met veel glijmiddel...quote:Op maandag 18 december 2006 16:05 schreef _The_General_ het volgende:
Dit topic gaat dus over het misbruik maken van stagiaires en andere ondergeschikten. Hoe doe jij dat ?
Stagiares die menen dat ze op dag 3 van hun stage direct alles mogenquote:Op maandag 18 december 2006 16:08 schreef Trigalti het volgende:
Ik loop nu stage.. opbokken lul... k krijg 100 euro per maand
Mensen die stagiaires gebruiken voor foute doeleinden![]()
dan doe ik het beter met 800 per maandquote:Op maandag 18 december 2006 16:08 schreef Trigalti het volgende:
Ik loop nu stage.. opbokken lul... k krijg 100 euro per maand
Mensen die stagiaires gebruiken voor foute doeleinden![]()
Middels stelselmatig geselen.quote:Op maandag 18 december 2006 16:05 schreef _The_General_ het volgende:
Dit topic gaat dus over het misbruik maken van stagiaires en andere ondergeschikten. Hoe doe jij dat ?
Ik wist niet dat ze stageplekken hadden bij vuilstort slotermeer?quote:Op maandag 18 december 2006 16:04 schreef _The_General_ het volgende:
..toen ik hem mijn kerstkaarten liet adresseren vanmiddag ! Dat zal zijn beoordeling geen goed doen !
hij heeft een heel fijn handschrift
ohjah en hij vond me niet pro-actief genoegquote:Op maandag 18 december 2006 16:16 schreef Angst het volgende:
kopieren moest ik altijd van een begeleider, (doe lerarenopleiding) en hij ging dan vragen wat wil je leren: ik zo ik zou graag voor de klas willen staan (is toch vrij essensieel he, lesvoorbereiding maken, les geven, en ik had al tig toetsen gemaakt) ja maar verder? en dan liet hij me wat kopieren ofzow
weinig geleerd dat jaar, wel kan ik overweg met de meeste kopieerapperatuur
Misschien pist hij wel in de koffie die hij voor je ophaalt.quote:Op maandag 18 december 2006 16:04 schreef _The_General_ het volgende:
..toen ik hem mijn kerstkaarten liet adresseren vanmiddag ! Dat zal zijn beoordeling geen goed doen !
hij heeft een heel fijn handschrift
Je blijft bouwen aan je machtspositie.quote:Op maandag 18 december 2006 16:24 schreef _The_General_ het volgende:
Voor de mensen die me nu een dictator vindenIk heb al voor deze jongen geregeld dat hij donderdag een kerstpakket krijgt. Dit krijgen stagiaires normaal niet bij ons..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |