werkquote:Op maandag 18 december 2006 15:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zal wel weer bezig zijn met het verschijnsel dat werk heet
Dat kwam omdat er eigenlijk om de filmacteurs gevraagd werd ofso.quote:Op maandag 18 december 2006 15:57 schreef Daffodil31LE het volgende:
Wiki is een leuk hulpmiddel maar niet feilloos...
Toevallig werd er een tijdje terug gevraagd naar 4 acteurs die Batman hebben gespeeld. Ik noemde onder anderen Adam West. Werd in eerste instantie ook niet goedgekeurd...
Inderdaad werken doe je maar in je vrijetijdquote:Op maandag 18 december 2006 15:57 schreef Etcetera het volgende:
tssssss belachelijk wie dóét dat nou tegenwoordig![]()
preciesquote:Op maandag 18 december 2006 16:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Inderdaad werken doe je maar in je vrijetijdMaar niet als je aan het quizen bent
![]()
Ja, klopt. En Adam West speelde Batman in de eerste film...quote:Op maandag 18 december 2006 15:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat kwam omdat er eigenlijk om de filmacteurs gevraagd werd ofso.
Ik herinner me de vraag nog
is min of meer hetzelfde antwoordquote:Op maandag 18 december 2006 16:07 schreef Nembrionic het volgende:
kalk
min of meer wel ja. Maar dat is aan de vragenstellenquote:Op maandag 18 december 2006 16:18 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
is min of meer hetzelfde antwoord
dan wacht ikquote:Op maandag 18 december 2006 16:21 schreef Yurithemaster het volgende:
Etcetera mag van mij
Oeh, da's jammer.quote:Op maandag 18 december 2006 16:49 schreef Yurithemaster het volgende:
Dat heb ik gister hier wel langs zien komen maar weet het niet
Same herequote:Op maandag 18 december 2006 16:49 schreef Yurithemaster het volgende:
Dat heb ik gister hier wel langs zien komen maar weet het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |