quote:Op maandag 18 december 2006 15:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ontwikkeling atoombom
Ze hadden ze ook niet en ze zijn toen maar gestopt omdat het niet 'lukte' en hebben ze het materiaal ergens ander voor gebruikt en dat andere was dus in dat plaatsje. Maar wiki zegt dat he atoom wapenproject daar ook zat.quote:Op maandag 18 december 2006 15:31 schreef Etcetera het volgende:
euh....
ik had 'm geschraptiemand anders krijgt 'm dan (Weet niet meer wie
)
Jojo verdient 't punt
ik dacht dat ze die dingen nog niet hadden toen, en ging voor de V2 rakettendus ik verdien het punt niet hoor
maar dan nog, ik had m'n antw teruggetrokken zeg maar (nooit doen jaja, weet ik wel, eerste ingeving is de beste enzo, maar daar is het te laat voorquote:Op maandag 18 december 2006 15:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ze hadden ze ook niet en ze zijn toen maar gestopt omdat het niet 'lukte' en hebben ze het ergens ander voor gebruikt en dat andere was dus in dat plaatsje. Maar wiki zegt dat he atoom wapenproject daar ook zat.t
Ik wou liever horen dat de duitser er een kerncentrale probeerden te bouwen.quote:Op maandag 18 december 2006 15:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
maar dan nog, ik had m'n antw teruggetrokken zeg maar (nooit doen jaja, weet ik wel, eerste ingeving is de beste enzo, maar daar is het te laat voor) dus Jojo verdient het punt, en mag een vraag stellen
quote:Op maandag 18 december 2006 15:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat zat project zat op texel![]()
quote:Op maandag 18 december 2006 11:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Jeej![]()
Een makkelijke
Wie speelde de Joker in de film batman
quote:Op maandag 18 december 2006 11:32 schreef dartfanaat het volgende:
Cesar Romero
Even iets proberen recht te zetten, zodat je het de volgende keer weet:quote:Op maandag 18 december 2006 11:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nee
Wacht even
Nee in de serie speelde hij de joker
Maar daat stond zo'n hele waslijst en om die nou helemaal door te spittenquote:Op maandag 18 december 2006 15:50 schreef Etcetera het volgende:
voor films enzo moet je echt naar imdb
Zal wel weer bezig zijn met het verschijnsel dat werk heetquote:Op maandag 18 december 2006 15:55 schreef erkel het volgende:
Jojojooow?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |