Ja precies. Ik ben ook best lang, maar als een klein iemand het mij gewoon vraagt laat ik haar/hem zeker voor. Maar als die persoon mij met ellebogen gaat tegenwerken, dan zorg ik ervoor dat die persoon zeker niet voor mij komt.quote:Op woensdag 20 december 2006 15:51 schreef TheArowana het volgende:
Die zijn er volgens mij altijd. En het is helemaal niet nódig toch? Als een klein iemand achter mij staat en gewoon vraagt of hij/zij voor mag, is dat geen probleem. Ik weet zelf ook wel hoe kut het is om achter iemand te staan die veel groter is.. En wat maakt mij die halve meter nou uit.. Maar als mensen gaan duwen, ga ik gewoone expres de hele tijd op hun tenen springen
Precies! Ik had in Den Bosch ook van die meiden, zelf een vriendin bij me die erg klein van stuk is. Vroeg aan de gozert voor me of ze misschien voor mocht,want ze zag geen ruk. Kerel keek alleen maar verwaand achterom om een "nee" te verkopen en keek me de rest van de avond aan alsof ik em iets heel geks had gevraagd.quote:Op woensdag 20 december 2006 15:51 schreef TheArowana het volgende:
Die zijn er volgens mij altijd. En het is helemaal niet nódig toch? Als een klein iemand achter mij staat en gewoon vraagt of hij/zij voor mag, is dat geen probleem. Ik weet zelf ook wel hoe kut het is om achter iemand te staan die veel groter is.. En wat maakt mij die halve meter nou uit.. Maar als mensen gaan duwen, ga ik gewoone expres de hele tijd op hun tenen springen
Behalve in die overvolle varkensstal dusquote:Op woensdag 20 december 2006 16:56 schreef bloodymary het volgende:
Of niet perse vooraan willen staan. MIjn ervaring is als je halverwege of zelfs nog iets naar achteren gaat staan het zicht juist veel beter is omdat je dan niet borst aan rug staat en gewoon overal overheen kunt kijken, toch het hele podium kunt zien en goed geluid hebt. En je bent dan niet de hele tijd bezig met je staande te houden tussen de wringende mensen, maar kunt gewoon genieten met een pilsje in de hand!
*gilt heeeel hard*quote:Op woensdag 20 december 2006 02:04 schreef bloodymary het volgende:
Ik heb er geen woorden voor...............![]()
Maar ik ga nu eerst pitten.
Ingetje begin maar vast te gillen.
Ik was die ene die steeds tussen zaal en wc heen en weer ging en die niet eens rechtop kon staan vanwege misselijkheid... Oh en ik was ook diegene die 10 seconden na de laatste tonen van KoC haar maaginhoud eruit gooide op de trappen richting uitgangquote:Op dinsdag 19 december 2006 14:55 schreef Polvere het volgende:
Straks Muse checken en heel stiekem kijken waar MB uithangt.![]()
Gadver...da's echt mooi zwaar kut zegquote:Op woensdag 20 december 2006 19:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik was die ene die steeds tussen zaal en wc heen en weer ging en die niet eens rechtop kon staan vanwege misselijkheid... Oh en ik was ook diegene die 10 seconden na de laatste tonen van KoC haar maaginhoud eruit gooide op de trappen richting uitgang
Met andere woorden: het was KUT dus, zodra Razorlight begon kreeg ik buikpijn en na 4 nummers Muse kon ik niet meer staan.. Rest van de avond dus op de grond gezeten en af en toe opgestaan om iets te zien. KoC moest ik zien en daar heb ik dus gelijk voor geboet achteraf![]()
Die pattatekes uit de TT waren niet zo'n goed plan
Verder klonk het allemaal wel leuk hoor
scherp hoor....quote:Op woensdag 20 december 2006 20:13 schreef nipeng het volgende:
Het lijkt mij dat je helemaal niet kan genieten van het concert als je zo bezig bent met dringen.
Haha ja zoiets ja! In het begin van de show zei hij 'Dank je wel'. Toen heeft hij nog 2 keer iets compleet onverstaanbaars gemompeld. Maar toen hij dat laatste zei, wat meer klonk als 'steek joe helles in die luuct' volgens mij, anyhow, doet er niet toen, maar toen hij dat dus zei, werd me duidelijk dat hij waarschijnlijk al 2 keer eerder wat in het Nederlands had gezegd zonder dat iem. het doorhad ^_^quote:Wat waren ze in godsnaam in t nederlands ant zeggen ?
Bij dom verstond ik: 'put your helles in die luft' erm..
Re heeft wel wat foto's gemaakt, ik zal morgen eens kijken of er iets bij zitquote:
quote:Op woensdag 20 december 2006 20:25 schreef TheArowana het volgende:
Aw MissBliss, dat is echt heel erg. We houden collecte en sturen je naar Wembley!
Valt best mee, zo duur is dat niet heur...quote:Op woensdag 20 december 2006 20:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Re heeft wel wat foto's gemaakt, ik zal morgen eens kijken of er iets bij zit
[..]
quote:Op woensdag 20 december 2006 19:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik was die ene die steeds tussen zaal en wc heen en weer ging en die niet eens rechtop kon staan vanwege misselijkheid... Oh en ik was ook diegene die 10 seconden na de laatste tonen van KoC haar maaginhoud eruit gooide op de trappen richting uitgang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |