abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44601224
quote:
Op woensdag 20 december 2006 15:51 schreef TheArowana het volgende:
Die zijn er volgens mij altijd. En het is helemaal niet nódig toch? Als een klein iemand achter mij staat en gewoon vraagt of hij/zij voor mag, is dat geen probleem. Ik weet zelf ook wel hoe kut het is om achter iemand te staan die veel groter is.. En wat maakt mij die halve meter nou uit.. Maar als mensen gaan duwen, ga ik gewoone expres de hele tijd op hun tenen springen
Ja precies. Ik ben ook best lang, maar als een klein iemand het mij gewoon vraagt laat ik haar/hem zeker voor. Maar als die persoon mij met ellebogen gaat tegenwerken, dan zorg ik ervoor dat die persoon zeker niet voor mij komt.

In Den Bosch was dat wel grappig. Ook zo'n meid die alleen maar ellebogen aan het uitdelen was en ik dus voorkomen dat ze voor mij kwam. Een vriendin waarmee ik was stond beetje achter me en die heb ik toen voor me laten staan. Zag je haar kijken haha.
pi_44602019
quote:
Op woensdag 20 december 2006 15:51 schreef TheArowana het volgende:
Die zijn er volgens mij altijd. En het is helemaal niet nódig toch? Als een klein iemand achter mij staat en gewoon vraagt of hij/zij voor mag, is dat geen probleem. Ik weet zelf ook wel hoe kut het is om achter iemand te staan die veel groter is.. En wat maakt mij die halve meter nou uit.. Maar als mensen gaan duwen, ga ik gewoone expres de hele tijd op hun tenen springen
Precies! Ik had in Den Bosch ook van die meiden, zelf een vriendin bij me die erg klein van stuk is. Vroeg aan de gozert voor me of ze misschien voor mocht,want ze zag geen ruk. Kerel keek alleen maar verwaand achterom om een "nee" te verkopen en keek me de rest van de avond aan alsof ik em iets heel geks had gevraagd.

Zelf liet ik een paar meiskes voor zonder dat ze het hoefden te vragen. Toch de normaalste zaak?
Nou daar denken sommige mensen jammergenoeg anders over.
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_44602222
Moet je maar gewoon optijd komen en groeien.
pi_44602607
Of niet perse vooraan willen staan. MIjn ervaring is als je halverwege of zelfs nog iets naar achteren gaat staan het zicht juist veel beter is omdat je dan niet borst aan rug staat en gewoon overal overheen kunt kijken, toch het hele podium kunt zien en goed geluid hebt. En je bent dan niet de hele tijd bezig met je staande te houden tussen de wringende mensen, maar kunt gewoon genieten met een pilsje in de hand!
  woensdag 20 december 2006 @ 17:00:07 #105
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_44602720
quote:
Op woensdag 20 december 2006 16:56 schreef bloodymary het volgende:
Of niet perse vooraan willen staan. MIjn ervaring is als je halverwege of zelfs nog iets naar achteren gaat staan het zicht juist veel beter is omdat je dan niet borst aan rug staat en gewoon overal overheen kunt kijken, toch het hele podium kunt zien en goed geluid hebt. En je bent dan niet de hele tijd bezig met je staande te houden tussen de wringende mensen, maar kunt gewoon genieten met een pilsje in de hand!
Behalve in die overvolle varkensstal dus
  woensdag 20 december 2006 @ 17:11:05 #106
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_44603023
quote:
Op woensdag 20 december 2006 02:04 schreef bloodymary het volgende:
Ik heb er geen woorden voor...............

Maar ik ga nu eerst pitten.

Ingetje begin maar vast te gillen.
*gilt heeeel hard*

Jeetje, wat een supersetlist!

Krijg steeds meer zin in Wembley...
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  woensdag 20 december 2006 @ 19:10:44 #107
128457 supkaa
Geölte Blitz
pi_44605704
Lang leven die spiderman outfit! En feeling good! En lang leve mijn PERFECTE zitplaats! Eindelijk zag k ns wat Wauw.. Twas zooooo goed

Wat waren ze in godsnaam in t nederlands ant zeggen ?
Bij dom verstond ik: 'put your helles in die luft' erm..
  woensdag 20 december 2006 @ 19:50:22 #108
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_44606901
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 14:55 schreef Polvere het volgende:

Straks Muse checken en heel stiekem kijken waar MB uithangt.
Ik was die ene die steeds tussen zaal en wc heen en weer ging en die niet eens rechtop kon staan vanwege misselijkheid... Oh en ik was ook diegene die 10 seconden na de laatste tonen van KoC haar maaginhoud eruit gooide op de trappen richting uitgang

Met andere woorden: het was KUT dus, zodra Razorlight begon kreeg ik buikpijn en na 4 nummers Muse kon ik niet meer staan.. Rest van de avond dus op de grond gezeten en af en toe opgestaan om iets te zien. KoC moest ik zien en daar heb ik dus gelijk voor geboet achteraf Die pattatekes uit de TT waren niet zo'n goed plan

Verder klonk het allemaal wel leuk hoor
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  woensdag 20 december 2006 @ 19:57:13 #109
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_44607102
Aaah, als ik dit zo lees heb ik heel wat gemist dus
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  woensdag 20 december 2006 @ 19:59:01 #110
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_44607158
quote:
Op woensdag 20 december 2006 19:50 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Ik was die ene die steeds tussen zaal en wc heen en weer ging en die niet eens rechtop kon staan vanwege misselijkheid... Oh en ik was ook diegene die 10 seconden na de laatste tonen van KoC haar maaginhoud eruit gooide op de trappen richting uitgang

