dat dus!quote:Op maandag 18 december 2006 14:25 schreef TR08 het volgende:
Het ademhaal ritme synchroniseren met je stappen. Ik doe zelf in het begin vaak 3 stappen in, 2 stappen uit. Dat wordt later (afhankelijk van hoe hard ik loop) 2 stappen in, 2 stappen uit.
Dat hou je niet vol bij een hoog tempo...quote:Op maandag 18 december 2006 14:23 schreef beelz het volgende:
Inademen door neus en uit door mond.
Ik denk dat ik dan stik, met mijn verschrikkelijke nog op te bouwen conditiequote:Op maandag 18 december 2006 14:53 schreef Okeuj het volgende:
Ik hou meestal na bv 2/3 passen ingeademd te hebben ook nog enkele passen mn adem vast alvorens uit te ademen. Is alleen niet aan te raden als je net begint denk ik
Bij mij is het precies andersom: als ik met muziek op mn hoofd ga sporten ga ik met de muziek mee ademenquote:Op maandag 18 december 2006 16:22 schreef _Floddertje_ het volgende:
Ik heb geen tip voor wat betreft de manier van ademhalen, maar ik heb wel de tip om -voor zover je dat niet al doet- naar muziek te luisteren tijdens het hardlopen. Het zal wel psychisch zijn maar ik kan gewoon niet goed hardlopen als ik mezelf hoor hijgen. Terwijl ik zo een half uur aan één stuk door hardloop als ik muziek op m'n knar heb. Eén keertje was de batterij van m'n mp3-speler halverwege leeg, ik bakte er prompt niks meer van. Dus misschien is het ook wel goed om juist gewoon niet te bewust met je ademhaling bezig te zijn en dat lukt het beste als je je ademhaling niet hoort.
Uhm, ja dat heb ik ook, ik schaam me ook dood als ik bijv. gerend heb voor de bus. En dat ik dan al hijgend ga zittenquote:Op maandag 18 december 2006 16:22 schreef _Floddertje_ het volgende:
Het zal wel psychisch zijn maar ik kan gewoon niet goed hardlopen als ik mezelf hoor hijgen.
O haha, ja dat kan ook. Ieder z'n neuroses zullen we maar zeggen.quote:Op maandag 18 december 2006 16:27 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Bij mij is het precies andersom: als ik met muziek op mn hoofd ga sporten ga ik met de muziek mee ademen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |