ Maarten met ik ben een kikker
![]()
Juist, Brabants carnavalquote:Op maandag 18 december 2006 16:31 schreef _The_General_ het volgende:
Natuurlijk iets in het Limburgs. Die Hollandse Carnavalstroep kun je nu niet echt serieus nemen!
Dat hebben we geweten ookquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:20 schreef VirgilReality het volgende:
[..]
euh nee dat was dus zijn carnaval hit van 2006![]()
Duh, maar dat heet BOEM is ho.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:20 schreef VirgilReality het volgende:
euh nee dat was dus zijn carnaval hit van 2006![]()
Beter!quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:02 schreef Urquhart het volgende:
Wereldvrouw" nieuwe single Peter Smulders
Met zijn jarenlange ervaring kent ras-entertainer Peter Smulders uit Tilburg het klappen van de zweep!
In Nederland scoorde Peter al vele hitjes zoals: Hallo mooie meid, Little lady, Stap in mijn bootje, El paso (alias Country Peter) e.v.a. Hopelijk kunnen we de nieuwe single binnenkort ook een hit noemen. ‘Wereldvrouw’ is de titel en is aanstekelijk feestelijk en zal het ook zeker tijdens het komende carnaval goed gaan doen op de diverse radio’s of gewoon gezellig in de kroeg!
Sjef!quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:33 schreef sjefhoelenpapers het volgende:
[..]
Beter!
Peter verdient een nieuwe hit! Al hoewel "Hee hallo mooie Meid" natuurlijk ook een wereldplaat blijft!
Dat is echt allemaal TE slecht! Die kampsjaken muziek heeft niets met carnaval te maken!quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:34 schreef Sethje het volgende:
heee gaade meee een bakske koffie drinken of hedde gij liever soms een lekker bakske theee
Bad Brothers - Bakske Koffie, gaat het heel goed doen
Addie - Ik kom Terug
Thomas Berger-Jij bent mijn leven
Rene Becker - Jij hebt mij behekst
Carnaval is allang niet meer hoempapa, dat zie je alleen nog in Oeteldonk en bergen op zoom. Nederlandstalig/apressk is toch waar ze het in de kroegen van moeten hebben. Met zo nu en dan een klassieker van de deurzakkers ofzo natuurlijk.quote:Op donderdag 18 januari 2007 09:58 schreef bramos-elvis het volgende:
[..]
Dat is echt allemaal TE slecht! Die kampsjaken muziek heeft niets met carnaval te maken!![]()
wat je daar zegt slaat nerges op.....in Limburg draaien ze nooit 'Hollandse bagger' cq. apres ski. Over het algemeen kom je die bagger alleen in kroegen met het niveau 'tmf' tegen. Maar het niveau van de liedjes die jij aankaart, dat is echt ver onder de bodemgrens. Wellicht als ze wat zendtijd krijgen bij omroep brabant (3uurkes vurraf) dat het een succes wordtquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:48 schreef Sethje het volgende:
[..]
Carnaval is allang niet meer hoempapa, dat zie je alleen nog in Oeteldonk en bergen op zoom. Nederlandstalig/apressk is toch waar ze het in de kroegen van moeten hebben. Met zo nu en dan een klassieker van de deurzakkers ofzo natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |