Om de een of andere reden zie ik jou ook niet jezelf te koop zetten voor het goede doel.quote:Op maandag 18 december 2006 17:21 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Die kans laat ze zich niet ontgaan... zou ik ook niet doen.. (als ik lef had..)
eerder heel hard achter de schermen rondrennen voor het goede doelquote:Op maandag 18 december 2006 17:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Om de een of andere reden zie ik jou ook niet jezelf te koop zetten voor het goede doel.
and this is the corporate intranet chatforum..quote:Op maandag 18 december 2006 17:27 schreef Q. het volgende:
Ik moet eens minder hard werken, ik mis hele topics hier. Dat kan ook komen door mijn nieuwe collega, die continue op mn scherm zit te turen.
Over je schouder lurkende mensen zijn irritant,quote:Op maandag 18 december 2006 17:27 schreef Q. het volgende:
Ik moet eens minder hard werken, ik mis hele topics hier. Dat kan ook komen door mijn nieuwe collega, die continue op mn scherm zit te turen.
heb je nog bier?quote:Op maandag 18 december 2006 17:31 schreef Q. het volgende:
Ik had net het plan opgevat om naar de AH te gaan maar nu ik op de bank zit is die behoefte plotseling helemaal verdwenen.
to the beermobile!quote:Op maandag 18 december 2006 17:32 schreef Q. het volgende:
Nee!
Dát is prioriteiten stellen!quote:Op maandag 18 december 2006 17:32 schreef Q. het volgende:
Ook geen wc-papier meer trouwens. Alhoewel bier natuurlijk belangrijker is.
"ik moet poepen, heb je wat toiletpapier voor me?"quote:Op maandag 18 december 2006 17:34 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dát is prioriteiten stellen!
Heb je geen leuke buuv waar je betreffende artikelen te leen kunt vragen? Is weer eens wat anders dan het kopje suiker.
iek!quote:Op maandag 18 december 2006 17:39 schreef Q. het volgende:
Oh ja, voor het poepen vragen is inderdaad handiger.
quote:Op maandag 18 december 2006 17:45 schreef Q. het volgende:
Whehe, de huis-aan-huis-krant bezorger wou ff cashen voor de feestdagen maar was ff vergeten dat ik een nee-nee sticker heb.
broekquote:
nee.. gewoon zonder broek.. dat is veel vrijerquote:
Je imitatie van Q is treffendquote:Op maandag 18 december 2006 17:35 schreef Aarti het volgende:
[..]
"ik moet poepen, heb je wat toiletpapier voor me?"
TMIquote:
aloha Hime!quote:
Ik doe alsof. Stiekem ben ik dood.quote:Op maandag 18 december 2006 18:37 schreef Hime het volgende:
[..]
Q..
Ben je helemaal hersteld van je aanrijding?
Zombie Q.quote:
quote:
Ik kan niet verder dan 3 tellen.quote:Op maandag 18 december 2006 18:40 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
je hebt gelogen!
Je zei dat het een mp3 speler was!![]()
Ik kan er ook niks aan doen dat het die associatie oproept.quote:
misschien moet ik eens wat circuitjes in je hoofd anders aansluiten danquote:Op maandag 18 december 2006 18:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen dat het die associatie oproept.![]()
De mijne begint netquote:Op maandag 18 december 2006 18:39 schreef Q. het volgende:
Oh nee, ik werk. Ach, dat is bijna hetzelfde als dood zijn. Mijn leven is in ieder geval voorbij.
Het was nu ook weer niet zo erg dat ik me aan jouw medische experimenten wil blootstellen.quote:Op maandag 18 december 2006 18:42 schreef nixxx het volgende:
[..]
misschien moet ik eens wat circuitjes in je hoofd anders aansluiten dan
IUk was het met je eensquote:Op maandag 18 december 2006 18:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het was nu ook weer niet zo erg dat ik me aan jouw medische experimenten wil blootstellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |