abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45308506
nee, heb nog niet verder gesolliciteerd... zit op t moment 2 weken thuis, dus daar wacht ik ook nog ff mee...

start heb ik nog niet geprobeerd... ken wel iemand die kort bij de vestiging hier heeft gewerkt.. die vond t niet leuk daar... maar dat is echt een salesmannetje, dus misschien is het voor mij dan juist wel geschikt

ik zit nog wat in 2strijd... bij t gesprek bij randstad had ik al de twijfels of ik het echt wel wil... misschien is t beter om dat eerst eens uit te zoeken... dan kom ik bij sollicitatiegesprekken ook wat overtuigender lijkt me
There are 3 kinds of people in this world...those you want things to happen, those that make things happen, and those who just wonder what the hell happened!
pi_45310780
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 11:01 schreef droomkoningin het volgende:
nee, heb nog niet verder gesolliciteerd... zit op t moment 2 weken thuis, dus daar wacht ik ook nog ff mee...

start heb ik nog niet geprobeerd... ken wel iemand die kort bij de vestiging hier heeft gewerkt.. die vond t niet leuk daar... maar dat is echt een salesmannetje, dus misschien is het voor mij dan juist wel geschikt

ik zit nog wat in 2strijd... bij t gesprek bij randstad had ik al de twijfels of ik het echt wel wil... misschien is t beter om dat eerst eens uit te zoeken... dan kom ik bij sollicitatiegesprekken ook wat overtuigender lijkt me
Ok, dat is inderdaad wel goed om daar eerst achter te komen. Maar mocht ik iets voor je kunnen doen, bij Start, dan hoor ik het graag hoor!
pi_45320071
ok, dankjewel

jij werkt dus bij start neem ik aan? Hoe bevalt het jou daar?
There are 3 kinds of people in this world...those you want things to happen, those that make things happen, and those who just wonder what the hell happened!
pi_45388041
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 18:24 schreef droomkoningin het volgende:
ok, dankjewel

jij werkt dus bij start neem ik aan? Hoe bevalt het jou daar?
Bevalt me erg goed, ik heb het erg naar mijn zin! Ik vind het werk sowieso erg leuk, de afwisseling in de taken die je dagelijks doet etc.
Verder krijg je vooral in het begin veel cursussen aangeboden en dat vond ik ook prettig.
pi_45388455
Wellicht heb je het al in dit topic gezegd, maar welke opleiding heb je gedaan, Droomkoningin? Behalve SJD en P&A zijn er weinig opleidingen waarmee je direct aan de slag kunt als intercedent lijkt mij.
This post is gonna be legendary!
pi_45388882
hbo niveau is genoeg voor intercedent.. het gaat meer om je persoonlijkheid en capaciteiten dan je opleiding..

ik heb trouwens HLO gedaan... iets waar ik niks meer mee doe, en ook niks meer mee wil doen :-)
(=laboratorium opleiding btw)
  maandag 15 januari 2007 @ 22:13:48 #107
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_45388979
En ik ben een universitair geschoolde cultuurwetenschapster .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 18 januari 2007 @ 19:48:32 #108
47095 powerpeewee
Extra krachtig!
pi_45484541
quote:
Op maandag 18 december 2006 15:49 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb geen idee hoe het is om makelaar te zijn... Maar intercedent, daar was ik duidelijk niet voor in de wieg gelegd. Een mens is het meest verraderlijke 'product' om te verkopen... maar goed, bij huizen heb je ook steeds te maken met de veranderlijke mens...
hier sluit ik me echt compleet bij aan.
Ik ben sinds 2 maanden intercedent. En ik vind het het meest moeilijke wat er is. Mensen verkopen...
Ook ik ben er niet voor in de wieg gelegd. Commercieel ben ik zeker, verkopen van producten kan ik met mijn ogen dicht voor de hoogste prijzen.
Maar mensen....

Wat betreft het zijn van een makelaar kan ik niets over zeggen. Het lijkt me helemaal niets.
Intercendent leek me ook niets maar op advies van wat mensen toch de stap gewaagd en ik weet dat ik heel snel iets anders moet gaan vinden want anders word ik gek!!
Je moet het echt kunnen!
powerpeewee rules
pi_45658373
ik heb me net ingeschreven voor de cursus makelaardij
eindelijk de knoop doorgehakt!

intercedent is misschien nog iets voor de tussentijd... maar ik ga eerst proberen een ondersteunende functie te vinden bij een makelaarskantoor, woningbouwvereniging of zoiets
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')