Met andere woorden: het was KUT dus, zodra Razorlight begon kreeg ik buikpijn en na 4 nummers Muse kon ik niet meer staan.. Rest van de avond dus op de grond gezeten en af en toe opgestaan om iets te zien. KoC moest ik zien en daar heb ik dus gelijk voor geboet achteraf Die pattatekes uit de TT waren niet zo'n goed plan

Verder klonk het allemaal wel leuk hoor
Gadver...da's echt mooi zwaar kut zeg
  woensdag 20 december 2006 @ 20:01:05 #111
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_44607221
Ja

Maar goed, dan moeten we gewoon nóg maar een keer naar Muse
Ziggy played guitar
  woensdag 20 december 2006 @ 20:13:32 #112
11502 nipeng
The last ride is free
pi_44607560
Het lijkt mij dat je helemaal niet kan genieten van het concert als je zo bezig bent met dringen.
pi_44607770
quote:
Op woensdag 20 december 2006 20:13 schreef nipeng het volgende:
Het lijkt mij dat je helemaal niet kan genieten van het concert als je zo bezig bent met dringen.
scherp hoor....

wel kut hoor MB

ik wil foto's zien!

you might aswell do the white line
pi_44607895
Aw MissBliss, dat is echt heel erg. We houden collecte en sturen je naar Wembley!
quote:
Wat waren ze in godsnaam in t nederlands ant zeggen ?
Bij dom verstond ik: 'put your helles in die luft' erm..
Haha ja zoiets ja! In het begin van de show zei hij 'Dank je wel'. Toen heeft hij nog 2 keer iets compleet onverstaanbaars gemompeld. Maar toen hij dat laatste zei, wat meer klonk als 'steek joe helles in die luuct' volgens mij, anyhow, doet er niet toen, maar toen hij dat dus zei, werd me duidelijk dat hij waarschijnlijk al 2 keer eerder wat in het Nederlands had gezegd zonder dat iem. het doorhad ^_^

En Matt was ook weer absoluut niet te verstaan, lekker haastig met een dik accent, daar zit ik altijd op te wachten. Je wéét vaak al wat hij gaat zeggen 'Thisisourlassongthsongscalldknighsocydonia' of iets van dien aard. Maar vanavond zei hij iets over wat later MM bleek te zijn. Waarschijnlijk dus 'A song from our first album'
Demolish your own Face
I fractured my skull while dancing to dubstep
  woensdag 20 december 2006 @ 20:30:11 #115
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_44608075
quote:
Op woensdag 20 december 2006 20:21 schreef kweek89 het volgende:

wel kut hoor MB

ik wil foto's zien!

Re heeft wel wat foto's gemaakt, ik zal morgen eens kijken of er iets bij zit
quote:
Op woensdag 20 december 2006 20:25 schreef TheArowana het volgende:
Aw MissBliss, dat is echt heel erg. We houden collecte en sturen je naar Wembley!
Ziggy played guitar
  woensdag 20 december 2006 @ 20:40:22 #116
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_44608416
quote:
Op woensdag 20 december 2006 20:30 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Re heeft wel wat foto's gemaakt, ik zal morgen eens kijken of er iets bij zit
[..]

Valt best mee, zo duur is dat niet heur...
60 euro voor een kaartje en je kunt er evt. zwemmend wel heen

Ik doneer 1 euro!
pi_44608435
ik ook, en als het moet 2
Demolish your own Face
pi_44609904
quote:
Op woensdag 20 december 2006 19:50 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Ik heb het zien liggen, op de bovenste treden, ik ging er nog bijna instaan..... Maar dat is echt zielig voor je. Oh, wat zul je je beroerd gevoeld hebben en dan niet van al dat moois kunnen genieten.

Dat accent van Mat is echt onverstaanbaar. Ik verstond this is a song from our next album, ik was al verbaasd een nieuw liedje, maar toen bleek het dus MM te zijn en zal het wel first album geweest zijn. Verder volgens mij inderdaad allemaal onverstaanbaar Nederlands. Maar het klonk wel grappig.

Wat een podium en wat een lichtshow. Als ik dan bedenk dat ik ze nog in 013 heb gezien zonder enige poespas, toen waren ze zelf de hele tijd met hun snoeren aan het klooien, die zaten niet goed. Maar zelfs toen waren ze al imposant.
pi_44611282
Een vriend van me woont nu al een paar jaar in Manchester, en toen ik 'm Engels hoorde praten tegen z'n vriendin, raakten ik en z'n nichtje erg opgewonden: Als grote muse-fans was het voor ons net of we Matt hoorden praten. Hoewel ik niet weet wat HET Manchesteriaanse accent is, en of het overeenkomt met dat uit Devon leek het er erg op
Demolish your own Face
pi_44611981
manucian lijkt niet eens op het devon accent

(ik zou het ook maar nooit tegen een manucian zeggen...noorden wil niks met het 'richass' zuiden te maken hebben)
you might aswell do the white line
pi_44612441
www.martijnmureau.nl staan foto's op van een vriend van me. Wacht, ik plaats ze even normaal.

edit: Ik heb zelf ook foto's gemaakt, die plaats ik morgen, als ik weer thuis ben.
pi_44612492

woensdag 20 december 2006 @ 22:55:26 #123
128457 supkaa
Geölte Blitz
pi_44613409

pi_44613431
met de camera opgenomen geen goede kwaliteit, we zaten helemaal achteraan, maar was echt meesterlijk

Just beceause I rock, doesn't mean I'm made of stone...
pi_44613494
:D
Waarom zit ie in een spiderman pak??
Ik dacht dat jullie een geintje maakte
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')