Jammer ja 13.gifquote:Op maandag 18 december 2006 17:42 schreef Wii-Style het volgende:
Overigens ben ik diep teleurgesteld in het ontbreken van hype voor Wario Ware: Smooth Moves. Het heeft onlangs een 8 gescoord in de EDGE en dat is behoorlijk hoog. Lost Planet en Resistance kregen bijv. een 7.
Wario Ware koop ik blind..quote:Op maandag 18 december 2006 17:42 schreef Wii-Style het volgende:
Overigens ben ik diep teleurgesteld in het ontbreken van hype voor Wario Ware: Smooth Moves. Het heeft onlangs een 8 gescoord in de EDGE en dat is behoorlijk hoog. Lost Planet en Resistance kregen bijv. een 7.
Ik koop bijna nooit spellen die een 6 krijgen hoor. Maarja met je nunchuck zwaaien om die lui te whacken is wel cool jaquote:Op maandag 18 december 2006 17:34 schreef disjfa het volgende:
[..]
De retail versies zijn anders dan de gereviewde versie
Nee wat denk je zelf. Een 6 is geen slecht spel. Dus speel hem lekker
Ik vond Wario Ware op de cube zo'n kutspel, echt ongelooflijk! Het enige spel OOIT wat ik heb teruggebracht naar de winkel!quote:
quote:
Ik heb alleen de GBA en DS versie gespeeld, en die zijn geniaal!quote:Op maandag 18 december 2006 17:57 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik vond Wario Ware op de cube zo'n kutspel, echt ongelooflijk! Het enige spel OOIT wat ik heb teruggebracht naar de winkel!
Hierquote:Op maandag 18 december 2006 18:00 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
![]()
waar?
[..]
Ik heb alleen de GBA en DS versie gespeeld, en die zijn geniaal!
dus cube versie nooit geprobeert... leek me altijd wel leuk ...![]()
Klopt. Ik ben met Zelda TP nog maar bij het punt waar je haar net hebt ontmoet, en nu al zoveel meegemaakt dat ik de spelervaring op de cube niet kan plaatsen in vergelijking met deze versie... Dit is echt veel vetterquote:Op maandag 18 december 2006 17:41 schreef Wii-Style het volgende:
Ik denk dat, dankzij de Wii controller, er elementen zijn in een Wii spel waar je bijzonder veel van kan genieten. Zulke elementen heb je misschien in Red Steel, waardoor het vermakelijk is, ondanks de slechte reviews.
Ik ga er voorlopig geen 50 euro aan uit geven.
fr3d, ik wil wel de reservering overnemen. Ik woon in Den Haag, dus niet al te verquote:Op maandag 18 december 2006 18:03 schreef fr3d het volgende:
ik heb een wii reservering op mijn naam, wie wil de wii ?
omgeving rotterdam
ja.quote:Op maandag 18 december 2006 18:15 schreef sheriff... het volgende:
werkt dit:
[afbeelding]
in combinatie met de wii?
Wanneer pulseert ie? Die van mij doet dat namelijk niet. (Is ook nog niet aangesloten op internet, is dat de reden?)quote:Op maandag 18 december 2006 18:22 schreef Wunk het volgende:
M'n Wii staat zo mooi blauw te pulseren dat ik 'em eigenlijk helemaal niet wil aanzetten
Dinsdag komen er 2 bij de BS in Almelo(van Goghplein) waarvan er 1 voor mij is...quote:Op maandag 18 december 2006 18:59 schreef speknek het volgende:
Is het iemand eigenlijk al gelukt om een extra nunchuck te vinden? Die krengen zijn volgens mij net zo uitverkocht als de Wii zelf.
In je adresboekquote:
Heb ze net gewoon in Emmen zien liggen bij de BS. En bij de intertoys hiero lagen ze ook gewoon.quote:Op maandag 18 december 2006 18:59 schreef speknek het volgende:
Is het iemand eigenlijk al gelukt om een extra nunchuck te vinden? Die krengen zijn volgens mij net zo uitverkocht als de Wii zelf.
quote:Op maandag 18 december 2006 18:15 schreef sheriff... het volgende:
werkt dit:
[afbeelding]
in combinatie met de wii?
Succes met zoekenquote:Op maandag 18 december 2006 19:21 schreef tonks het volgende:
Nou ik ga er ook maar 1 kopenhet is nu zeker
Voor 10 minuten ja.quote:Op maandag 18 december 2006 19:27 schreef linebear het volgende:
http://zuiderpark-compute(...)estruction%20Wii.jpg
ken dit spel nog wel van vroeger.... lijkt me geinig
Kutspel eerste klas...quote:Op maandag 18 december 2006 19:27 schreef linebear het volgende:
[afbeelding]
ken dit spel nog wel van vroeger.... lijkt me geinig
24 maandenquote:Op maandag 18 december 2006 19:39 schreef Qwea het volgende:
hoeveel jaar garantie zit er eigk op jullie wii? Toen ik die van MikeyMo haalde bij de e-plaza zij die vrouw 2 jaar.
ik haal mn eigen daarstrax bij de BS en die zegt 1 jaar
Zo'n ding die je meerdere scart aansluitingen geeft met één scart aansluiting.quote:Op maandag 18 december 2006 19:36 schreef made het volgende:
BMH ... Ik heb een LCD scherm, maar geen vrij scart aansluitingen wel vrij : compoziet..
wat te doen ?
Toch voor composiet gaan ?
Of.. ??? ???
dan moet je wel een goede kopen, want zo'n gemiddelt knakending stoort als de tering..quote:Op maandag 18 december 2006 19:41 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Zo'n ding die je meerdere scart aansluitingen geeft met één scart aansluiting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |